AltF4 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det det bugga seg for meg første gangen, hvor du må finne tre sverd for å heve en platform opp til overflaten for å komme opp. Når du først har gjort det går den aldri ned igjen, og War hopper ikke høyt nok til å få tak i kanten man hopper ned fra i utgangspunktet. Oppgaven som ikke lot seg løse er er tak som skal åpne seg, men tålmodig som jeg er lastet jeg opp et eldre spill og tok det derfra. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Dataen min har stilt seg regner jeg med, den er 13.52. Yay! Den vises riktig på forumet også. Jeg hadde seriøs flueinvasjon i stad. De hadde sikkert gjemt seg i vinduet og når jeg åpnet det, så kom de frem. Endret 31. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dataen min har stilt seg regner jeg med, den er 13.52. Det er korrekt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Iphonen og Macen har stilt seg selv, men ikke forumet. Nå skal jeg tegne storyboard. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hørte denne for mange år siden på Svisj Metal og da syntes jeg den var kul. Når jeg hører den nå så skjønner jeg ikke hvorfor jeg syntes den var kul. Sikkert begynnelsen av sangen som fenget meg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Og om noen år igjen ser du tilbake på all japanpopen du hører på nå og tenker det samme Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Om noen år ser dere alle tilbake på meg, og tenker at jeg var igrunn definisjonen på pure awesomeness. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Trenger ikke vente noen år for å innse det nubbiz, det ser vi allerede nå. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Men da er det jo håp for dere også da! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hva skal jeg se på kino? Er trolljegeren noe bra? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så Salt igår. Ikke noe spesielt. Skal se Buried eller The Social Network idag. Trolljegeren tror jeg jeg står glatt over. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Wikipedia: For satanister og hekser har Halloween vært feiring av døden og starten på heksenes år. Den markerer starten på død og ødeleggelse som assosieres med vinteren. På denne tiden er kraften fra underverdenen sluppet fri, og ånder skal være løslatt for å fare rundt på jorden. Denne tiden skal være den gunstigste for å kontakte ånder. Ganske rart å tenke på at jeg ble født på denne dagen, egentlig. Ble overrasket med frokost ala Egg og Bacon av dama idag, som var max digg. Og i skrivende stund holder hun på med middagen, som består av Elgstek, poteter og en nydelig saus. Nomnomnom. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer med dagen, Villanden! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ja gratulerer så mye med dagen. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Gratulere med dagen, håper dette er bra dag da . Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer med dagen! Jeg bør vel også spise noe. Jeg har også egg og bacon faktisk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer med dagen! Mulig det blir The Social Network på meg i kveld, også. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå