Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk aldri noe ordentlig svar på hvilke apps jeg burde ha når jeg spurte O_o

Spill: Angry Birds, Fruit Ninja, Spider, Pocket God, The Incident, Monster Dash, Osmos, Epic Citadel, Monkey Island-spillene.

 

Lyd: Naturespace, Shazam

 

Lesing: Instapaper (om du du ikke bruker, begynn), Marvel, ComicZeal

 

Annet: Posten (om du handler mye), Telenors app, Bank-appen til banken din om de har, dropbox, filmweb, ebay, Revision3 (om du følger med noen av deres podcaster), facebook, twitter

 

Og en drøss til.

 

Spillet "Cut the Rope" er forresten også awesome.

Lenke til kommentar

Trist.

Var på en chat en gang, hvor en tok livet av seg på cam. Merkelig nok var det ingen som reagerte nevneverdig, selv om alt skjedde live.

 

Ikke se den. Du går ikke glipp av noe.

 

Selvfølgelig ikke, for enten så tror folk ikke på det, eller så bryr de seg ikke.

 

Det er nettopp det jeg finner merkelig.

Lenke til kommentar

Om ting skjer live reagerer jeg som regel, men jeg tar ikke helt av likevel. Om jeg får høre om noe i etterkant ender det som regel i et "åja" og til slutt med "meh". Jeg har ikke tid til å bli sjokkert av alt som skjer her i verden, og selv om jeg hadde hatt tid til det er jeg ikke den type person som føler jeg har tapt noe om en 100% fremmed dør.

Lenke til kommentar

Trist.

Var på en chat en gang, hvor en tok livet av seg på cam. Merkelig nok var det ingen som reagerte nevneverdig, selv om alt skjedde live.

 

Ikke se den. Du går ikke glipp av noe.

 

Selvfølgelig ikke, for enten så tror folk ikke på det, eller så bryr de seg ikke.

 

Det er nettopp det jeg finner merkelig.

 

Merkelig, nei. Trist, veldig ja.

 

Det som gjør meg forbannet med det hele var de personene som sa 'gjør det!'.

 

Pekka Auvinen comes to mind.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Spill: Angry Birds, Fruit Ninja, Spider, Pocket God, The Incident, Monster Dash, Osmos, Epic Citadel, Monkey Island-spillene.

 

Lyd: Naturespace, Shazam

 

Lesing: Instapaper (om du ikke bruker det, begynn), Marvel, ComicZeal

 

Annet: Posten (om du handler mye), Telenors app, Bank-appen til banken din om de har, dropbox, filmweb, ebay, Revision3 (om du følger med noen av deres podcaster), facebook, twitter

 

Og en drøss til.

 

Takk!

 

Jeg fikk aldri noe ordentlig svar på hvilke apps jeg burde ha når jeg spurte O_o

 

I dag har jeg fått deksel til iPhonen, jeg har fått ny barbermaskin og jeg har kjøpt Castlevania ^_^

 

Hvordan finner jeg ut om jeg er i det gratis deksel-programmet eller ikke?

Lenke til kommentar

Hva med en klem?

 

Siden jeg vil se mest mulig av telefonen (den er jo rålekker), så valgte jeg den svarte versjonen av Apple sine.

Vil du ha mest mulig beskyttelse så velger en av de som dekker hele telefonen.

 

Det finnes sikkert noen som har gått igjennom alle og anmeldt de. Google.

Lenke til kommentar

Jau, er enig med deg der.

 

Kom på at denne siden hadde blitt postet før, så sjekka den.Fant den som kom best ut bare i svart, og valgte den. Litt kjedelig å ikke ha noe som viser at det faktisk er iPhone 4, men ok. Kan da ikke bare skryte heller.

 

Takk for hjelpen, en mental klem er sendt avgårde!

 

Ellers var dette den første Youtube-filmen som be vist på telefonen min. Måtte vise skjermkvaliteten til muttærn, jeg tror hun ble mer begeistret for filmen. Jeg syns den faktisk er ganske kostelig selv ^_^

 

http://www.youtube.com/watch?v=A7-3EgrRRms

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...