Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt ei eneste mobil regning på over 100 kr etter at jeg bytta til Chess faktisk (Hadde Telenor før, og da var jeg nesten aldri under tusenlappen!!!!!)

Kan vel si at jeg ikke bruker den så veldig mye heller. Men regner med at det hadde blitt litt mere totalt om jeg hadde en litt mer fancy telefon, med dagens apps, spill og fuglene vet hva.

 

http://www.metacafe.com/watch/4193571/zordon_is_a_racist/

Endret av Kjågen
Lenke til kommentar

@laland: Jeg har gått over til iPhone 4 og skjønner ikke helt når den bruker trådløst nett og når den bruker nett jeg må betale for. Den er tilkoblet et nettverk, men i stedefor antenna står det 3G i stedet. Shit be confusing.

 

Og god dag til dere alle!

Du kan bare skru av data roaming da :) Da skrur den av både 3G og edge (eller het det GPRS?)

 

Har skrudd av det men er fortsatt mistenksom til datatrafikken. Blir ikke klok på det med places og pushmeldinger.

 

Foreslår forøvrig at tråden skifter navn til "AltF4 har kjøpt seg iPhone - hjelp ham!" :p

Om du har gått på innstillinger - generellt - nettverk, og så skrudd av mobildata skal det være sikrere en banken!

Lenke til kommentar

Tror du misforsto meg en tanke... Mulig det er den sterke saften?

Øverli HADDE rutetid, men har noe TILSVARENDE?

Mener jeg har sett det altså :unsure:

 

Dagbladet's tegneseriestriper

 

That's a negative, sir.

 

Rutetid har blitt erstattet av Skavlan's Ark.

 

Noen som har lest 'Downs Duck' forresten? Makan til talentløse striper skal du lete lenge etter. Et mirakel at den serien ikke er fjernet for lenge siden, da folk med downs, eller foreldre av unger med downs neppe synes noe særlig om den.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Godt mulig jeg har vert temmelig fraværende i det siste, men mener med sikkerhet at papirutgaven av Dagbladet har hatt noe nytt av Øverli...

Leste nettopp min første Downs Duck stripe, og den var jævlig tragisk....

Har en (rimelig) nær kompis med downs syndrom, og bedre mennesker enn han skal du lete lenge etter!

 

 

EDIT!: Mulig det er Oppgulp av Luavik jeg tenker på altså?!

Endret av Kjågen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...