nubbiz Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) God natt kiiiiiz. Edit: Da var Hotel Rwanda sett. Sterk film. Endret 11. oktober 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jøsses, det er flott vær i London også jo! Etter en særdeles smertefri reise fra flyplassen til hotellrommet er det god stemning, og det skal det være frem til torsdag morgen! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 "Tror det er like ufarlig som på TV-spill" http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10025444 Jada, nok en gang er spill syndebukken <_< Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Begynner å bli nokså normalt nå. For å være ærlig så bryr jeg meg egentlig ikke heller. Hvis du spiller tv-spill ser allerede folk rart nok på deg fra før av, så et par fordommer til gjør ikke så stor forskjell mener nå jeg. Forsvarer det selvfølgelig ikke, det er jo helt på jordet, men "whatever liksom". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Han er rektor ved Båsmo Barneskole, hva vet vel han. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fant ut det var lurt å bytte til lettere matte i dag. Hadde R1 og gikk til S1. Visste det var lettere, men læreren vår ble imponert over tre oppgaver som ble gjort på 5 min. Da var han fornøyd ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 God dagen folkens! Står til rundt om i landet? Da har man vært nede i byen og skaffet mobilt bredbånd, routeren her takket for seg, og den nye kommer ikke før i slutten av uka. Så lenge kan jeg ikke være uten internett. Tror kanskje jeg er litt avhenging. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Joda, enig i det dere sier. Skjønner bare ikke tankegangen på folk som uttaler seg om ting de ikke har peiling på Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Gleder meg til den generasjonen er ute av bildet. Tror ikke det var de folkene som klagde på at TV og rockemusikk var farlig, for å si det sånn. Om jeg noen gang begynner å skylde på teknologi for noe dumme folk gjør så vet jeg at min tid er kommet. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det eneste han sier er et noen kanskje tror leken er like ufarlig som dataspill. Og det har han rett i. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da er det på tide å sette siste spikeren i kista ja, Joakim Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 AltF4 sa: Hvordan Du høyreklikker på startlinja, egenskaper å krysser av for Bruk små ikoner. Takk for det, men du var så treg til å svare så jeg fant det ut selv ^_^ Går det an å fjerne søppeldunken også? Jeg har begynt å hate ikoner på skrivebordet. Og nå har jeg fått mail fra Telenor om at telefonen min er sendt! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Damn, Telenor var trege! Men flotters for deg. Vurderer å hive meg på App-utvikler bølgen når jeg får litt bedre tid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Litt skuffet ja, samtidig sa de jo allerede når jeg bestilte den at den ville komme 15. oktober - med andre ligger de litt foran skjemaet. Jeg kan bare ikke huske om jeg bestilte mikrosim eller ikke! Syns du skal lage en SO1-app. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Som bruker FM så vi slipper å bruke penger på surfing. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 SO1: FM version. Jadda. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) God dagen folkens! Står til rundt om i landet? Da har man vært nede i byen og skaffet mobilt bredbånd, routeren her takket for seg, og den nye kommer ikke før i slutten av uka. Så lenge kan jeg ikke være uten internett. Tror kanskje jeg er litt avhenging. Dude...Jeg var uten internett i nesten to uker. Du greier et par dager. Internettet her er faktisk litt ustabilt i dag... <_< Endret 11. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 grr, hvorfor er det så kaldt i Oslo?! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 grr, hvorfor er det så kaldt i Oslo?! Kaldt i Oslo? XD Det er 0 grader og 10 cm snø i tromsø. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå