AltF4 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Faen, Darksiders har visst bugga seg. Så nettopp en walkthrough og han har et sverd jeg ikke får tak i. Har hatt det, men hvor det ble av det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hmm, hvor er det du står fast AltF4? Kanskje jeg kan hjelpe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Der du får den kastegreia, hvor du skal sette tre slike sverd ned i tre statuer (i tempelet på vei til Tiamat). Men jeg fant ut at jeg har mista det ene og det står ikke lenger der jeg fant det. Og siden jeg har spilt som en idiot med bare én save må jeg begynne på nytt. Endret 26. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Du mistet det? :o Merkelig! Du har sjekket de to andre plassene også? Synd hvis du må begynne på nytt da, de tre sverdene var siste oppgave før du skal kjempe mot Tiamat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ja, War bærer det i hvert fall ikke med seg lenger. Har fått på plass ett sverd (det du finner ved den brua som snurrer rundt hvor sverdet er bak lavaen), og det som er borte er det man finner hvor man sklir ned den lina man må sprenge bort to objekter fra, og må hoppe fra platform til platform for å komme seg opp igjen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) God morgen. Jeg skal på foredrag klokka 12 og det varer i 3 timer. Heldigvis får jeg mat før det begynner. @Bilde av Pedobear: Jeg kan ingenting om Photoshop og det finnes folk der ute som kan gjøre helt utrolige ting med PS, men for min del ser det der egentlig ut til å være ekte. Om det er shop'd, så har de klart og lure meg iallefall. Spaceworld er forresten en dyr butikk. Ihvertfall sist jeg var innom den i Magasinet i Drammen. Darksiders... Enda et spill jeg har, men ikke begynt på. Endret 27. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hva slags foredrag skal du på? Darksiders er faktisk ganske bra! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Darksiders er flott Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Det er veldig underholdende, pent og godt håndarbeid men jeg får ikke helt den OMG-følelsen jeg får når jeg spiller enkelte andre spill. Mulig den ligger tapt bak det nesten hjelpeløse kontrolloppsettet til PC-versjonen. Men jeg skal jaggu meg storkose meg gjennom spillet! Endret 27. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er helt forelsket i New Vegas, jeg. Samme følelse som første gjennomspilling av Fallout 3, og det er et enormt kompliment! Savner litt mer innhold (kan gå for lenge uten å treffe fiender), og The Strip er undervelmende i forhold til forventningene jeg skapte meg, men det er innmari moro - og troverdig! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er helt forelsket i New Vegas, jeg. Samme følelse som første gjennomspilling av Fallout 3, og det er et enormt kompliment! Savner litt mer innhold (kan gå for lenge uten å treffe fiender), og The Strip er undervelmende i forhold til forventningene jeg skapte meg, men det er innmari moro - og troverdig! Jeg er helt fullstendig enig. Bedre spill skal man lete lenge etter. Jeg forestilte meg at the Strip skulle være litt større med flere folk i, men det er likevel helt fantastisk. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så hvordan kler enn seg monstruøst til mulig fest på lørdagen >_>? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kakskjiv me læverpostej! Imorgen blir det Bergen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Uuuhhh, sa du nettopp kake med leverpostei nubbiz? *grøss* Endret 27. oktober 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kake i brødbetydning, ja. Med et ultimalag med majones. Mmmm! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ah, da var det mer forståelig, det er jo godt. ^_^ Jeg ble skeptisk der et øyeblikk, kake med leverpostei. Æsj! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg hadde rekebaguett i dag ^_^ Finnes det noe bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå