lolidude_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Den du har nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Du valgte riktig Så hva skjer a folkens? edit: " den jeg har nå" Du mener akkurat NÅ? Endret 16. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Er det bare meg eller ser Dexter litt skvist ut nå Lenke til kommentar
JanF Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Den laveste. Noen som vil hjelpe meg med sportsdikt på engelsk? Send PM Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Er det bare meg eller ser Dexter litt skvist ut nå Du mener avataren jeg har valgt? Gi den litt tid. JanFr (StabakJF): Vet ikke om noe, men sånn btw, du har funnet ut hvordan du kan kræsje systemet!/forumet! Bare skriv mye på hvor du er fra! Endret 16. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Yay endelig skjønte jeg hvordan jeg noen gang skal klare et mission i EVE, Jeg må mine sånn at jeg tjener penger til et bedre skip Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Dude du er hardcore som i det hele tatt klarte et mission. Det er EVE vi snakker om liksom. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Er det så vanskelig? Jeg syntes det var ganske lett, men det tar tid. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg bare snakker ut av erfaring det jeg har hørt på nettet. At eve spillere er nerder for dem som er nerder for normale folk^^ Lenke til kommentar
JanF Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Er det bare meg eller ser Dexter litt skvist ut nå JanFr (StabakJF): Vet ikke om noe, men sånn btw, du har funnet ut hvordan du kan kræsje systemet!/forumet! Bare skriv mye på hvor du er fra! Jepp Men ! blir til sånn rar dings Oppdaget når jeg skulle skrive "Godstolen" i det feltet at det stod "Sjekk lengde", trykket og så at det stod "Max 1000 tegn". Så var det bare å skrive i vei . Men det fungerte bare med 235 tegn -.- Endret 16. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg bare snakker ut av erfaring det jeg har hørt på nettet. At eve spillere er nerder for dem som er nerder for normale folk^^ Vel det er jo jeg da. Men liker sånne spill da. Men jeg har mine sosiale sider også. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Er det bare meg eller ser Dexter litt skvist ut nå Derfor jeg valgte den andre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hvem av dem var den andre ? Jeg bare snakker ut av erfaring det jeg har hørt på nettet. At eve spillere er nerder for dem som er nerder for normale folk^^ Vel det er jo jeg da. Men liker sånne spill da. Men jeg har mine sosiale sider også. Laster ned nå... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Var det i går vi "sloss" om førstemann på side 400? I så fall er det litt sykt hvor mange sider det skrives i denne tråden hver dag.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Det går egentlig litt tregt her i forhold til dnfk Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Selvsagt Endret 16. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 WTF er dnfk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå