Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han i videoen over gjorde det rette. Forøvrig er søndager noen drittdager uansett. Alt er stengt, det er skole dagen etterpå og man kan ikke drømme seg inn i spill uten å tenke på at det er skole/jobb/whatever dagen etterpå. Søndager er ofte verre enn mandager. Det er all ventingen.

Lenke til kommentar

Eneste søndager er til, er det å gå rundt hele dagen og grue seg til mandagen. For min del skjer ikke dette med meg lenger, siden jeg som oftest ikke har peil på hvilken dag det er uansett. Hver dag er lik, spiller ingen rolle om det er søndag eller onsdag. Eneste jeg merker er på middagen, fredag og lørdag har vi som oftest litt finere middag ellers i uka. :blush:

Lenke til kommentar

Han i videoen over gjorde det rette. Forøvrig er søndager noen drittdager uansett. Alt er stengt, det er skole dagen etterpå og man kan ikke drømme seg inn i spill uten å tenke på at det er skole/jobb/whatever dagen etterpå. Søndager er ofte verre enn mandager. Det er all ventingen.

 

 

Eneste søndager er til, er det å gå rundt hele dagen og grue seg til mandagen. *snip*

 

Livet er hva du gjør det til. Jeg liker søndager like godt som lørdager og fredager jeg. Det er jo fri alt sammen. Hvis man driver og gruer seg går jo hele dagen i dass. Og hvis man absolutt skal drive å sammenligne med de andre dagene, så er det jo bare å tenke på at på søndag så er du en dag nærmere neste fridag enn du er på lørdag!

Endret av Error
Lenke til kommentar

 

 

Livet er hva du gjør det til. Jeg liker søndager like godt som lørdager og fredager jeg. Det er jo fri alt sammen. Hvis man driver og gruer seg går jo hele dagen i dass. Og hvis man absolutt skal drive å sammenligne med de andre dagene, så er det jo bare å tenke på at på søndag så er du en dag nærmere neste fridag enn du er på lørdag!

 

Nuvel, om du ikke mener fredag, så er vel søndag nærmere lørdag enn lørdag er søndag.

Lenke til kommentar

Han i videoen over gjorde det rette. Forøvrig er søndager noen drittdager uansett. Alt er stengt, det er skole dagen etterpå og man kan ikke drømme seg inn i spill uten å tenke på at det er skole/jobb/whatever dagen etterpå. Søndager er ofte verre enn mandager. Det er all ventingen.

 

Eeeexactly. Og i morgen må jeg også skrive en altfor lang naturfagsrapport som jeg har utsatt gjennom hele høstferien.. som forøvrig er slutt om under tjuefire timer. Juhu.

 

EDIT: Oh, and btw:

 

10.10.10

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...