Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damnit. Lillebror har brukt VISA-kortet mitt til å kjøpe seg spill på Xbox Live. Jeg visste det kom til å skje før eller siden, men hadde håpet det skulle ta noe lengre tid. Forøvrig er det helt tåpelig av Microsoft og ha "parental control" og "parent account" når man ikke kan sette eget passord på bruk av VISA.

 

Får snakke med han alene en gang. Om man blander inn mor i huset blir det verdenskrig kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

Nja, tja, ikke så mye, men kan si at vi har hatt en krangel og ikke snakket sammen på 3 dager. :cry:

 

Ikke for å være dust eller noe, men nå holdt du nylig et lengre foredrag om menn som var idioter mot damer og greier og du sto på barrikadene for å være den hvite ridderen for kjærligheten. Da slår det meg som litt merkelig at du ikke tar kontakt med henne på 3 dager etter en krangel.

 

@Gal_ape:

Hmmm! Har minst én fyr i klassen som har L4D 1 og 2, så vi kommer langt med det!

 

Høres bra ut! Selv om jeg har en vag mistanke om at fyren med dameavatar ikke gidder være med på grunn av BlizzCon.

Lenke til kommentar

Nja, tja, ikke så mye, men kan si at vi har hatt en krangel og ikke snakket sammen på 3 dager. :cry:

 

Ikke for å være dust eller noe, men nå holdt du nylig et lengre foredrag om menn som var idioter mot damer og greier og du sto på barrikadene for å være den hvite ridderen for kjærligheten. Da slår det meg som litt merkelig at du ikke tar kontakt med henne på 3 dager etter en krangel.

*sigh* Er litt vanskelig å forklare når du ikke kjenner historien. Men i bunn og grunn så er det vel fordi jeg er redd, vet ikke hva jeg skal si (og det er ikke ofte jeg opplever det).

 

Det ble sagt ting som var veldig tungt for meg å høre, og det virket ikke som hun ønsket å snakke med meg mer. Jeg beklaget selvfølgelig og prøvde å forklare, når hun da allikevel ikke ønsker å snakke med meg vet jeg ikke om jeg burde prøve.

Lenke til kommentar

Jepsipepsi. Laderen er bare en vanlig USB-kontakt med en merkelig plugg på enden.

 

 

OK, takk!

 

Nja, tja, ikke så mye, men kan si at vi har hatt en krangel og ikke snakket sammen på 3 dager. :cry:

 

Ikke for å være dust eller noe, men nå holdt du nylig et lengre foredrag om menn som var idioter mot damer og greier og du sto på barrikadene for å være den hvite ridderen for kjærligheten. Da slår det meg som litt merkelig at du ikke tar kontakt med henne på 3 dager etter en krangel.

*sigh* Er litt vanskelig å forklare når du ikke kjenner historien. Men i bunn og grunn så er det vel fordi jeg er redd, vet ikke hva jeg skal si (og det er ikke ofte jeg opplever det).

 

Det ble sagt ting som var veldig tungt for meg å høre, og det virket ikke som hun ønsket å snakke med meg mer. Jeg beklaget selvfølgelig og prøvde å forklare, når hun da allikevel ikke ønsker å snakke med meg vet jeg ikke om jeg burde prøve.

 

 

Jeg presiserte ikke det i sta (beklagelig nok) men jeg vet jo altså ikke hva deres diskusjon i utgangspunktet handler om så innlegget mitt kan kanskje tolkes litt mer ufint enn det er ment.

 

Om du vil høre min mening er det beste å bare ta kontakt. Si hei og spør om det går bra. Får du bare eder og galle tilbake kan du velge mellom å la henne gå (å klamre seg til en synkende skute er bare bortkastet energi når man mye heller kunne ha svømt rundt for å finne en annen skute) eller vente og se om det går over etter hvert. Jeg kjenner ikke til hvor lenge dere har kommunisert og hatt et dypere forhold men jeg vet at i et langdistanseforhold er kommunikasjon alfa og omega. Snakker man ikke sammen blir avstanden dobbelt så stor.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...