Vaine Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Pannekaker er noe av det enkleste og beste jeg vet, og lager det ofte to-tre ganger i løpet av en uke. Ofte en stor røre slik at jeg har et par dager og til alle måltider. Win. Oh and; http://www.youtube.com/watch?v=PJiNCyZUJBw Nytt album ute i dag, for de av dere som liker rolig, 'mellow' progressiv rock. Endret 26. oktober 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så, Paisley. Flytte sammen? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gud hvor jeg gleder meg til å bli ferdig med tysk etter dette året. Det skal bli fantastisk godt! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Woo, klarte nettopp oppdrag 62 i Final Fantasy 13. ... og der var de store skilpaddene blitt blå, og alt du presterer å gjøre mot dem er å dø. :| Endret 26. oktober 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=sWbIFihAzW4&feature=sub Me likes! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så, Paisley. Flytte sammen? Om du løser nynorskordene jeg skrev på forrige side, er du velkommen inn i huset i form av vår tomme hybel i det minste Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 SOM jeg håper det er fake. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Pedobear ftw.. Eller..? Jeg skal uansett legge meg nå. Natta. Endret 26. oktober 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 SOM jeg håper det er fake. Enig. Hater ord delings feil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 @Paisley: pannekaker vs nynorsk... Begge taper faktisk. @laland: jeg kjenner ikke til opprinnelsen til Pedobear, men enten er det en på Spaceworld som har det moro eller så er det fake. Fikk forøvrig casen til telefonen i dag og tro det eller ei men nå funker det å sette på tastelåsen nesten problemfritt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Enig. Hater ord delings feil. Det gjør to av oss. Flott måte du under-streket det på! @laland: jeg kjenner ikke til opprinnelsen til Pedobear, men enten er det en på Spaceworld som har det moro eller så er det fake. Håper egentlig litt på at det er en som har det moro. Det, eller så er det Photoshop. Fikk forøvrig casen til telefonen i dag og tro det eller ei men nå funker det å sette på tastelåsen nesten problemfritt. Jeg har åtte stykk, én fra Apple og syv fra Dealextreme. Denne fra DX er min favoritt. Veldig myk, skjermer baksiden og er enkel å ta av og på. Endret 26. oktober 2010 av Laland Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Haaaaaaaater telenor. Er aldri noe annet en feil på nettet. Det som er positivt er at kundeservicen er elsk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Den ligner en del på den jeg har, men min er fra Speck, er svart og har rutemønster bak. Ellers liker jeg virkelig Darksiders, og det er litt moro å sitte fast selv om jeg gjerne skulle ha kommet videre. Det som irriterer meg mest av alt er at jeg har greid akkurat samme oppgave før når jeg spilte demoen for et halvt år siden. Jeg skjønner bare virkelig ikke hva jeg skal gjøre Er i det område hvor jeg må ha tre sverd på tre statuer - samme område og tidspunkt som når man får den kastegreia. Hint hint dere som har fullført spillet (jeg ser veldig hardt på deg Rider of Reason. Jeg ser veldig hardt på deg). Endret 26. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41921 Jeg har to slike, også. Forøvrig er Chuck awesome. Veldig awesome. Ble nettopp ferdig med episode 20 i sesong 2; friggin awesome. Men nå legger jeg meg. Tretimers engelskprøve i morgen, uten at vi har hatt noe særlig engelskundervisning i år. Awesome! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er det galt av meg å le av dette? Nei det er vel normalt det. Lo jeg også.. CRT TV i disse dager.. Hohoho. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er det galt av meg å le av dette? Nei det er vel normalt det. Lo jeg også.. CRT TV i disse dager.. Hohoho. Haha, jeg reagerte faktisk på det samme. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41921 Jeg har to slike, også. Forøvrig er Chuck awesome. Veldig awesome. Ble nettopp ferdig med episode 20 i sesong 2; friggin awesome. Men nå legger jeg meg. Tretimers engelskprøve i morgen, uten at vi har hatt noe særlig engelskundervisning i år. Awesome! Ble nettopp ferdig med episode 6, sesong 4.. som kom i dag. Fortsatt ganske awesome. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Én for hver ukedag og én til spesielle anledninger? Jeg har bare tre.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 e rår og dag siden sist jeg var her nuh har vært litt for opptatt med det videoen viser! Og Minecraft da... og Men of war i det siste sammen med Mr.Pain. http://www.youtube.com/watch?v=jtzfEzwKsPk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå