Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt ut en slags practical joke det hadde vært awesome å ta på mine fremtidige barn:

 

Før de blir født ommøblerer jeg hele hjemmet så det ligner et 1800-tallshjem eller noe, ingen TV, PC, noenting. Jeg må prøve å holde dem inne så mye som mulig, og de få gangene det er uungåelig at de møter folk, får jeg disse folka til å spille med. Så, når de har blitt gamle nok til å skjønne noe som helst, forteller jeg dem at jeg har funnet opp en tidsmaskin, stapper dem inn i et ombygget, skinnende bilvrak, doper dem til søvne, ommøblerer hjemmet til 20xx-ish, og gir dem en awesome opplevelse.

Kan by på enkelte vanskeligheter, men whatever.. det hadde vært litt awesome.

 

Og btw, hjernen min blir helt gal når jeg ikke får nok søvn.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Jeg vil gjøre det omvendte. Ha et hypermoderne hus, og når ungene er 7-8 år gamle skal de dopes ned mens huset redekoreres til noe amish-aktig. Etter noen dager, når de tror alt før har vært en drøm, doper jeg de ned igjen og gjør det vanlig/moderne igjen.

 

Jeg gleder meg til jeg får unger.

Lenke til kommentar

Side 4100 :huh:

 

Møtte på ei skikkelig morgengretten kjerring på jobb i går. Vi skulle inn i en leilighet i en blokk på Lysaker i Oslo og vi hadde kun fått etternavnet til personen som bodde der - som etter avtalt ikke skulle være hjemme når vi kom. Da vi låste oss inn i gangen fant vi raskt ut at navnet til personen vi skulle inn hos ikke sto på noen av dørene og det var kun to dører som ikke hadde navneskilt. Jaja, tenkte vi og ringte på den første døra for å sjekke om det var noen hjemme. Vi ringte på èn gang og ventet i ett minutt. Vi ringte på en andre gang og ventet enda litt til. Da ingen åpnet døren etter rundt to minutter bestemte vi oss for å se om nøkkelen passet i døra. Om den passet ville det jo være riktig sted.

 

Men i det samme sekund som nøkkelen traff låsen åpnet en splitter pine naken dame opp, gjemte seg bak døra og mer eller mindre skrek ut "HVA FAEN ER DET DERE DRIVER MED? DRIVER DERE Å TESTER NØKLER?! FY FAEN!". Sorry sa vi og forklarte at vi lette etter en leilighet og at siden hun ikke åpnet døren sjekket vi om det var riktig ved å bruke nøkkelen. Men nei, det var totalt uakseptabelt og vi var pent nødt til å si navnene våre - for dette skulle rapporteres til politiet. Ja jøss, sa vi og ga villig fra oss alt hun ville vite. Vi hadde jo tross alt våre på det gullende rene.

 

MEN HVORFOR I FAEN KUNNE HUN IKKE ÅPNET DØRA OG SPURT OSS HVEM VI ER OG HVA VI SKULLE FREMFOR Å SKJELLE OSS UT SOM OM VI SKULLE VÆRT DØMTE NAZISTISKE BABYVOLDTEKTSMENN PÅ RØMMEN? Hun måtte jo åpenbart ha stått bak døren og sett på oss ettersom hun åpnet døra akkurat når vi dro frem nøkkelen. Møkkadame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...