Erik Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så er jo 90%+ av alle brudd ikke synlige, i allefall ikke sånn umiddelbart. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det var jo helt løst! Sick at han røyste seg opp og fortsatte å hoppe i noen sekunder etter det var knekt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Forventa at publikum skulle le elno, good on them. http://www.youtube.com/watch?v=QjWJHEmFfPA&feature=player_embedded#! !panS Halo is cool guy brah. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10025845 Mennesker er latterlige. Ingenting i forhold til overtro man finner i Afrika. Endret 24. oktober 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Mye rart som foregår på Blizzcon. D : Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Så er jo 90%+ av alle brudd ikke synlige, i allefall ikke sånn umiddelbart. De få jeg har sett brukket noe har iallefall gitt ifra seg en lyd, og ikke kunnet bli løftet fra det brukkede lem. Edit: God morgen Erik! Endret 25. oktober 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 God stemning. 500gb harddisk til MacBooken er på vei, virtualisering av Windows kan endelig ta litt av og Reiseliv og Språk 1-prøven som jeg skal ha om tyve minutter later ann til å bli veldig, veldig lett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 God dag folkens! Jeg begynner å tro at telefonen min ikke er helt i orden - avknappen er mer eller mindre ubrukelig. Har greid å skru på tastelås noen ganger, men etter å ha sitti bak noen på bussen som hadde 3Gs kan man vel si at jeg må jobbe betraktelig mer for å få på tastelåsen enn det hu måtte. Så, dere iPhone- eiere: hvor lenge holde dere knappen inne for å sette på tastelåsen? Altså skru av skjermen. Er veldig åpen for at det er jeg som er dårlig på akkurat den biten, men hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg trykker bare så vidt på den jeg O_o Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 God dag folkens! Jeg begynner å tro at telefonen min ikke er helt i orden - avknappen er mer eller mindre ubrukelig. Har greid å skru på tastelås noen ganger, men etter å ha sitti bak noen på bussen som hadde 3Gs kan man vel si at jeg må jobbe betraktelig mer for å få på tastelåsen enn det hu måtte. Så, dere iPhone- eiere: hvor lenge holde dere knappen inne for å sette på tastelåsen? Altså skru av skjermen. Er veldig åpen for at det er jeg som er dårlig på akkurat den biten, men hvor vanskelig kan det være? Ehm.. du trykker på den én gang? Ikke noe holde-inne-greier eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QjWJHEmFfPA&feature=player_embedded#! Utrolig kult! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så er jo 90%+ av alle brudd ikke synlige, i allefall ikke sånn umiddelbart. De få jeg har sett brukket noe har iallefall gitt ifra seg en lyd, og ikke kunnet bli løftet fra det brukkede lem. Han der var nok pumpet full av adrenalin etter og ha danset som en idiot foran 100vis av mennesker. @AltF4 Trykker bare lett på knappen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 CDON er skremmende trege til å sende ut varene sine. Skulle ikke vært lov. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 @AltF4 Du skal kunne trykke på den på samme måte og styrke som du trykker på Home-knappen. Funker ikke det, er det noe galt med den. Det er ikke ukjent problem. Idag begynte vi med 3D modellering på studiet, og fy så artig det er. Så nå skal Maya lastes ned på Macbooken. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Skal lage meg pannekaker. Dernest, Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Skal ut til kattungene og håper de tør å komme frem mer i dag. I går bare gjemte de seg i halmen og fikk ikke tatt så mange bilder av de. God dag forresten. Endret 25. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Takk for svar folkens, da er den altså ikke som den skal være. Trykker jeg på knappen skjer det nemlig ingen ting, og de gangene jeg har greid å skru av skjermen har jeg holdt den inne en liten stund. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Skal lage meg pannekaker. Dernest, Mass Effect 2. Jeg liker stilen. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 God kveld, ja. Har hatt en helt grei dag, faktisk, på tross av at den starta relativt dårlig; bussen dukka ikke opp i morges (syvtida), noe som resulterte i at jeg måtte ringe etter taxi for å komme meg til kjøreskolen i tide. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Takk for svar folkens, da er den altså ikke som den skal være. Trykker jeg på knappen skjer det nemlig ingen ting, og de gangene jeg har greid å skru av skjermen har jeg holdt den inne en liten stund. Så kjedelig sånt er. Når en først kjøper en ting også er den ikke sånn som den skal. Det er ihvertfall kjedelig når det er noe en kjøper for første gang. Jeg er faktisk trøtt, men burde ha slengt i meg noe mat før jeg legger meg. Klokka er jo ikke all verden heller, så bør holde meg våken litt til. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Gah, for en dårlig dag dette har vært. Våknet tidlig med en helt syk hodepine, så mye at jeg ble kvalm, først nå begynner det å gå over. Ikke fått gjort noen ting i dag. Er trøtt , men alt for tidlig for å legge seg. Så noen forslag til hva man kan finne på for å våkne litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå