Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah, for en dårlig dag dette har vært. Våknet tidlig med en helt syk hodepine, så mye at jeg ble kvalm, først nå begynner det å gå over. :(

 

Ikke fått gjort noen ting i dag. Er trøtt , men alt for tidlig for å legge seg. Så noen forslag til hva man kan finne på for å våkne litt?

Eh du tok vel Paracet elnl. for hodepinen vel? Jeg tar to 500mg Paracet og da funker det som regel, ellers tar jeg enten en til eller to til etter en stund. Heldigvis for meg har jeg ikke så vondt i hodet så ofte. Hodepine er helt jævlig.

 

Jeg spiser gjerne for å våkne og få mer energi, så om du ikke har gjort det, kan det kanskje være en idé.

Lenke til kommentar

Eh du tok vel Paracet elnl. for hodepinen vel? Jeg tar to 500mg Paracet og da funker det som regel, ellers tar jeg enten en til eller to til etter en stund. Heldigvis for meg har jeg ikke så vondt i hodet så ofte. Hodepine er helt jævlig.

Joda, tok Paracet etter en stund, men for å si det rett ut jeg har nærmest fobi for det (og de fleste andre piller også), det er nesten verre for meg å skulle ta det enn å ha hodepine. Tror det kan ha noe med alle pillene jeg måtte ta mens jeg var syk, og at stråling har gjort halsn min mer følsom. Dette ble faktisk første gang jeg tar Paracet på 2-3 år.

Lenke til kommentar

Skal lage meg pannekaker. :D

 

Dernest, Mass Effect 2.

 

Jeg liker stilen. ;)

 

Takk for det. Stilen gjentar seg i dag. Pannekaker med blåbærsyltetøy og Mass Effect 2. En herlig tirsdag, med andre ord.

 

Jeg tror jaggu jeg skal lage meg det samme til middag i dag, dog med Final Fantasy 13 istedet for Mass Effect 2 i spilleboksen.

 

Det er meget godt mulig jeg tar meg en time eller to med Fallout 3 også. :)

Lenke til kommentar

Pannekaker er noe av det enkleste og beste jeg vet, og lager det ofte to-tre ganger i løpet av en uke. Ofte en stor røre slik at jeg har et par dager og til alle måltider. :)

 

Kaster også ut noen verb og substantiver på nynorsk som jeg hadde satt pris på om noen hadde giddet å bøyd riktig:

 

- skapt

- få

- ser

- deltek

 

- tv

- veker

- folk

- dommarane

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...