Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir helt forstyrra her. Uendelig nysgjerrighet blandet med sympati for noe jeg ikke vet hva er pluss at jeg blir litt urolig for hva som kan ha skjedd. I tillegg virker det som om jeg er den eneste som ikke skjønner noen ting.

 

Vel, håper i alle fall det ordner seg, hva enn det er.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan få til å dele filer i mellom en PC og en Mac? Når jeg prøver å koble Macen til PCen, slik Apple beskriver, spør den om et passord til en bruker (med et brukernavn jeg kjenner) som ikke eksisterer på noen av maskinene. Innmari frustrerende.

 

Flytt filene via USB lagring, f.eks iPod?

Lenke til kommentar

Jeg blir helt forstyrra her. Uendelig nysgjerrighet blandet med sympati for noe jeg ikke vet hva er pluss at jeg blir litt urolig for hva som kan ha skjedd. I tillegg virker det som om jeg er den eneste som ikke skjønner noen ting.

 

Vel, håper i alle fall det ordner seg, hva enn det er.

Jeg skjønner heller ikke :)

 

@Laland Bruk PCen med windows for å overføre. Logg deg på macen via. den.

Lenke til kommentar

Virker som det er en nokså seriøs situasjon, men du gjør meg blodig nysgjerrig RoR. Care to tell?

Vel, kort fortalt og uten å gå inn i personlige detaljer er det her snakk om en jente som har blitt såret av tidligere forhold og har nå et selvbilde lavere enn noen jeg har sett tidligere. Vi er veldig nære (vel i alle slik jeg ser det etter enkelte samtaler), men på grunn av det skyver hun meg og andre bort. Hun har gravd seg så langt ned at hun nekter å la seg hjelpe. Og jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. :cry:

Lenke til kommentar

Kjip situasjon som jeg aldri har vært borti før, men jeg vil tro at det hjelper å si at du virkelig støtter henne og kanskje til og med si hva du føler. Det værst tenkelige som kan skje er jo at hun ikke har gjengjeldende følelser, men det vil uansett gjøre at hun får bedre selvbilde. Ellers tror jeg at du kan plukke opp tips fra litt rundt om på nettet. Her for eksempel (teksten inkludert kommentaren)

 

Siden hun skyver deg bort er det jo komplisert, og jeg er jo definitivt ingen psykolog, men jeg kan i alle fall si at det å gi opp er HELT feil vei å gå. Det er som kjent ekstremt vanskelig å komme seg opp av den slags depresjon, og det beste hjelpemiddelet er et godt støtteapparat.

 

Håper nå uansett at du får kommet gjennom på et eller annet vis, og så er du jo en supersnill person, så hvis du er deg selv så burde det hjelpe i massevis.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Kjip situasjon som jeg aldri har vært borti før, men jeg vil tro at det hjelper å si at du virkelig støtter henne og kanskje til og med si hva du føler. Det værst tenkelige som kan skje er jo at hun ikke har gjengjeldende følelser, men det vil uansett gjøre at hun får bedre selvbilde. Ellers tror jeg at du kan plukke opp tips fra litt rundt om på nettet. Her for eksempel (teksten inkludert kommentaren)

 

Siden hun skyver deg bort er det jo komplisert, og jeg er jo definitivt ingen psykolog, men jeg kan i alle fall si at det å gi opp er HELT feil vei å gå. Det er som kjent ekstremt vanskelig å komme seg opp av den slags depresjon, og det beste hjelpemiddelet er et godt støtteapparat.

 

Håper nå uansett at du får kommet gjennom på et eller annet vis, og så er du jo en supersnill person, så hvis du er deg selv så burde det hjelpe i massevis.

Takk! Det at hun bor en halv verden unna gjør det ikke lettere å hjelpe. Å være snill virker ikke ser det ut som, hun er fast bestemt på at hun er ingenting. For å sitere noe hun sa nylig: "I feel I can't kiss you, if I don't love you, and I don't want to fall in love... love is bad." Dette etter at vi (i skriftlig form) har gjort mer enn et kyss.

Lenke til kommentar

Virker som det er en vanskelig situasjon. I alle fall siden du ikke kan være der fysisk og trøste henne. Er jo heller ikke mulig å komme i kontakt med familie vil jeg tro.

 

Vet ikke helt hva du skal gjøre, men du får bare stå på. Har også hørt fra noen at man brude prøve å presse vedkommende til å fortelle hvordan h*n har det, mens andre mener at du burde la det komme av seg selv. Jeg tror vel egentlig at sistnevnte er en litt dårlig ide, siden (jeg tror) at det å faktisk åpne seg er det som er det vanskeligste.

 

Hvis man først bryter gjennom den barrieren, og får en person til å snakke, så kommer jo mye av seg selv.

 

Lykke til uansett. Både for din og hennes del.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...