Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@laland: Jeg har gått over til iPhone 4 og skjønner ikke helt når den bruker trådløst nett og når den bruker nett jeg må betale for. Den er tilkoblet et nettverk, men i stedefor antenna står det 3G i stedet. Shit be confusing.

 

Og god dag til dere alle!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

@laland: Jeg har gått over til iPhone 4 og skjønner ikke helt når den bruker trådløst nett og når den bruker nett jeg må betale for. Den er tilkoblet et nettverk, men i stedefor antenna står det 3G i stedet. Shit be confusing.

 

Og god dag til dere alle!

 

Når de tre halvsirklene er til høyre for operatørnavnet, da bruker du wi-fi. Noen ganger opplever jeg den som treg når det gjelder å koble seg til trådløse nett, særlig når det er mange i nærheten, men det er bare å prøve seg frem, evt. skru av og på wi-fi og/eller telefonen.

Lenke til kommentar

Har forøvrig fått min stasjonære nå! Fikk den på tirsdag, og er veldig fornøyd. Alle spill jeg tidligere har hatt problemer med drar jeg nå på fullt.

 

Men, forresten, hvor mye trenger jeg egentlig alle diskene og dilldallet som fulgte med? Fikk jo en haug med disker, bl.a Graphics Card Utility, CyberLink PowerDVD, noe til prosessoren, og så videre. Jeg tar selvsagt vare på det, men trenger jeg noe av det umiddelbart?

Lenke til kommentar

Mest sannsynleg ikkje. Drivarane på CDen er sikkert frå før krigen og PowerDVD suger bowlingkuler gjennom hageslangar.

 

Last ned nyaste drivar til skjermkortet frå nVidia eller AMD sine sider, eventuelt kan vel Steam ordne det for deg om eg hugser rett.

 

Edit: Og Windows 7? Då får du sikkert det meste av drivarar som trengst gjennom Windows Update, skjermkort inkludert.

Endret av Einride
Lenke til kommentar

@laland: Jeg har gått over til iPhone 4 og skjønner ikke helt når den bruker trådløst nett og når den bruker nett jeg må betale for. Den er tilkoblet et nettverk, men i stedefor antenna står det 3G i stedet. Shit be confusing.

 

Og god dag til dere alle!

Du kan bare skru av data roaming da :) Da skrur den av både 3G og edge (eller het det GPRS?)

Lenke til kommentar

@laland: Jeg har gått over til iPhone 4 og skjønner ikke helt når den bruker trådløst nett og når den bruker nett jeg må betale for. Den er tilkoblet et nettverk, men i stedefor antenna står det 3G i stedet. Shit be confusing.

 

Og god dag til dere alle!

Du kan bare skru av data roaming da :) Da skrur den av både 3G og edge (eller het det GPRS?)

 

Har skrudd av det men er fortsatt mistenksom til datatrafikken. Blir ikke klok på det med places og pushmeldinger.

 

Foreslår forøvrig at tråden skifter navn til "AltF4 har kjøpt seg iPhone - hjelp ham!" :p

Lenke til kommentar

og PowerDVD suger bowlingkuler gjennom hageslangar.

Say what, Power DVD er jo knallbra. Hva foreslår du som er bedre da?

 

VLC.

Det er jeg absolutt ikke enig i. VLC lagger jo når jeg prøver å spille av i 720p eller høyere. Bruker PowerDVD til all HD video, og 3D. Eneste er at undertekstene forsvant plutselig, de var der tidligere og de er der i VLC, Det er litt irriterende når jeg skal se anime i HD, enten med tekst og lagg, eller uten tekst og uten lagg. :(

Lenke til kommentar

og PowerDVD suger bowlingkuler gjennom hageslangar.

Say what, Power DVD er jo knallbra. Hva foreslår du som er bedre da?

 

VLC.

Det er jeg absolutt ikke enig i. VLC lagger jo når jeg prøver å spille av i 720p eller høyere. Bruker PowerDVD til all HD video, og 3D. Eneste er at undertekstene forsvant plutselig, de var der tidligere og de er der i VLC, Det er litt irriterende når jeg skal se anime i HD, enten med tekst og lagg, eller uten tekst og uten lagg. :(

 

lol wut.

Lenke til kommentar

Har skrekkelig lyst på den selv....

Men med alle ryktene som går, om nye modeller rundt årsskifte så tror jeg at jeg skal drøye den litt, med tanke på at jeg har en bra tlf fra før av, og alle barnesykdommene til iPhone 4 :)

Det kommer alltid nye modeller og du kan nesten banne på at de er bedre enn den du har nettopp kjøpt deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...