Gal_ape Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ergo blir det kl 5-6 i kveld Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette nettstedet har en god nedtelling Misforsto deg litt, trodde at han som kjøpte billett hadde klusset med bestilling eller noe, men skjønte nå at det var han som hadde misforstått tidsforskjell (om jeg ikke tok feil igjen) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Den siden var veeeldig nice! Men neinei, han hadde ikke klussa med bestilling, bare klussa med tidsforskjellen Skal faktisk dra bort min egen stasjonære hit på skolen, slik at jeg kan veksle mellom å jobbe med 3D og å spille n__n it's going to be sooo awesome! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan jeg se for meg! Selv tar jeg en liten pause fra StarCraft II for å se på BlizzCon, men mulig at jeg tar meg tid til en runde eller to dersom det ikke er noe interessant som skjer. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Skulle gjerne ha joina, men du vet jo hvordan ting står til Her i gården blir det nok en del Starcraft 1, CS, kanskje litt Mw2 og diverse andre spill som funker fett på lan! Er og snakk om DotA og Diablo Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Eller vi kan få med oss fjerdemann og spille l4d. Eller dere kan kjøpe Borderlands GOTY til 360 også spiller vi det. Shampoo har tappert forsøkt å lure seg unna men jeg tror ikke på ham. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hmmm! Har minst én fyr i klassen som har L4D 1 og 2, så vi kommer langt med det! Evt kan noobza som ikke har fått seg Borderlands til pc gjøre det, og så kan vi kjøre på! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Damnit. Lillebror har brukt VISA-kortet mitt til å kjøpe seg spill på Xbox Live. Jeg visste det kom til å skje før eller siden, men hadde håpet det skulle ta noe lengre tid. Forøvrig er det helt tåpelig av Microsoft og ha "parental control" og "parent account" når man ikke kan sette eget passord på bruk av VISA. Får snakke med han alene en gang. Om man blander inn mor i huset blir det verdenskrig kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvor liten er lillebror? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nja, tja, ikke så mye, men kan si at vi har hatt en krangel og ikke snakket sammen på 3 dager. Ikke for å være dust eller noe, men nå holdt du nylig et lengre foredrag om menn som var idioter mot damer og greier og du sto på barrikadene for å være den hvite ridderen for kjærligheten. Da slår det meg som litt merkelig at du ikke tar kontakt med henne på 3 dager etter en krangel. @Gal_ape: Hmmm! Har minst én fyr i klassen som har L4D 1 og 2, så vi kommer langt med det! Høres bra ut! Selv om jeg har en vag mistanke om at fyren med dameavatar ikke gidder være med på grunn av BlizzCon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvor liten er lillebror? Ikke mer enn ni år. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Høres ut som du nettopp har skaffet deg tjener i en god stund fremover! Kan jeg skjøte på ladekabelen til iPhone med en vanlig USB-kabel? Endret 22. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jepsipepsi. Laderen er bare en vanlig USB-kontakt med en merkelig plugg på enden. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Høres bra ut! Selv om jeg har en vag mistanke om at fyren med dameavatar ikke gidder være med på grunn av BlizzCon. Vel, vi sitter her og prøver å få streamen til å funke, men det funker dårlig :C Ellers blir det noe Diablo 2: Lord of Destruction på hardcore mode om ikke så lenge.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nja, tja, ikke så mye, men kan si at vi har hatt en krangel og ikke snakket sammen på 3 dager. Ikke for å være dust eller noe, men nå holdt du nylig et lengre foredrag om menn som var idioter mot damer og greier og du sto på barrikadene for å være den hvite ridderen for kjærligheten. Da slår det meg som litt merkelig at du ikke tar kontakt med henne på 3 dager etter en krangel. *sigh* Er litt vanskelig å forklare når du ikke kjenner historien. Men i bunn og grunn så er det vel fordi jeg er redd, vet ikke hva jeg skal si (og det er ikke ofte jeg opplever det). Det ble sagt ting som var veldig tungt for meg å høre, og det virket ikke som hun ønsket å snakke med meg mer. Jeg beklaget selvfølgelig og prøvde å forklare, når hun da allikevel ikke ønsker å snakke med meg vet jeg ikke om jeg burde prøve. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Fritt Vilt III er med god margin den dårligste filmen jeg har sett i år, men kunne absolutt vært verre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jepsipepsi. Laderen er bare en vanlig USB-kontakt med en merkelig plugg på enden. OK, takk! Nja, tja, ikke så mye, men kan si at vi har hatt en krangel og ikke snakket sammen på 3 dager. Ikke for å være dust eller noe, men nå holdt du nylig et lengre foredrag om menn som var idioter mot damer og greier og du sto på barrikadene for å være den hvite ridderen for kjærligheten. Da slår det meg som litt merkelig at du ikke tar kontakt med henne på 3 dager etter en krangel. *sigh* Er litt vanskelig å forklare når du ikke kjenner historien. Men i bunn og grunn så er det vel fordi jeg er redd, vet ikke hva jeg skal si (og det er ikke ofte jeg opplever det). Det ble sagt ting som var veldig tungt for meg å høre, og det virket ikke som hun ønsket å snakke med meg mer. Jeg beklaget selvfølgelig og prøvde å forklare, når hun da allikevel ikke ønsker å snakke med meg vet jeg ikke om jeg burde prøve. Jeg presiserte ikke det i sta (beklagelig nok) men jeg vet jo altså ikke hva deres diskusjon i utgangspunktet handler om så innlegget mitt kan kanskje tolkes litt mer ufint enn det er ment. Om du vil høre min mening er det beste å bare ta kontakt. Si hei og spør om det går bra. Får du bare eder og galle tilbake kan du velge mellom å la henne gå (å klamre seg til en synkende skute er bare bortkastet energi når man mye heller kunne ha svømt rundt for å finne en annen skute) eller vente og se om det går over etter hvert. Jeg kjenner ikke til hvor lenge dere har kommunisert og hatt et dypere forhold men jeg vet at i et langdistanseforhold er kommunikasjon alfa og omega. Snakker man ikke sammen blir avstanden dobbelt så stor. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sånt en skulle tro bare skjedde på film O_o; http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7347900 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Crocs on a Plane anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå