Kjågen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Døgnrytmen min er helt på jordet. Gruer meg til jobb i morgen! <_< Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Idag skal jeg på et kurs hvor jeg lærer om parkett og laminatgulv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Spør om tarkett bare er et tulleord. Det gjorde en bekjent og han fikk noen morsomme svar. *kvahh, morgen...* Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Morgen. Etter dagens forelesning er det faktisk helg for mitt vedkommende. \o/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 OD dag i dag. "Jobbe" hjemme ^_^ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det var en god del bedre med dynamisk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Idag skal jeg på et kurs hvor jeg lærer om parkett og laminatgulv. Men de kan vel ikke males? Så, Zoro Sama, fortelll oss om deg selv! Hvor gammel heter du ifra? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvor gammel jeg heter ifra? Alder: 15.5 år Navn: Knut Knudsen Bosted: Fredrikstad Har noen tusen innlegg på diskusjon.no Tenkte at jeg skulle se hvordan miljøet ver her inne. Uten så sinnsykt mange brukere. Det er vel koseligere i en liten bygd der alle kjenner alle enn i storbyen der du ikke husker navnet på naboen engang Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen som har et godt forslag til en undertittel i et særemne om South Park? Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Navn: Knut Knudsen Win Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg trenger virkelig noen nye klær. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen som har et godt forslag til en undertittel i et særemne om South Park? Skrev ikke du om South Park for noen uker siden? Uansett, forslag: South Park En helsprø serie fylt med masse moro og galskap! (For å ta en klassisk linje fra hvilken som helst middelsbudsjettert Hollywood-komedie) Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Spørs litt om hvordan du skriver om South Park. Om du skal skrive om f.eks hvorfor det er bra kan du ha en overskrift som: South Park En serie med ekstremt grov humor, eller kun en uskyldig satire? (Kun et eksempel, selvfølgelig. Jeg håper ikke du bruker den overskriften) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jo, jeg skrev om South Park for noen måneder siden, men det var kun et referat av de første sesongene for å gi læreren min et innblikk i serien. Nå skal selve særemnet skrives. Tenkte først og fremst å ha "South Park" som hovedtittel, og en kort setning som oppsummerer serien under. Helst noe med ordet "satire" i. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Idag skal jeg på et kurs hvor jeg lærer om parkett og laminatgulv. Men de kan vel ikke males? Så, Zoro Sama, fortelll oss om deg selv! Hvor gammel heter du ifra? Nei, men ikke glem at jeg selger gulv for 100tusenvis av kroner, så da må jeg kurses for å få greie på hva som gjør Kährs til et så godt parkettgulv, eller hva som gjør Pergo så vannvitig slitesterkt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Navn: Knut Knudsen Win Pappa likte navnet sitt så godt, så han fant ut at jeg også skulle hete Knut. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Alltid hyggelig å dele på godene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hahaha, Kinect på TvNorge nå. Det dukker jo opp overalt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Man, drømmehagen skal liksom roe ned unger før de legger seg - har tydeligvis samme effekt på meg også, jeg sitter her og glipper med øynene etter én episode. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ikke bry deg om hva han sier du Error. Det er ikke sant! Haha faen ta - skulle legge bort klærne jeg kjøpe i dag, og tror du ikke mannen i kassa har glemt å ta av den alarmbrikka på den ene genserjakka jeg kjøpte. Kommer jeg med den i morgen for å fjerne brikka blir jeg vel huka inn for tyveri. Det skjedde med søsteren min en gang også, for ikke så lenge siden faktisk. Jeg var med når vi byttet genseren. Hun hadde kjøpt den i gave til kjæresten sin og da hun kom hjem og skulle ta den opp av posen oppdaget hun at de hadde glemt å ta av den alarmen. En skulle tro at når hun gikk ut av butikken så ville det pipe. Jeg regner ikke med at hun skulle pakke inn den genseren, men det ville se litt merkelig ut om du fikk klær som hadde butikkalarmen på fortsatt. Det var den unnskyldningen vi brukte når vi skulle levere den inn igjen, i tilegg til at vi viste kvitteringen. Tenk om den genseren var til noen andre liksom? Ser veldig suspekt ut om du får en gave fra noen der alarmen sitter på fortsatt. Det gikk helt fint forresten og hun damen bak kassa beklaget. Vi hadde jo kvittering for at den var kjøpt og betalt også. Jeg tror det ville bli litt verre om vi ikke hadde hatt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå