Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en del laptoper i løpet av årene, og den jeg brukte inntil skjermen fikk en lei knekk i seg som ikke dekkes av garantien, en Multicom Compal IFL90, både var og er en knallmaskin. Eneste minuset er en litt liten touchpad. Men, etter å ha hørt mye flott om Mac, og å ha blitt forelsket i iPhone fra og med vinteren 2008, så er det nesten på tide å prøve.

 

Du kommer ikke til å angre.

Men om du gjør det, så er det en enkel sak å selge et epleprodukt uten store tap.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Ahhhhh, så frustrerende. Mistet internett i natt da routeren/modemet så godt som exploderte. :cry: Da var det ikke annet å gjøre en å emigrere hjem til foreldrene mens man venter på den nye.

Bra du har backupløsninger i slike tilfeller da.

 

Jeg føler meg helt tom. Jeg tror vel ikke jeg er på vei nedover igjen, men jeg føler meg allikevel ikke noe særlig på topp. Bare jeg får rommet mitt i orden igjen og kan få koblet opp tv'n og konsollene, så jeg kan få spilt igjen, så tror jeg det blir bra. Orker ikke tanken på å havne i en ny depresjon igjen.

 

Så forresten denne dokumentaren i stad. Jeg kjenner han ene gutten der som tok livet sitt. Veldig sterkt å se den, når det gjelder noen en kjenner.

 

:(

Lenke til kommentar

Jeg har Win7 på skolepc'en og XP på den stasjonære. Eneste forskjellen jeg merker (sånn egentlig) er at det går raskere å søke etter ting i exploreren i win7, men at jeg må trykke "tillat" hver eneste gang jeg skal laste ned en fil eller starte diverse programmer som kommer fra "ukjent utvikler".

 

Får jo utnyttet RAM litt bedre på win7 og man har DirectX 10/11 men det gjør meg egentlig ikke så mye.

 

Ellers har jeg kommet meg litt videre på BioShock i dag. Begynner å få teken på det nå, og sliter ikke like mye med ammo/hypos. Har også googla litt og har funnet ut at Telekinesis er veldig bra, så jeg får vel ta i bruk den plasmiden.

Lenke til kommentar

XP var bedre enn Tiger. Vista ble dårligere enn Leopard.

Derfor gikk jeg fra Windows til Mac for noen år siden.

 

Vista er tregt og tungvint. Win 7 er en gedigen forbedring og et utmerket os.

Hadde det ikke vært for at jeg ser et bedre potensiale i OSX så hadde jeg gått tilbake til Windows og sjuern.

 

Edit: God natt Altegutt.

Win 7 gikk "tilbake" til xp og forbedret det, samt inkluderte det som fungerte i Vista.

Telekinese var min mest brukte plasmid i kamp. Enkel og effektiv.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Telekinesis er knall, men den er lunefull. Du ender fort opp med å ta tak i maska til spliceren fremfor noe som faktisk kan bruke som våpen, Det er også farlig å bruke den for mye rundt tanker som eksploderer. Plukker du opp en slik må du være forsiktig med hvor du kaster den!

 

http://www.youtube.com/watch?v=p3b3NdzQULw&feature=player_embedded#!

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Apropos nye PCer, jeg kjøpte en ny en fra Komplett på mandag til 16. 000. Lei av at den bærbare (med Vista) slokner under nye spill, og gleder meg helt vilt til å få den. Skal visstnok komme ganske snart.

 

Er uansett på et lite mini-"LAN" nå, med to andre. Skikkelig gøy, og vi så nettopp ferdig Watchmen. Sett den før, men gøy å se den igjen allikevel. Nå skal vi visst spille Ringenes Herre Risk :p (ekte Risk, altså ikke elektronisk)

Lenke til kommentar

Legge seg 05.15, stå opp 08.15 på en dag der jeg kan velge å sove så lenge jeg vil? Oh yeah, for jeg har viljestyrke, og vil fra nuh av ta ansvar for min egen døgryme!

 

Og Rider, elsker deg også.. på det måten en 16 år gammel gutt/mann elsker en (~) totalt fremmed 21 år gammel (?) mann(/gutt?).

 

EDIT: *Sjekke profilen til Rider - 21 år - Caaaashing!.. Highfive'e seg selv og hukommelsen sin*

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...