Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt mulig jeg har vert temmelig fraværende i det siste, men mener med sikkerhet at papirutgaven av Dagbladet har hatt noe nytt av Øverli...

Leste nettopp min første Downs Duck stripe, og den var jævlig tragisk....

Har en (rimelig) nær kompis med downs syndrom, og bedre mennesker enn han skal du lete lenge etter!

 

Veldig enig. Mennesker med downs syndrom er fantastiske mennesker. Har en bror med downs syndrom, og han er alltid glad og smiler hele tiden. Den tegneseriestripen Downs Duck var bare helt patetisk latterlig.

Lenke til kommentar

Godt mulig jeg har vert temmelig fraværende i det siste, men mener med sikkerhet at papirutgaven av Dagbladet har hatt noe nytt av Øverli...

Leste nettopp min første Downs Duck stripe, og den var jævlig tragisk....

Har en (rimelig) nær kompis med downs syndrom, og bedre mennesker enn han skal du lete lenge etter!

 

Veldig enig. Mennesker med downs syndrom er fantastiske mennesker. Har en bror med downs syndrom, og han er alltid glad og smiler hele tiden. Den tegneseriestripen Downs Duck var bare helt patetisk latterlig.

 

Det som er merkelig er hvordan den serien der får like mange 'Liker' som resten av stripene hver dag.

 

Hva faen liksom.

Lenke til kommentar

Skam er en ting, men respekt for andre mennesker er en annen ting! Bry deg om andre enn deg selv for en gangs skyld sier nå jeg!

 

Godt mulig det Vaine, men jeg har mest erfaring med DB, da VG stort sett har "Se hva Lady GaGa har på seg" til overskrifter

Endret av Kjågen
Lenke til kommentar

Jeg er som regel bare innom sportsdelen til VG ihvertfall og noen ganger DB og noen ganger innom debatten til VG på vintersportdelen. Selvom jeg ikke burde siden det er fullt av nepeskaller der.

 

Jeg skjønte ikke helt hva du mente heller Kjågen, men regnet nesten med at det var en leif.

 

Se nøye på hun som sitter i publikum. :lol:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Vi har et par lokalaviser fra mitt område også, men jeg synes de blir for agurk til tider.

 

Har to stk her, da jeg bor midt mellom to byer, og jeg opplever at den ene - uavhengige siden - er mye bedre enn begge "hoved avisene"

Brunsvika kan komme med nyheter 1-3 dager før de andre!

Lenke til kommentar

Vi har et par lokalaviser fra mitt område også, men jeg synes de blir for agurk til tider.

 

Har to stk her, da jeg bor midt mellom to byer, og jeg opplever at den ene - uavhengige siden - er mye bedre enn begge "hoved avisene"

Brunsvika kan komme med nyheter 1-3 dager før de andre!

 

Det er svært sjelden at nyheter fra mitt område faktisk havner i 'hovedavisene', men når sant skal sies så skjer det sjelden noe stort her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...