Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Nå, derimot, er det Chuck og leking med Macen på gang! :D

 

Gratulerer med Mac, du vil ikke angre! Og Chuck er totalt awesome det òg.

 

Takk for det, og etterhvert som jeg vender meg til å bruke Macen for fullt blir det nok innmari god stemning. Chuck er heller ikke verst; er snart halvveis i sesong 1! :)

 

Edit: Og, hva er knappekombinasjonene for å kopiere og lime inn?

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på tannhelseklinikken og trakk ei visdomstann i dag. Fikk 1800 mg ibux og fem sprøyter med bedøvelse, men det funka jo faen ikke! Tannlegen torde ikke gi meg mer (pingle) så jeg satt med mega smerter mens han bora, og klyvde tanna mi.

Når han hadde trekt den, så satt det igjen en liten bit av rota. Den måtte han da ta ut med pinsett. Nye 5 min i smertehelvete!

Syinga gikk ganske greit, for da hadde bedøvelsen begynt å virke, men den slo ikke inn skikkelig før på turen hjem.

Gått å sikla i hele dag, og kjøkkenbordet er full av tomatsuppe <_<

 

Så her sitter jeg da, og knipser Paralgin forte og pimper Ballentines. En meget heldig kombinasjon, om jeg får si det selv.

Uten tvil, dagens høydepunkt! :D

Lenke til kommentar

Var på tannhelseklinikken og trakk ei visdomstann i dag. Fikk 1800 mg ibux og fem sprøyter med bedøvelse, men det funka jo faen ikke! Tannlegen torde ikke gi meg mer (pingle) så jeg satt med mega smerter mens han bora, og klyvde tanna mi.

Når han hadde trekt den, så satt det igjen en liten bit av rota. Den måtte han da ta ut med pinsett. Nye 5 min i smertehelvete!

Syinga gikk ganske greit, for da hadde bedøvelsen begynt å virke, men den slo ikke inn skikkelig før på turen hjem.

Gått å sikla i hele dag, og kjøkkenbordet er full av tomatsuppe <_<

 

Så her sitter jeg da, og knipser Paralgin forte og pimper Ballentines. En meget heldig kombinasjon, om jeg får si det selv.

Uten tvil, dagens høydepunkt! :D

Jeg skal til tannlegen om ikke lenge....:cry:

Lenke til kommentar

Hva er greia med at alle på facebook vil gjøre det her og der?

 

Var faktisk akkurat på vei til å spørre samme spørsmål!

 

Jeg liker å gjøre det på kjøkkenbordet.

 

 

Forklaringen er egentlig ganske teit. Det går en "kjedemail" rundt og svirrer på facebook som handler i grunn om hvor man plasserer vesken når man kommer hjem.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...