Craxmerax Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg fikk aldri noe ordentlig svar på hvilke apps jeg burde ha når jeg spurte O_o I dag har jeg fått deksel til iPhonen, jeg har fått ny barbermaskin og jeg har kjøpt Castlevania ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg fikk aldri noe ordentlig svar på hvilke apps jeg burde ha når jeg spurte O_o Spill: Angry Birds, Fruit Ninja, Spider, Pocket God, The Incident, Monster Dash, Osmos, Epic Citadel, Monkey Island-spillene. Lyd: Naturespace, Shazam Lesing: Instapaper (om du du ikke bruker, begynn), Marvel, ComicZeal Annet: Posten (om du handler mye), Telenors app, Bank-appen til banken din om de har, dropbox, filmweb, ebay, Revision3 (om du følger med noen av deres podcaster), facebook, twitter Og en drøss til. Spillet "Cut the Rope" er forresten også awesome. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tenkte å nevne det Lakus, men har ikke spilt det spesielt mye ennå. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Trist. Var på en chat en gang, hvor en tok livet av seg på cam. Merkelig nok var det ingen som reagerte nevneverdig, selv om alt skjedde live. Ikke se den. Du går ikke glipp av noe. Selvfølgelig ikke, for enten så tror folk ikke på det, eller så bryr de seg ikke. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Trist. Var på en chat en gang, hvor en tok livet av seg på cam. Merkelig nok var det ingen som reagerte nevneverdig, selv om alt skjedde live. Ikke se den. Du går ikke glipp av noe. Selvfølgelig ikke, for enten så tror folk ikke på det, eller så bryr de seg ikke. Det er nettopp det jeg finner merkelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Om ting skjer live reagerer jeg som regel, men jeg tar ikke helt av likevel. Om jeg får høre om noe i etterkant ender det som regel i et "åja" og til slutt med "meh". Jeg har ikke tid til å bli sjokkert av alt som skjer her i verden, og selv om jeg hadde hatt tid til det er jeg ikke den type person som føler jeg har tapt noe om en 100% fremmed dør. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Trist. Var på en chat en gang, hvor en tok livet av seg på cam. Merkelig nok var det ingen som reagerte nevneverdig, selv om alt skjedde live. Ikke se den. Du går ikke glipp av noe. Selvfølgelig ikke, for enten så tror folk ikke på det, eller så bryr de seg ikke. Det er nettopp det jeg finner merkelig. Merkelig, nei. Trist, veldig ja. Det som gjør meg forbannet med det hele var de personene som sa 'gjør det!'. Pekka Auvinen comes to mind. Endret 13. oktober 2010 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Spill: Angry Birds, Fruit Ninja, Spider, Pocket God, The Incident, Monster Dash, Osmos, Epic Citadel, Monkey Island-spillene. Lyd: Naturespace, Shazam Lesing: Instapaper (om du ikke bruker det, begynn), Marvel, ComicZeal Annet: Posten (om du handler mye), Telenors app, Bank-appen til banken din om de har, dropbox, filmweb, ebay, Revision3 (om du følger med noen av deres podcaster), facebook, twitter Og en drøss til. Takk! Jeg fikk aldri noe ordentlig svar på hvilke apps jeg burde ha når jeg spurte O_o I dag har jeg fått deksel til iPhonen, jeg har fått ny barbermaskin og jeg har kjøpt Castlevania ^_^ Hvordan finner jeg ut om jeg er i det gratis deksel-programmet eller ikke? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Last ned appen og sjekk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ah nubbiz, hadde du ikke vært så stygg skulle jeg ha kysset deg! Hvilket etui bør jeg velge? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hva med en klem? Siden jeg vil se mest mulig av telefonen (den er jo rålekker), så valgte jeg den svarte versjonen av Apple sine. Vil du ha mest mulig beskyttelse så velger en av de som dekker hele telefonen. Det finnes sikkert noen som har gått igjennom alle og anmeldt de. Google. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jau, er enig med deg der. Kom på at denne siden hadde blitt postet før, så sjekka den.Fant den som kom best ut bare i svart, og valgte den. Litt kjedelig å ikke ha noe som viser at det faktisk er iPhone 4, men ok. Kan da ikke bare skryte heller. Takk for hjelpen, en mental klem er sendt avgårde! Ellers var dette den første Youtube-filmen som be vist på telefonen min. Måtte vise skjermkvaliteten til muttærn, jeg tror hun ble mer begeistret for filmen. Jeg syns den faktisk er ganske kostelig selv ^_^ http://www.youtube.com/watch?v=A7-3EgrRRms Endret 13. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 @AltF4 Tror det er en lang tråd med anbefalinger Minecraft, hvor har du gjort av all tiden min? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Det er hardt å være frosk ser jeg. Alt dette pratet om Minecraft gjør meg nysgjerrig til å prøve det... Endret 13. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det er værre og bli hekta på minecraft enn å være frosk... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Litt forvirret over synkroniseringen mellom telefonen og iTunes går jeg til sengs for å omsider se siste episode av sesong tre av Dexter. God natt mine gullbjørner! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg fikk en klem, jeg fikk en klem. God natt store høvding. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=DExT3ZWs6Vs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå