Cloudemyx Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Roastbiff i baguette hadde vært digg nå. Noe av det beste jeg vet. Blir vel egg og bacon på meg i kveld, selvom jeg har mest lyst på spagetti. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Rekebaguett slår roastbiff. Pappa lager en veldig god roastbiff til jul thou og den kan konkurrere mot reker. Fantastisk godt ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hadet bra fine novellen. Nå skal du bli maltrakert. Skyld på Clemet (<-- Error tolker Hemingway) Endret 1. november 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Rekebaguett slår roastbiff. Pappa lager en veldig god roastbiff til jul thou og den kan konkurrere mot reker. Fantastisk godt ^_^ Alt kan konkurrere mor reker. Og vinne. Hadet bra fine novellen. Nå skal du bli maltrakert. Skyld på Clemet (<-- Error tolker Hemingway) Om jeg kan bidra med innhold stiller jeg opp til flere intervjuer jeg! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Rekebaguett slår roastbiff. Pappa lager en veldig god roastbiff til jul thou og den kan konkurrere mot reker. Fantastisk godt ^_^ Alt kan konkurrere mor reker. Og vinne. Nei min gode venn, der tar du nok feil Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hadet bra fine novellen. Nå skal du bli maltrakert. Skyld på Clemet (<-- Error tolker Hemingway) Om jeg kan bidra med innhold stiller jeg opp til flere intervjuer jeg! Hvis intervjuer hadde hjulpet mot nynorsk så hadde det vært greit. Problemet her er at jeg har skrevet en over middels god novelle (i forhold til mine klassekamerater) og når jeg nå oversetter den forsvinner mye av magien, dessverre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Trur ikkje eg bør hjelpa deg med nynorsk overseittinga di. Endret 1. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hjelper gjerne jeg, bare å si fra. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har klart å "skaffe" meg Nyno Fungerer overraskende godt. Eneste som er problemet er at setningsstrukturen kanskje blir litt bokmålsaktig. Hvis du har tid så sender jeg den gjerne til deg RoR etter at grovarbeidet med oversetting er gjort. Tar også i mot kommentarer på selve teksten. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Var det meningen at du skulle skrive den på bokmål først og så oversette den til nynorsk? Er ikke det bare mer jobb? Jeg har spist middag og skal surfe litt før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jo, det er litt mer jobb, men greia er at vi startet på en bokmålsstil i klassen (som skulle omhandle samme tema, tog) så jeg bare fortsatte på den. I tillegg føler jeg meg litt bundet når jeg skriver på nynorsk, siden jeg har lite peiling på synonymer og diverse. Da er det enklere å skrive på bokmål, og heller slite seg igjennom oversettelsen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jada jeg leser den gjerne og gir tilbakemelding. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ikveld skal noen venner av meg spille mot et av norges beste cs:s lag. Hvis du synes e-sport er gøy og vil se hvordan gutta spiller i HF ligaen, join 81.166.125.42:27020. Kampen er mellom Lions og forgotten Goats 22:45 Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ridder Mening, har du en mailaddresse du kan sende på PM? Teksteditoren her på forumet er litt tungvindt når det gjelder lengre tekster nemlig. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvordan gikk det, mamma? Når vi er inne på stiler... Må skrive en til onsdag, men sitter fast. Er nok orken det går på. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Da var jeg ferdig med Mass Effect 2, og satan som jeg gleder meg til 3'ern. Tror kanskje jeg skal blåse støvet av ME 1 og gi det en ny sjanse også. Nå blir det kveldsmat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvordan var bursdagen da Villery? Fikk du noe fint? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hvordan gikk det, mamma? Når vi er inne på stiler... Må skrive en til onsdag, men sitter fast. Er nok orken det går på. Kampen er fortsatt, nå står det Goats(t) 6 Lions(ct) 7. Meget bra kamp av goats som er underdogen her. Krysser fingrene! 1. Runde. Så det er fortsatt ct igjen for goats, og der avgjøres det hele. Endret 1. november 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvordan var bursdagen da Villery? Fikk du noe fint? Dama disket opp egg og bacon på morningen, elgstek og fløtegratinerte poteter til middags, og marengs med pisket krem og blåbær på toppen til dessert. På toppen av det fikk jeg et skjerf, genser, godis, samt en awesome Darth Varder nøkkel-feste-figur-thingy som så slik ut: Fikk også noen kronasjer fra foreldrene. Så det var en herlig dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå