Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Villanden: Jeg vet at du skriver til Erik der, men det kan være veldig forrvirrende når du bruker Erik om AltF4 når du snakker om Erik, noen kan jo fort ta feil mellom den Erik og denne Erik. Dette var bare noe Erik følte at Erik måtte uttrykke seg om.

 

Mitt forslag: AltF4 Erik = ErikErik

Endret av Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erik: Sett inn din Windows CD og slå på/restart maskinen. Under oppstarten skal det komme opp "Trykk en tast for å starte fra cd" eller noe slikt. Så er det bare å gjøre som programmet sier, og når du skal velge hvilken partisjon du vil installere Windows på, så har du muligheten til å formatere.

 

Aha! Takk for det.

 

Begynner jobben med å overføre det jeg vet jeg skal ha over på den eksterne harddisken nå.

 

Hvor lang tid tar det å formatere?

 

Og hvir finner jeg lagringsfilene for Plants vs Zombies?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Idag regnet vi ut at kompisen min hadde liggi med over 2 tonn damer. I kg der altså. Setter perspektiv på ting.

Ja, viser hvor råtten verden egentlig er. :(

 

Forklar er du snill.

*sukk* Jeg liker bare ikke den tonen. Det går mot mine prinsipper og idealer. Jeg har vært, er og vil alltid være en one girl guy. Er nesten ingen som lover hverandre "Till death do us part" og mener det lenger, faktisk er det skremmende få som lover noe i det hele tatt. *dobbelt sukk* Folk har mistet begrepet om hva kjærlighet, ære og troskap er virker det som. :(

Lenke til kommentar

Idag regnet vi ut at kompisen min hadde liggi med over 2 tonn damer. I kg der altså. Setter perspektiv på ting.

Ja, viser hvor råtten verden egentlig er. :(

 

Forklar er du snill.

*sukk* Jeg liker bare ikke den tonen. Det går mot mine prinsipper og idealer. Jeg har vært, er og vil alltid være en one girl guy. Er nesten ingen som lover hverandre "Till death do us part" og mener det lenger, faktisk er det skremmende få som lover noe i det hele tatt. *dobbelt sukk* Folk har mistet begrepet om hva kjærlighet, ære og troskap er virker det som. :(

 

Jeg er av den sorten selv på en måte, jeg tenker masse på å gifte meg med den jenta jeg er samboer med nå.

 

Men nå var det faktisk en jente av gangen her da, over en periode på 5 år, skal nevnes at fyren har ei jente han er samboer emd nå og er lojal og snill mot dama si. Han har et sunt bilde på damer, det bare kom frem at han hadde ligget med veldig mange.. I et hyggelig lag da kom sammenligningen frem med kiloene.

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig skal Sudoku være egentlig? Det går helt fint i starten, men når det begynner å gå mot slutten så finner jeg ut at da er det ingenting som passer og hvis jeg endrer et tall et sted så er det feil en annen plass osv osv... Jeg hadde et Sudokuspill på den gamle mobilen og det fikk jeg jo til....

Lenke til kommentar

Er nesten ingen som lover hverandre "Till death do us part" og mener det lenger, faktisk er det skremmende få som lover noe i det hele tatt. *dobbelt sukk* Folk har mistet begrepet om hva kjærlighet, ære og troskap er virker det som. :(

Vel.. er det ikke kanskje lurt å ikke love noe hvis en ikke er sikker på om en kan holde det en lover? Det betyr jo ikke at en ikke kan elske en annen?

 

I dunno, jeg tenker bare at kravet om "to death do us apart" kan ha en mørk bakside som større sannsynlighet for utroskap og utilfredshet. Hvis begge føler for å være det, så er det jo fantastisk selvsagt.

//gorm etter å ha hørt på podcast om forhold.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Meh, jeg er i en "lei av spilling"-fase. Ingen av spillene jeg har installert frister egentlig (bortsett fra HoN, men det er begrenset hvor mye jeg gidder å spille det), og det er heller ingen andre spill som jeg ikke har som jeg har veldig lyst til å spille.

 

BioShock er gøy, men blir litt ensformig. Samme med RDR til boksen. BFBC2 har jeg gått litt lei, og det er drittkjedelig å spille alene. Starcraft 2 orker jeg nesten aldri å spille siden jeg blir så til de grader eid av alle mulige folk hele tiden, og Civilization 5 ble jeg igrunn lei av etter noen få games. Blir liksom til det samme hver runde (noe forskjellig selvsagt, men i bunn og grunn kan man enten gå for expansive eller defensive).

