Essem Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Iron Man fenger bedre, selv om paranoid er kræisi. Jeg spilte Paranoid på en skolerevy en gang. Det var fun. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Iron Man fenger bedre, selv om paranoid er kræisi. Jeg spilte Paranoid på en skolerevy en gang. Det var fun. Jeg 99% Paranoid på guitar hero 3. Bomma på 1 eller 2 noter i soloen. edit: Expert ofc. Endret 7. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har GH3 noen onlinefunksjoner for å spille sammen online? Lyst å prøve. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har GH3 noen onlinefunksjoner for å spille sammen online? Lyst å prøve. Versus og coop. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Wæ serris? Haha. Spiller GH3 med GH2gitar jeg. Er ikke JEG kul?! Nei huff, har vokst vekk fra spilling så jeg nolifer ikke lengre med spill slik jeg gjorde i mine yngre dager. Nå er jeg 19 og på vei til å få grått hår. Kjenner jeg må kjøpe gebiss snart. :rolleyes: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Wæ serris? Haha. Spiller GH3 med GH2gitar jeg. Er ikke JEG kul?! Nei huff, har vokst vekk fra spilling så jeg nolifer ikke lengre med spill slik jeg gjorde i mine yngre dager. Nå er jeg 19 og på vei til å få grått hår. Kjenner jeg må kjøpe gebiss snart. :rolleyes: Og elektrisk stol som kjører deg dit du vil Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du får vel måne også snart Du får se om du ikke finner en Hairsprayon slik som Homer Simpson. Gitar Hero er et ekstremt digg spill, husket broren min kom hjem i jula med World Tour med både gitar og trommer, faen hvor artig det var. Liker forsåvidt egnetlig mer å spille ordentlig gitar da, men det er som regel alene. Gitar Hero er mer noe jeg kan gjøre sammen med en hau med venner, enn alene Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 guitar hero / rock band er ikke det det var engang (gh2). Husker jeg dro til en kompis hver eneste dag (bokstavelig talt) i 3-4 måneder for å spille gh2. Jeg gikk fra easy til expert på den tiden, den eneste sanger på gh2 jeg ikke klarer er Jordan. Ikke at jeg har prøvd så mye heller, men. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hårlinjen HAR begynt å gå litt tilbake. Gi faen da Får vel ta og finne meg noen vitaminer å gomle på. magicmovies FTW (google det) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg 99% Paranoid på guitar hero 3. Bomma på 1 eller 2 noter i soloen. edit: Expert ofc. Jeg klarte 100 % på ekte gitar, med min egen vri på soloen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) magicmovies FTW (google det) eller "qqqqq" og prøv lykken edit: Drugis, aktiverte du starpower da? Endret 7. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 This video has been removed due to terms of use violation. Sorry mac (Jonas) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Woo, nr 3 mtp poster i denne tråden edit: Riot, det var merkelig, kan ikke huske at den gikk til youtube. Endret 7. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Skills my friend Har dessverre bare 2 akustiske gitarer, så det blir litt kjedelig å spille rock/metal uten el-gitar, forsterker, Amp og andre godsaker... Går mest i sanger som er greie å spille på kassegitar. Husker derimot når jeg fikk låne min bror elgitar i en stund, det var morro det. Gikk bare i metallica, nightwish, slipknot og lignende...... Pokker heller, skal kjøpe meg en elgitar snart, det er sikkert! Nesumar Edit: Oisann, snakker vi fortsatt Guitar hero her? Huff...i feel lonely Endret 7. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 eller "qqqqq" og prøv lykken Det er farlige greier. Har sett det én gang, og det var nok. edit: Drugis, aktiverte du starpower da? Selvfølgelig. 18 ganger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 eller "qqqqq" og prøv lykken Det er farlige greier. Har sett det én gang, og det var nok. edit: Drugis, aktiverte du starpower da? Selvfølgelig. 18 ganger. Var rockometeret på grønn? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Mat, brb. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Var rockometeret på grønn? Salen var full av foreldre. Noen av dem likte Black Sabbath, så vi oppnådde "you rock". Likevel var det ikke på grønt hele tiden på grunn av noen bestemødre og diverse. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Taco er best på lørsdagsfest ! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Var faktisk å laget taco jeg også Skal være enig i at den passer perfekt som lørdagsmat, både alene og med andre. Bon appetitt ! Nesumar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå