Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://no.wikipedia..../FM-b%C3%A5ndet

Ulempen er at alle må spille inn beskjedene sine, men samtidig så blir det jo litt mer tett og intimt. Livesending 24/7 fra SO liksom.

I tillegg er det som nevnt gratis B)

Ah, var usikker på om det var den FM du mente.

Hm.. tale-chat forum-style. Kunne vært litt awesome. Kan dette bli den nye "store greia"..? :o

Det er vel strengt tatt bare Skype o.l. uten muligheten til å dele linker?

Lenke til kommentar

God dagen folkens! Står til rundt om i landet?

Da har man vært nede i byen og skaffet mobilt bredbånd, routeren her takket for seg, og den nye kommer ikke før i slutten av uka. Så lenge kan jeg ikke være uten internett. Tror kanskje jeg er litt avhenging. :p

Dude...Jeg var uten internett i nesten to uker. Du greier et par dager. ;):p

Heh, jeg var uten internett i 2 dager for litt siden, abstinensene gjorde seg gjeldende allerede da. Hvordan ville det blitt etter en uke tro? :p

Lenke til kommentar

Ja, joo, men da er man avhengig av å ha kontakter som inviterer til samtale, og man må være pålogget på samme tid. Tenk dere denne tråden, bare at alle innlegg er erstattet med talemeldinger.

EDIT: Altså, ville det ikke vært awesome å våkne til godlyden av RoR som entusiastisk skriker ut at han elsker oss alle? :love:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Ja, joo, men da er man avhengig av å ha kontakter som inviterer til samtale, og man må være pålogget på samme tid. Tenk dere denne tråden, bare at alle innlegg er erstattet med talemeldinger.

EDIT: Altså, ville det ikke vært awesome å våkne til godlyden av RoR som entusiastisk skriker ut at han elsker oss alle? :love:

For de som vil ta det et skritt lengre kunne man jo filme seg selv mens man sa det man skulle si og legge det ut på YouTube, også poste det her. XD

Lenke til kommentar

Hmm, jeg tror vi har noe på gang her.

97% av profitten tar jeg, Nubbiz, du kan få resten.

Say whaaaaat?

1. Mesteparten av ideen var min.

2. Hva gjør Nubbiz midt oppi dette i det hele tatt?

1. Pfft. Min ide, du bare inkorporerte RoR. Rider, du blir misbrukt av denne kapitalistiske gribben!

2. Nubbiz har sagt ja til å lage denne teknologien, hvis du leser litt lengre bak i tråden.

3. Siden jeg er gavmild, så gir jeg deg alle utgiftene.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hm.. tale-chat forum-style. Kunne vært litt awesome. Kan dette bli den nye "store greia"..? :o

Det er vel strengt tatt bare Skype o.l. uten muligheten til å dele linker?

En kan da dele linker. Muntlig deling!

Eneste problemet er vel at iPhone ikke har FM-mottaker.

Say whaaaaat?

Deal Error!

Og hva jeg gjør oppi det hele? Joda, det er JEG som skal kode appen mister!

Du skal få lukte på profitten.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Say whaaaaat?

1. Pfft. Min ide, du bare inkorporerte RoR. Rider, du blir misbrukt av denne kapitalistiske gribben!

2. Nubbiz har sagt ja til å lage denne teknologien, hvis du leser litt lengre bak i tråden.

3. Siden jeg er gavmild, så gir jeg deg alle utgiftene.

1. Din idé omhandlet en app til iPhone som skulle spare folk for datautgifter ved å bruke FM. Jeg har ingen planer om noe FM-bruk eller iPhone-app i det hele tatt.

2. Nubbiz sa bare han ville utvikle en iPhone-app, og har derfor nøyaktig 0,000000000000001% med dette å gjøre.

3. Jeg tilbyr deg faktisk å dele inntekter og utgifter.

Awww. :love:

Du vet hva vi alle nå venter oss om en 7-8 timer, sant..? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...