Kjågen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) 25000,- pr pers. Da får dere egen leilighet med butler, swimmingpool, badstue osv. osv.. Alt innen gangavstand, i skjegget mitt selvfølgelig ^_^ Endret 21. oktober 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det var luksuriøst skjegg må jeg si. ^_^ Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vi leker ikke butikk vettu Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg må iallefall slutte å leke med internett for en liten stund. Burde få meg litt søvn. Regner med at jeg får ordnet litt på rommet i dag. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sov godt og drøm søtt. Skal lalle selv snart Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kan noen svare meg, hva er hovedforskjellen på iPhone og iPod? Jeg vet ikke stort annet enn at førstnevnte kan brukes som telefon. Uansett, jeg kunne tenke meg å kjøpe en iPod dersom man kan spille alle spillene som slippes til iPhone der. Å betale for en iPhone er uaktuelt, men om jeg kan få tak i de samme spillene med en iPod, ville jeg vurdert et kjøp. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Så vidt jeg vet så kan man spille spillene til iphone på en ipod, men hardwaren til iPhone er kraftigere så jeg vet ikke om alle spill fremover vil være tilgjengelig for både iphone og iTouch. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Den nyeste iTouchen skal være kraftig nok. Men ja, det fungerer. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Den er kraftig nok ja, men ikke like kraftig. Uansett så funker pølser og kakao veldig fint til frokost Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Kjører ikke den A4 også? Men den er vel klokket litt ned. Håper New Vegas ligger i postkassen når jeg kommer hjem. Snø, kaldt og jævlig ute er lik gamingtid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lik prosessor, men halvparten så mye ram, lavere bildekvalitet på skjermen og dårligere kamera. Det er forskjellene grovt sett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Han ble så lei seg sist -når vi planla kakao aften- at jeg tenkte vi kunne inkludere han denne gangen Baggen er pakket og klar, når går flyet?! B) <-- Solbrillene er på også ser du Naaaaw du er vel god ^_^ Ellers: Jokke og Valentirne - Her kommer Vinteren. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ellers: Engelsktime med en lærer som knapt kan snakke engelsk, og spør om uttale på ord fordi hun ikke vet hvordan det skal uttales. Also, julemarsipanpølser smaker som kaffe, bare annerledes. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Suksess! New Vegas i posten. Synd jeg må tilbake til å ha to timer fysikk om et par timer. Endret 21. oktober 2010 av nypis Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 I posten? Jeg spontanvåkna kl 04:30 for å skru av maskinen etter en natt med piratvirksomhet B) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Så nettopp en weeping angel på youtube for første gang. Nå vet jeg hvorfor innerst inne er redd dukker og skulpturer. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 I posten? Jeg spontanvåkna kl 04:30 for å skru av maskinen etter en natt med piratvirksomhet B) Posten er tingen! Ikke alle som liker å leke pirat. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Yarr harr maties! Sånn går det når man har 2000kr å leve for i måneden.. http://www.youtube.com/watch?v=df41EC8uHYQ Endret 21. oktober 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå