Cloudemyx Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Internal Server Error - Read The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. FFFUUUU... Kommer ikke inn på mailen min..... De forbedrer tjenesten elns.... Vennligst få rævva i gir og bli ferdig med det. Endret 19. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sup med at det ALLTID mangler en del av gym tøyet mitt? I dag var det gymbukse... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Haha Backstsbber, jeg vet så alt for godt hva du snakker om. Hadde det sånn når jeg gikk på skolen selv. Jeg likte i og for seg gym, men det helvetes gymtøyet bar alltid på problemer. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 eneste jeg hadde trøbbel med var å få plass til alt i sekken Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke her. God Morgen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hey hey. Hadde hovne hender/utslett på henda i går, lurte på om det var pga first price oppvaskhanskene jeg kjøpte. I dag har jeg vært hoven og klødd over hele ansiktet :7 Har dog hatt det her tidligere noen år tilbake så går vel sikkert over. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Samme her. Kjeder meg, har hatt en kjip krangel i dag og har nå skikkelig mageknipe. Absolutt ikke min beste dag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har også magevondt :/ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hehe, we are the same, you and I Craxdm. ^_^ Ikke at det er en bra ting denne gangen. Huff må nok droppe japanskkurset denne uken også virker det som. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jeg har hatt magevondt siden 2-tiden. Har puppet i meg litt mat nå, og jeg tror det går bedre. Forøvrig er jeg veldig, veldig trøtt. Endret 19. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg slikket nettopp på et power supply som sto i kontakten (ubevisst). Merkelig følelse i grunn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hva het det spillet alle måtte ha på iPhonen sin og som Lakus snakket så godt om? Osmosis? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Det var ikke Cut The Rope? Edit: Forøvrig må du skaffe deg Tilt To Live. Det er awesome fra ende til annen. Endret 19. oktober 2010 av Laland Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Han har snakket om både Cut the Rope og Osmos. Og begge er herlige spill. Tilt to Live falt ikke i smak for min del. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tilt to Live er toppen av awesome. Forøvrig er jeg veldig trøtt og skal prøve å legge meg nå (betyr ikke at jeg faktisk greier å sovne), for så å sove til i morgen og våkne opp helt uthvilt. Altfor lenge siden det har skjedd. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Sulten jeg. Kjøttdeig og spagetti til middag. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg sitter og skriver ord og setninger med goddamn IPA-tegn. Denne exfac-varianten krevde betydelig mer innsats enn de andre jeg har vært borti. :| Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg sitter og skriver ord og setninger med goddamn IPA-tegn. Denne exfac-varianten krevde betydelig mer innsats enn de andre jeg har vært borti. :| Hæ, og hæ? Dagens episode med House var morsom. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå