Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der du får den kastegreia, hvor du skal sette tre slike sverd ned i tre statuer (i tempelet på vei til Tiamat). Men jeg fant ut at jeg har mista det ene og det står ikke lenger der jeg fant det. Og siden jeg har spilt som en idiot med bare én save må jeg begynne på nytt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ja, War bærer det i hvert fall ikke med seg lenger. Har fått på plass ett sverd (det du finner ved den brua som snurrer rundt hvor sverdet er bak lavaen), og det som er borte er det man finner hvor man sklir ned den lina man må sprenge bort to objekter fra, og må hoppe fra platform til platform for å komme seg opp igjen.

Lenke til kommentar

God morgen.

Jeg skal på foredrag klokka 12 og det varer i 3 timer. Heldigvis får jeg mat før det begynner.

@Bilde av Pedobear: Jeg kan ingenting om Photoshop og det finnes folk der ute som kan gjøre helt utrolige ting med PS, men for min del ser det der egentlig ut til å være ekte. Om det er shop'd, så har de klart og lure meg iallefall. Spaceworld er forresten en dyr butikk. Ihvertfall sist jeg var innom den i Magasinet i Drammen.

Darksiders... Enda et spill jeg har, men ikke begynt på.

:blink:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Det er veldig underholdende, pent og godt håndarbeid men jeg får ikke helt den OMG-følelsen jeg får når jeg spiller enkelte andre spill. Mulig den ligger tapt bak det nesten hjelpeløse kontrolloppsettet til PC-versjonen.

Men jeg skal jaggu meg storkose meg gjennom spillet!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg er helt forelsket i New Vegas, jeg. Samme følelse som første gjennomspilling av Fallout 3, og det er et enormt kompliment! Savner litt mer innhold (kan gå for lenge uten å treffe fiender), og The Strip er undervelmende i forhold til forventningene jeg skapte meg, men det er innmari moro - og troverdig!

Lenke til kommentar

Jeg er helt forelsket i New Vegas, jeg. Samme følelse som første gjennomspilling av Fallout 3, og det er et enormt kompliment! Savner litt mer innhold (kan gå for lenge uten å treffe fiender), og The Strip er undervelmende i forhold til forventningene jeg skapte meg, men det er innmari moro - og troverdig!

Jeg er helt fullstendig enig. Bedre spill skal man lete lenge etter. Jeg forestilte meg at the Strip skulle være litt større med flere folk i, men det er likevel helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...