Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bakke gåing? Er vandt med å gå i fjell/høyt terreng, har litt erfaring med sånn type gåing. Her i huset tar vi noen turer opp over 2k meter, gjerne fra havnivå, tar fort 10+ timer fram og tilbake :p

 

Hvis noen er interessert så streamer en av verdens beste Rock Band trommespillere Pro Drums RB3:

http://www.socialgamer.net/streampage/IBitePrettyHard/

Endret av Erik
Lenke til kommentar

@Nubbiz/Erik: Husker jeg så akkurat han live, og lo litt da han begynte å prate. Det renner jo inn av nerdespørsmål under lore-panelet, og hans spørsmål var ikke noe annerledes enn mange andres, men han klarte liksom å få fram at han kanskje er med på å støtte litt opp under stereotypen av oss nerder :p

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Dersom en av oss vanlige dødelige kunne tenke oss å prøve seg på det, ville det tatt mye trening først, eller kan man bare kontakte noen profesjonelle og hoppe rett i det?

 

Allså jeg er i elendig form. Man trenger ikke så mye trening at det gjør noe. vi var i lufta etter 3 dager.

Også utpå vårparten så har klubben min prøvedager som gjør at man kan prøve hvordan det er å paraglide før man eventuelt bestemmer seg for å hoppe i det:) btw om du sier at du hopper i paraglide rmiljøet så tråkker du på noen tær :D de sier konstant at vi flyr i Paraglider.

 

Mye bakke gåing? Er vandt med å gå i fjell/høyt terreng, har litt erfaring med sånn type gåing. Her i huset tar vi noen turer opp over 2k meter, gjerne fra havnivå, tar fort 10+ timer fram og tilbake :p

 

Hvis noen er interessert så streamer en av verdens beste Rock Band trommespillere Pro Drums RB3:

http://www.socialgamer.net/streampage/IBitePrettyHard/

det lengste jeg har gått er vel en halvtime med 20 kg på ryggen i strak oppoverbakke. Fordelen er jo at man flyr ned igjen da. Og på de fleste plassene så er parkering 10-20 min unna der du skal fly fra og veien dit er relativt flat :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...