Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Nja, tja, ikke så mye, men kan si at vi har hatt en krangel og ikke snakket sammen på 3 dager. :cry:

 

Ikke for å være dust eller noe, men nå holdt du nylig et lengre foredrag om menn som var idioter mot damer og greier og du sto på barrikadene for å være den hvite ridderen for kjærligheten. Da slår det meg som litt merkelig at du ikke tar kontakt med henne på 3 dager etter en krangel.

*sigh* Er litt vanskelig å forklare når du ikke kjenner historien. Men i bunn og grunn så er det vel fordi jeg er redd, vet ikke hva jeg skal si (og det er ikke ofte jeg opplever det).

 

Det ble sagt ting som var veldig tungt for meg å høre, og det virket ikke som hun ønsket å snakke med meg mer. Jeg beklaget selvfølgelig og prøvde å forklare, når hun da allikevel ikke ønsker å snakke med meg vet jeg ikke om jeg burde prøve.

 

 

Jeg presiserte ikke det i sta (beklagelig nok) men jeg vet jo altså ikke hva deres diskusjon i utgangspunktet handler om så innlegget mitt kan kanskje tolkes litt mer ufint enn det er ment.

 

Om du vil høre min mening er det beste å bare ta kontakt. Si hei og spør om det går bra. Får du bare eder og galle tilbake kan du velge mellom å la henne gå (å klamre seg til en synkende skute er bare bortkastet energi når man mye heller kunne ha svømt rundt for å finne en annen skute) eller vente og se om det går over etter hvert. Jeg kjenner ikke til hvor lenge dere har kommunisert og hatt et dypere forhold men jeg vet at i et langdistanseforhold er kommunikasjon alfa og omega. Snakker man ikke sammen blir avstanden dobbelt så stor.

Ja, skjønner, og takk for at du delte din mening, setter pris på det. :) Jeg gratulerte henne med dagen tidligere og sendte henne en tegning som gave. Ser ut som hun likte den så alt håp er kanskje ikke ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en hver som klarer å være uten meg i over 24 timer må være sinnsyk, ikke sant Kjågen. ;)

 

Kanskje la henne feire med familien og co idag, og prøv deg imorgen? :)

Kanskje det ja, vi får se. Kanskje jeg sier hei hvis hun logger på MSN.

 

Edit: God natt, og Tusen takk Craxdm! Ah dere altså. Jeg føler meg så verdsatt. ^_^

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Forresten:

zombie-costume.gif

 

 

Hvor finner jeg en slik for purkasjon?

 

Ja, skjønner, og takk for at du delte din mening, setter pris på det. :) Jeg gratulerte henne med dagen tidligere og sendte henne en tegning som gave. Ser ut som hun likte den så alt håp er kanskje ikke ute.

 

Det er bra! :) Jeg kan litt av hvert om langdistanseforhold etter å ha vært i to selv (nå tok begge slutt men allikevel).

Lenke til kommentar

Ah, du er en mann med erfaring altså. :) Hvor var de fra de to da, om du ikke har noe mot at jeg spør?

 

 

 

Hun ene gikk jeg på skole sammen med, men hun flyttet til Trondheim for å studere etter slutten på videregående (vi ble sammen i russetiden) og jeg dro til militæret. Holdt sammen hele det året og også året etter, men da tok det dessverre slutt. Hun andre traff jeg på Blink.no, og hun var fra Meløy (litt sør for Bodø). Vi var sammen i nesten 3 år, men jeg var ikke flink til å å opprettholde kontakten (særlig det å ringe) så det døde litt ut av seg selv. Etter at det ble slutt fant jeg ut at hun ønsket å flytte nedover og at hun til og med hadde søkt på jobb i nærheten av meg (uten at hun fikk den) - og det gjør egentlig litt vondt å tenke på enda.

 

 

Hvor finner jeg en slik for purkasjon?

Hihi, purkasjon, den har jeg faktisk ike hørt før. :lol:

 

Det heter jo purchase på engelsk, så da må det jo hete purkasjon på norsk!

 

Fant den ^_^ http://deezteez.com/funny-t-shirts/460/turn-into-a-zombie-t-shirt.html?SSAID=295308

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ah, du er en mann med erfaring altså. :) Hvor var de fra de to da, om du ikke har noe mot at jeg spør?

 

 

 

Hun ene gikk jeg på skole sammen med, men hun flyttet til Trondheim for å studere etter slutten på videregående (vi ble sammen i russetiden) og jeg dro til militæret. Holdt sammen hele det året og også året etter, men da tok det dessverre slutt. Hun andre traff jeg på Blink.no, og hun var fra Meløy (litt sør for Bodø). Vi var sammen i nesten 3 år, men jeg var ikke flink til å å opprettholde kontakten (særlig det å ringe) så det døde litt ut av seg selv. Etter at det ble slutt fant jeg ut at hun ønsket å flytte nedover og at hun til og med hadde søkt på jobb i nærheten av meg (uten at hun fikk den) - og det gjør egentlig litt vondt å tenke på enda.

 

 

Hvor finner jeg en slik for purkasjon?

Hihi, purkasjon, den har jeg faktisk ike hørt før. :lol:

 

Det heter jo purchase på engelsk, så da må det jo hete purkasjon på norsk!

 

Fant den ^_^ http://deezteez.com/funny-t-shirts/460/turn-into-a-zombie-t-shirt.html?SSAID=295308

Ah skjønner. Synd det ikke funket, men jeg er sikker på at en så flott kar som deg vil finne noen snart. :) Det er litt større avstand for min del da, men prinsippet er det samme.

 

Ja skjønte det, genialt uttrykk, må begynne å bruke det selv. Purkasjon! Høres helt sprøtt ut. :p

 

Edit: Og krangelen er offisielt over. :D *puster lettet ut*

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...