 

Har litt lyst til å spille WoW (kontoen er frozen) men grindingen frister lite. Eneste spillet jeg virkelig ser frem til nå er The Witcher 2, og forhåpentligvis Dragon Age 2 (selv om jeg har en litt dårlig feeling iht sistnevnte).

 

Jaja, skader jo ikke akkurat å spille mindre uansett. Problemet er bare at når det vennene dine gjør er å spille blir dagene litt kjedelige uten noe å finne på.

 

Ellers kan jeg rapportere om at jeg i går bestemte meg for å lage sjokoladekake. Synes det er litt spennende å prøve ut nye oppskrifter, så ble en sjokoladechantilly (sjokolademousse-aktig) på nøttebunn med sjokoladeglasur. Gikk greit nok å lage nøttebunnen, men den trengte lang tid på å kjøle seg ned, og det begynte å bli sent på kvelden.

 

I dag prøvde jeg meg på chantillyen, men det viste seg at det ikke var så enkelt som jeg hadde trodd. Etter en del prøving og feiling (blandingen blir heldigvis ikke ødelagt hvis du gjør noe feil, da er det bare å starte på nytt igjen) ga jeg opp og brukte litt mer tradisjonelle metoder. Selv om den ikke ser perfekt ut, vil jeg tro at den smaker likt, og jeg skal uansett ha glasur på i morgen.

Eneste jeg er litt skeptisk til er at den ble litt bitter. I oppskriften sto det at man skulle bruke 70% sjokolade, noe jeg gjorde, og det smakte faktisk 70% sjokolade :p Tenker jeg heller litt ekstra sukker i glasuren, og håper på det beste.

 

Edit: "Unge, som vi alle er." Hmm.. *titter bort på gamlefar*

Endret av Error
Lenke til kommentar

Villanden: Jeg vet at du skriver til Erik der, men det kan være veldig forrvirrende når du bruker Erik om AltF4 når du snakker om Erik, noen kan jo fort ta feil mellom den Erik og denne Erik. Dette var bare noe Erik følte at Erik måtte uttrykke seg om.

 

Mitt forslag: AltF4 Erik = ErikErik

 

Skal tas til etterretning. :)

 

Hvor lang tid tar det å formatere?

 

Og hvir finner jeg lagringsfilene for Plants vs Zombies?

 

1. Skal ikke ta så altfor lang tid. Det kommer an på kvalitet og størrelse på harddisken.

 

2. Det skal ligge i Userdata-folderen som du finner i Plants vs Zombies-folderen.

Lenke til kommentar

Er nesten ingen som lover hverandre "Till death do us part" og mener det lenger, faktisk er det skremmende få som lover noe i det hele tatt. *dobbelt sukk* Folk har mistet begrepet om hva kjærlighet, ære og troskap er virker det som. :(

Vel.. er det ikke kanskje lurt å ikke love noe hvis en ikke er sikker på om en kan holde det en lover? Det betyr jo ikke at en ikke kan elske en annen?

 

I dunno, jeg tenker bare at kravet om "to death do us apart" kan ha en mørk bakside som større sannsynlighet for utroskap og utilfredshet. Hvis begge føler for å være det, så er det jo fantastisk selvsagt.

//gorm etter å ha hørt på podcast om forhold.

Vel, jeg skrev faktisk "og mener det", det ligger veldig mye der. Så er det du nevner også mye av poenget mitt. At folk går inn i forhold basert på andre ting enn kjærlighet. Synes faktisk det av og til høres ut som folk ikke vet hva det er lenger.

 

Jeg er av den oppfatning at kjærligheten mellom to livsledsagere skal øke for hver dag man kjenner hverandre. Og hvis du virkelig elsker noen burde det ikke være det minste vanskelig å love troskap "til døden skiller oss ad". Og troskap betyr at du ikke kan si "nei vi hadde en dårlig dag, tror ikke vi passer sammen, sayonara". Elsker du noen står du dem bi både i gode og onde dager, og jobber med uenighetene i stedet for å stikke av, for uenigheter er dem mange av, selv om man elsker hverandre grenseløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...