Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør vi. Høvdingen over alle høvdinger, iPhonen00b over iPhonen00ber.

 

iN00b. Ja, også verden skal ikke gå under just yet.

 

Hvordan får jeg musikk over fra PC'en og inn på telefonen via iTunes? Kreves det et spesielt filformat (altså ikke .mp3) for at en låt skal funke på iPhone? Har greid å laste ned en episode med Radio Resepsjonen og to gratis spill så litt pr0 er jeg da!

Lenke til kommentar

Nei.

 

Lag spilleliste i itunes, kall den f.eks "AltF4s Jazzhjørne".

 

Legg musikken inn i spillelista.

 

Koble til iphone i itunes, trykk på telefonen din i menyen til venstre. Der kan du velge forskjellige faner, med kontakter, musikk film og bilder inne på telefonen. DU skal som du sikkert allereda har gjettet velge musikk.

 

Vel fremme kan du synke tlf med spillelistene dine.

 

Good fornøyelse.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Det han sa var at jeg ikke gjorde ting skikkelig og slurva for mye. Det er godt mulig at det stemmer, men dette var min første jobb og det visste de. Alt de hadde trengt å gjøre var å si det til meg. Jeg hadde skjerpet meg mye mer hvis jeg visste at jeg ikke gjorde det bra nok. Ingen advarsler før eller noe.

 

Som en siste "test" hadde lagt en lapp over ting jeg skulle gjøre over eller under lønnsslippen. Den så ikke jeg, men jeg hadde tatt slippen og da regnte de med jeg hadde sett den lappen også.

 

De hadde snakket om jeg skulle fortsette allerede i sommer, men da hadde han ene sagt at jeg skulle få en sjangse til. Hadde de bare sagt ifra da. Hadde ingen arbeidserfaring før dette så om jeg bare hadde fått et lite hint om at det var for dårlig så kunne jeg ha rettet opp i det.

 

Han sa at grunnen til at de ikke hadde sagt noe var at jeg nå er 17 år gammel og da burde jeg forstått det selv.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...