Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekebaguett slår roastbiff. Pappa lager en veldig god roastbiff til jul thou og den kan konkurrere mot reker. Fantastisk godt ^_^

Alt kan konkurrere mor reker. Og vinne.

Hadet bra fine novellen. Nå skal du bli maltrakert. Skyld på Clemet (<-- Error tolker Hemingway)

Om jeg kan bidra med innhold stiller jeg opp til flere intervjuer jeg!

Lenke til kommentar

Hadet bra fine novellen. Nå skal du bli maltrakert. Skyld på Clemet (<-- Error tolker Hemingway)

Om jeg kan bidra med innhold stiller jeg opp til flere intervjuer jeg!

Hvis intervjuer hadde hjulpet mot nynorsk så hadde det vært greit. Problemet her er at jeg har skrevet en over middels god novelle (i forhold til mine klassekamerater) og når jeg nå oversetter den forsvinner mye av magien, dessverre.

Lenke til kommentar

Jeg har klart å "skaffe" meg Nyno :whistle: Fungerer overraskende godt. Eneste som er problemet er at setningsstrukturen kanskje blir litt bokmålsaktig.

Hvis du har tid så sender jeg den gjerne til deg RoR etter at grovarbeidet med oversetting er gjort. Tar også i mot kommentarer på selve teksten.

Lenke til kommentar

Jo, det er litt mer jobb, men greia er at vi startet på en bokmålsstil i klassen (som skulle omhandle samme tema, tog) så jeg bare fortsatte på den.

I tillegg føler jeg meg litt bundet når jeg skriver på nynorsk, siden jeg har lite peiling på synonymer og diverse. Da er det enklere å skrive på bokmål, og heller slite seg igjennom oversettelsen.

Lenke til kommentar

Hvordan gikk det, mamma?

Når vi er inne på stiler... Må skrive en til onsdag, men sitter fast. Er nok orken det går på.

Kampen er fortsatt, nå står det Goats(t) 6 Lions(ct) 7. Meget bra kamp av goats som er underdogen her. Krysser fingrene!

1. Runde. Så det er fortsatt ct igjen for goats, og der avgjøres det hele.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Hvordan var bursdagen da Villery? Fikk du noe fint?

Dama disket opp egg og bacon på morningen, elgstek og fløtegratinerte poteter til middags, og marengs med pisket krem og blåbær på toppen til dessert. På toppen av det fikk jeg et skjerf, genser, godis, samt en awesome Darth Varder nøkkel-feste-figur-thingy som så slik ut:

51gjknF3wXL._SL500_.jpg

Fikk også noen kronasjer fra foreldrene.

Så det var en herlig dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...