Gormers Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Å helvete.. Han gjorde det. Det ligger bilder og muligens video ute. Herregud. Noen sendte meg en link til en gif. Takk sa jeg bare... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tror jeg snakker for alle (forhåpentligvis...), når jeg sier at dette vil vi ikke se. Så ikke tenk på å finne frem hverken bilder eller linker til dette. Ellers: Ballongfetisj... Hver sin lyst, men det er litt spesielt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Å helvete.. Han gjorde det. Det ligger bilder og muligens video ute. Herregud. Videoen ble postet på 4chan i sta. Jeg skal seriøst slutte å handle hos PlayX. De har vært bra før, men nå tar de kaka. Jeg hadde en ganske stor ordre på en del dvd'er, men siden de aldri kom så kansellerte jeg den ordren. Nå fikk jeg mail fra de om at de hadde kansellert ordren og at de 3 pakkene som er sendt må sendes i retur. Jaha? Og hvordan skal jeg få sendt noe i retur som jeg ikke har fått? Som jeg tilogmed har betalt for? Sendt mail til de om dette, så det er faen meg best for de at det ikke blir noe tull ut av dette. Er jo faen ikke min feil at posten ikke kan gjøre jobben sin. Jeg blir så jævlig sliten av sånne ting. Høres ut som om du får dem snart med andre ord. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva skjera folkens? Dere .... Nei, det er for tidlig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Å helvete.. Han gjorde det. Det ligger bilder og muligens video ute. Herregud. Videoen ble postet på 4chan i sta. Jeg skal seriøst slutte å handle hos PlayX. De har vært bra før, men nå tar de kaka. Jeg hadde en ganske stor ordre på en del dvd'er, men siden de aldri kom så kansellerte jeg den ordren. Nå fikk jeg mail fra de om at de hadde kansellert ordren og at de 3 pakkene som er sendt må sendes i retur. Jaha? Og hvordan skal jeg få sendt noe i retur som jeg ikke har fått? Som jeg tilogmed har betalt for? Sendt mail til de om dette, så det er faen meg best for de at det ikke blir noe tull ut av dette. Er jo faen ikke min feil at posten ikke kan gjøre jobben sin. Jeg blir så jævlig sliten av sånne ting. Høres ut som om du får dem snart med andre ord. Står at de er sendt 23 september. Ja jeg får de nok snart tenker jeg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ellers: Ballongfetisj... Hver sin lyst, men det er litt spesielt. http://www.youtube.com/watch?v=ABck_tiT_-Q Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Å helvete.. Han gjorde det. Det ligger bilder og muligens video ute. Herregud. Videoen ble postet på 4chan i sta. Du så den ikke? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvordan det? Håh, nå holdt jeg faen meg på å bli lurt via Battle.net! Fikke n mail fra [email protected] om forandringer i account infoen min og når jeg trykker på lenken kommer en rød side med phising-advarsel opp. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Neh.. lurte bare på hvordan den var, og om du fraråder folk å se den, liksom. Om du har sett den, da. Tror uansett jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er jo en fyr som henger seg med nettverkskabler fra hoftehøyde, komplett med sprutlilla ansikt. Om du ikke har bestemt deg enda foreslår jeg at du ser den så du er forberedt neste gang. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Trist. Var på en chat en gang, hvor en tok livet av seg på cam. Merkelig nok var det ingen som reagerte nevneverdig, selv om alt skjedde live. Ikke se den. Du går ikke glipp av noe. Endret 13. oktober 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hva jeg har på pulten? Min iPhone 4 vel! Ikke at jeg får brukt den før jeg har kontaktet Telenor og aktivisert mitt mikroSIM først. facepalm.jpg Får vel sette den på lading så den er klar til i morgen Akkurat det samme skjedde med meg. Gled deg til å bruke den! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 God morgen alle sammen, fremdeles glad i dere. Trist. Var på en chat en gang, hvor en tok livet av seg på cam. Merkelig nok var det ingen som reagerte nevneverdig, selv om alt skjedde live. Helt seriøst? :o Det er jo grusomt! At det går ann. Jeg blir dårlig bare av å høre om det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Alle porter er åpne og Xbox Live NAT setting er OPEN. AirPort Extremer er SÅ awesome: AirPort Extreme er noe tull. De første månedene gjorde den ikke annet enn å nekte meg en kostant datastream via wi-fi og måtte resettes konstant. Dårlig dekning og treg overføringshastighet er det òg, i forhold til min gamle D-Link DIR 655 som ble tatt av lynet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Så, Edda Media og A-pressen fusjonerer. Og iPhone 4 er som en dame. Veldig pen, men det skal en del arbeid til før den fungerer. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tror du henger du på feil utesteder AltF4. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 De ansatte på kjøpesenteret rett ved der jeg bor lagde denne lille avskjeds-videoen i sammenheng med at senteret skal oppusses. Den er rett og slett herlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tror du henger du på feil utesteder AltF4. Jeg henger ikke på utesteder. Kan hende det er der problemet ligger. Og så det evigvarende spørsmålet: Hvilke apps må jeg bare ha? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 AirPort Extreme er noe tull. De første månedene gjorde den ikke annet enn å nekte meg en kostant datastream via wi-fi og måtte resettes konstant. Dårlig dekning og treg overføringshastighet er det òg, i forhold til min gamle D-Link DIR 655 som ble tatt av lynet. Vel, om du leser om 655 på nettet ser du at den også får mye pepper for å måtte resettes og signaltap i hytt og gevær. Hittil har den prestert mer enn tilfredsstillende og kjøpet er begått med god samvittighet. Tror du henger du på feil utesteder AltF4. *fnis* Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Spill: Angry Birds, Fruit Ninja, Spider, Pocket God, The Incident, Monster Dash, Osmos, Epic Citadel, Monkey Island-spillene. Lyd: Naturespace, Shazam Lesing: Instapaper (om du ikke bruker det, begynn), Marvel, ComicZeal Annet: Posten (om du handler mye), Telenors app, Bank-appen til banken din om de har, dropbox, filmweb, ebay, Revision3 (om du følger med noen av deres podcaster), facebook, twitter Og en drøss til. Endret 13. oktober 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå