nubbiz Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Norsk film om troll? Rart ingen har kommet på det før. Var nettopp å så Scott Pilgrim på kino. Kul film, men ble allikevel litt skuffet gitt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Norsk film om troll? Rart ingen har kommet på det før. Jeg tror Ivo Caprino ville hatt en ting eller to å si til deg der. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Skulle ha samlet sammen til et forumtreff hvor vi gikk og så den alle sammen. Har sett traileren sikkert 10 ganger i dag. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hey guys! Skriver dette fra Kindleen min. Noe nettbrett er den absolutt ikke, men den kan bli hendig i utlandet med gratis 3G over hele verden.Ha en fin kveld, gutter og jenter. Hmm, skriver fra PCen nå, men ifølge Amazon skal det bare være mulig å få tilgang til Wikipedia over 3G i Norge. Håper ikke jeg får monsterregning nå. Endret 23. oktober 2010 av nypis Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hey guys! Skriver dette fra Kindleen min. Noe nettbrett er den absolutt ikke, men den kan bli hendig i utlandet med gratis 3G over hele verden.Ha en fin kveld, gutter og jenter. Takk, det samme. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Norsk film om troll? Rart ingen har kommet på det før. Jeg tror Ivo Caprino ville hatt en ting eller to å si til deg der. /sarcasm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har snart vært våken i et døgn. zzzzZZZZzzzzZZZz... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Drømmefall og Starforce som gjorde pcen ute av stand til å starte i både vanlig og sikkerhetsmodus. God stemning det var før jeg fikk fiksa det -_-. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Norsk film om troll? Rart ingen har kommet på det før. Jeg tror Ivo Caprino ville hatt en ting eller to å si til deg der. /sarcasm Du verden, det ville jeg aldri trodd. :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Skal til Oslo på lørdag og se Trolljegerne med noen folk fra forumet ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Norsk film om troll? Rart ingen har kommet på det før. Jeg tror Ivo Caprino ville hatt en ting eller to å si til deg der. /sarcasm Du verden, det ville jeg aldri trodd. :rolleyes: Du leser meg for godt! Endret 23. oktober 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Norsk film om troll? Rart ingen har kommet på det før. Jeg tror Ivo Caprino ville hatt en ting eller to å si til deg der. /sarcasm Du verden, det ville jeg aldri trodd. :rolleyes: Du leser meg for godt! For å være helt ærlig, så trodde jeg du var seriøs. I den forstand at ingen før har laget en norsk film om troll med ekte skuespillere. Så om du ser bort fra ironien i mitt forrige innlegg, så var jeg også seriøs. Endret 23. oktober 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Får jeg minne dere om retningslinjene angående sitering? God natt! Jeg ligger alt i senga mi *knis* Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) God natt AltF4! Endret 23. oktober 2010 av Vaine Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Wow. Stemmeskuespilleren til Deckard Cain (beste stemmeskuespiller evarh) er faktisk mannen bak stemmen til Carmine fra Gears of War også. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Uheldig plassering av reklame kanskje? http://i.imgur.com/vheXX.jpg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=l3uDacWjCfs ~~~~~~~~~~~~~~ Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 P-P-PO-PO-PO-PO-POWER!!! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vafler i dag. Digg! Gikk glipp av middagen i går... Sånn der gryte med kjøttdeig, sånn noe alla amerikansk gryte. Det er mer igjen, så da blir det til middag i dag også. Men nuh er det vafler. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Wow. Stemmeskuespilleren til Deckard Cain (beste stemmeskuespiller evarh) er faktisk mannen bak stemmen til Carmine fra Gears of War også. Stay a while and listen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå