Vaine Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Heh, det har det jo gjort i flere dager allerede. Ligger vel rundt 20 cm med snø på bakken her nå. Problemet er, som alltid med Tromsø's klima, at det vil regne bort igjen iløpet av få dager. :| Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lik prosessor, men halvparten så mye ram, lavere bildekvalitet på skjermen og dårligere kamera. Det er forskjellene grovt sett. Har den nyeste iPoden gyroskop? Den nyeste touchen har gyroskop. Samt FaceTime. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er 15 cm snø her Var 5.7 + på rommet mitt når jeg skulle legge med i går! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Heh, det har det jo gjort i flere dager allerede. Ligger vel rundt 20 cm med snø på bakken her nå. Problemet er, som alltid med Tromsø's klima, at det vil regne bort igjen iløpet av få dager. :| Sant, og hvis det plutselig da skulle komme en kand dag blir det is, og en bakke dekket av is er vanskelig å komme seg frem på. Huff Tromsø vinterstid er grusomt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 @t-skjorte-diskusjonen: Helt enig! Har tenk samme tanken selv mange ganger, og går vi mange nok sammen burde det ikke koste skjorta heller. Ønsker en som er litt mer spenstig enn den Rider viser frem jeg da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Spenstig bør den være ja, men på hvilken måte mener du da? Edit: Kanskje noen flinke folk her som kunne kommet med design ideer. Endret 21. oktober 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det sludda litt her tidligere. Stoppet nå thou. Gleder meg så syyykt til skisesongen begynner ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Spenstig bør den være ja, men på hvilken måte mener du da? Edit: Kanskje noen flinke folk her som kunne kommet med design ideer. Hvitt med Gamer-logoen i farger for eksempel. Problemet er jo egentlig at vi ikke har noe med Gamer.no å gjøre, men heller Innlegg.no. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noe sånn? http://gfx.dagbladet.no/labrador/462/462056/4620564/jpg/active/960x.jpg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Mine store planer om å få gjort noe på rommet ble sovet bort. Nå skal jeg ut og mate kattene og kanskje kattungene våre. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kunne heller tenkt meg et annet kjennetegn enn gamer sin logo. Men ideen er sweet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har beviset på at svensker er mindre smart enn nordmenn, i Mensa svergie hadde jeg blitt godkjent medlem, men i norge må jeg ha en god del høyere iq. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noe sånn? http://gfx.dagbladet...active/960x.jpg For eksempel! Med brukernavn under. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nå synes jeg å huske at Gamer på et eller annet tidspunkt faktisk hadde noen Gamer.no T-skjorter (kan være meg som forveksler med en annen nettside), var ikke nødvendigvis noe kommersielt men synes å huske at jeg har sett det før. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ah... Dag <3 Lol, det går jo ikke an å søke på milf på YouTube Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lol, det går jo ikke an å søke på milf på YouTube Løgn, gjorde det akkurat og jeg fikk resultater Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gjør jeg det på telefonen kommer det treff frem til mil og når f'en kommer kommer forsiden frem igjen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gjennom Youtubeappen eller nettstedet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå