Sidious_InnleggNO Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Og da var det lørdag. \o/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg hadde fri fra jobben i går, så jeg trodde det var lørdag hele gårsdagen. Søndag i dag med andre ord, men fri i morgen ^_^ Skal til Oslo med Shampoo, Atsjonas og Lazore og se Trolljegeren i dag. Gleder meg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Lurer på om jeg skal se Trolljegeren i kveld jeg også. Den må jo sees. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kult å kjøpe Nintendo 64 med to spill - Super Mario 64 og Lego Racers - til en hundrelapp på et loppemarked ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Loppemarket er flott sånn sett. Lillesøster derimot kom hjem med ett bord, en stol og en barnevogn. Ikke har vi plass til noe av det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jepp! Gleder meg at jeg endelig får somla meg på kino når det er noe jeg vil se for en gangs skyld. Ikke for det, jeg var flink gutt og så Kommandør Treholt og Ninjatroppen på kino også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Norsk film har jeg aldri følt noe dragning mot å se på kino. Jeg føler liksom at de ikke er store nok til å fylle skjermen. Det har sikkert noe med at jeg sjeldent er på kino så når jeg først er der er det på grunn av spesielle filmer. Siste jeg så var vel The Expendables. Rett etter det tok jeg en sjanse med A-Team. En sjanse jeg kunne vært foruten, men alle opplevelser er en stjerne i margen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har vært fan av norsk film i mange år, og mine favoritter er nok Villmark, Naboer og Kommandør Treholt. Og jeg hater i utgangspunktet skrekkfilmer - ikke glem det! Så The Expendables selv, men den var en gedigen skuffelse. Synd ingen lager actionfilmer slik de ble laget på nittitallet lenger, med Die Hard-filmene i spissen. A-Team har jeg veldig lyst til å se, får plukke den opp på bluray. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 A-Team er noe av det mest lavpannede jeg har sett. Greit nok at det skal være sånn, men det var ingenting mer enn gamle referanser og eksplosjoner. Til og med den kjente varebilen blir sprengt i starten av filmen og blir aldri sett igjen. Nei, den kunne du egentlig sett på Kino, for det hadde vært billigere enn en Blu-Ray. I dag skal jeg se Predators. Den er ikke helt lovlig anskaffet, men siden forhåndsbestillingen på Blu-Ray utgaven ligger hos Play.com tar jeg meg den friheten. Forresten: Jeg liker også norsk film, da jeg føler det er noe spesielt med dem (at de snakker norsk?), men det er en lavere prosentandel av norske filmer jeg liker av de jeg ser kontra utenlandske. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Med dagens kinopriser kontra bluray-filmer på tilbud blir det litt hipp som happ. Nei det er jeg enig med deg i, men jeg føler at norske filmer får til enkelte ting bedre enn amerikanske blant annet fordi de ikke har samme budsjett. Språket spiller nok også en rolle men er ikke avgjørende. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen andre som har slitt med at msn logger seg ut i tide og utide i det siste? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Sånne kommentarer på nettaviser som dette er triste greier: http://www.dagbladet.no/2010/10/30/kultur/debatt/matvarekjeder/kunde/14061147/ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Huh, etter en reinstall av windows så scorer prosessoren lavere på den windows opplevelsesindeksen... jaja Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Sånne kommentarer på nettaviser som dette er triste greier: http://www.dagbladet.no/2010/10/30/kultur/debatt/matvarekjeder/kunde/14061147/ Jeg visste for faen heller ikke hva '4-korn' var for noe før jeg leste den artikkelen der, og forventer den gjennomsnittlige forbruker at butikksjefen selv, som i hovedsak skal ta seg av administrative oppgaver i forbindelse med å drive en butikk, skal kunne navnet på alle varene i butikken? Latterlig. Jeg jobber for øvrig selv i butikk, og er veldig enig med kommentaren til 'oppgitt ansatt' i debatten nedenfor. Endret 30. oktober 2010 av Vaine Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Sånne kommentarer på nettaviser som dette er triste greier: http://www.dagbladet.no/2010/10/30/kultur/debatt/matvarekjeder/kunde/14061147/ Skammelig. Jobber selv i butikk og blir nesten lei meg når jeg ser dette. Vet selv ikke hva 4 korn er, og det kan man ikke forvente at en som jobber i en butikk med MASSE matvarer heller skal kunne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Trolljegeren var ganske bra! Mindre bra er det når man må kjøre buss for tog og at toget går nesten en time etter at bussen ankommer stasjonen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Liker den nye avataren din Vaine ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Liker den nye avataren din Vaine ^_^ Takker. Selve motivet er ikke laget av meg da, det er verket til en flink artist på deviantart jeg har vært så frekk å lage en avatar av. Endret 30. oktober 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå