Bloodlines Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva med Opera Face Gestures da ? Aprilsnar i fra Opera. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er utrolig deilig å ha muligheten til å for eksempel bla i nettleseren kun ved hjelp av musa. Alt i alt er det mye bedre å bruke dataen med en mus som har flere knapper, fordi det sparer en for mye småknot om en legger om knappene til slik man vil ha det. Vel, med Opera Gestures trenger du kun 2 knapper Det krever for det første at du binder deg til én nettleser, og for det andre hjelper det ikke i spill. Teknisk sett klarer du deg forøvrig med to knapper i alle nettlesere, ettersom det bare er å høyreklikke og velge i den menyen. Nå må jeg lokalisere puta, klargjøre ansiktet for kollisjon og lande så mykt som mulig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Takk for det Kjågeli kjågela! Prøver litt Angry Birds i senga men brett 2-9 er rett og slett siste holdeplass for meg ser det ut til. Får det ikke til! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hva med Opera Face Gestures da ? Aprilsnar i fra Opera. Omg det er fremtiden. @kinect. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 God morgen. Gøy å være den aller første på skolen utenom lærere ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 God litt sen morgen mennesker! Fri i dag. Føles forbanna godt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Vi har stil de to første øktene i dag. Læreren vår er utrolig flink til å lage drittoppgaver. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg har blitt onkel i dag Noen som vil ha Bloodline Champions closed beta nøkkel? Endret 29. oktober 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Gratulerer Kjågset! Håper alt står bra til med familien! Ble selv onkel for to og et halvt år siden, og det er jævlig moro ^_^ Endret 29. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Gratulerer Kjågen! Det er morsomt å bli onkel, men etter 17 ganger mister det litt av slagkraften. Og god morgen til dere alle. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Takk for det, det var vist en svær rakker, måtte ut med keisersnitt til slutt.. Det ryktes at han har fått det herlige navnet, Harry Hole ^_^ 17 ganger da gitt.... Dere er produktive oppe i nord skjønner jeg Det er vel 4. gangen min. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hehe, nice! Ja, vi må jo ha noe å gjøre på kalde vinternetter vet du. Har en veldig stor familie da. 7 søsken, en god del onkler og tanter, og aner ikke hvor mange søskenbarn, for ikke å snakke om 3menninger. :wacko: Endret 29. oktober 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Gratulerer Kjågiboy Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har blitt onkel i dag Noen som vil ha Bloodline Champions closed beta nøkkel? Gratulerer! Fikk i går. Hva heter du? Heter Backstabber selv. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Takk takk, takk takk Har ikke registrert meg enda, har egentlig ikke tid til noe sånt nå. Derfor tenkte jeg å gi bort koden Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 En god stund siden jeg fikk beta key. Har ikke fått brukt den. Er det gøy? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Gratulerer Kjågen! Jeg må prøve å få gjort noe på rommet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå