AltF4 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 @Mokko: Jeg forelsker meg stadig vekk i ord, og elsker å gå og smake på dem. Blant favorittene mine finnes det engelske "casings", det svenske "metspö" og det danske "nossekugler". Det er litt der ja Shampoo! Og i motsatt ende av kontinentalsokkel (som på mange måter er Jonas Gahr Støre) finner du "pung", som må finne seg i å være ordbokas versjon av Charter-Svein. Ute sammenligning forøvrig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 "Men, abort er jo umenneskelig! Du dreper et annet menneske, for guds skyld!" "Kontinentalsokkel." "..." Fustasjeopphengsforkoblinger er et ord jeg tør påstå slår kontinentalsokkel, særlig om fustasjeopphengsforkoblingene er doble. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hmm.. Jeg liker "mamelon" jeg B) Legger til at det er det franske ordet for brystvorte Endret 4. oktober 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg liker forresten også å gå rundt og smake på ord og gjenta de flere ganger. Setninger også. Endret 4. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 http://notch.tumblr.com/post/1243370641 Torches skal slokke. NEEEEIIIII!!!!!! Resten var rimelig awesome da! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hmm.. Jeg liker "mamelon" jeg B) Legger til at det er det franske ordet for brystvorte Ich habe eine grosse spermkanon! Endret 5. oktober 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Endret 5. oktober 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://notch.tumblr.com/post/1243370641 Torches skal slokke. NEEEEIIIII!!!!!! Resten var rimelig awesome da! Bare å bruke lamper da.. Men hadde vært lettere om vi bare kunne brukt fakler. Blir en veldig scary update ^^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://notch.tumblr.com/post/1243370641 Torches skal slokke. NEEEEIIIII!!!!!! Resten var rimelig awesome da! Blir bra. Fohåpentligvis. Men skaffet meg Minecrafts på Søndag, så har ikke fått spillt så mye av det som er allerede. Men er veldig moro når man finner gigantiske hulesystemer når man graver. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bra at vi følger med Shampoo: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=58&view=findpost&p=361639 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Idag regnet vi ut at kompisen min hadde liggi med over 2 tonn damer. I kg der altså. Setter perspektiv på ting. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Mmm.. Det var godt med Taco i dag. Nå, litt Fifa 11. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg har høstferie nå, deilig det, men jeg liker ikke at fri aldri er ordentlig fri lenger når det kommer til skolearbeid. Det er alltid lekser, innleveringer og prosjektoppgaver som henger over deg, uansett om det er hverdag, helg eller ferie. Det burde vært pålagt at vi i feriene får ordentlig lov til å koble helt av og ha det gøy uten å måtte stresse med skoleshit da òg. Endret 5. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Idag regnet vi ut at kompisen min hadde liggi med over 2 tonn damer. I kg der altså. Setter perspektiv på ting. Ja, viser hvor råtten verden egentlig er. Endret 5. oktober 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bra at vi følger med Shampoo: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=58&view=findpost&p=361639 Sikkert flere som ikke besøkte forumet på den tiden, og i så fall håper jeg videoen kan glede dem Ja, viser hvor råtten verden egentlig er. Hvordan da? De hadde sikkert glede av det alle sammen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) I dag kom Windows 7 i posten. Angrepet av angst for alt jeg må installere på nytt og panikken for at jeg kanskje aldri kommer meg på nett igjen med denne PC'en slo for alvor ned i meg. Og hvordan i all verden er det jeg formaterer? Endret 5. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Idag regnet vi ut at kompisen min hadde liggi med over 2 tonn damer. I kg der altså. Setter perspektiv på ting. Ja, viser hvor råtten verden egentlig er. Forklar er du snill. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 De fleste liker å være ikke bare være en person men også et kjøttstykke noen ganger. Just sayin. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vel selv om de regnet ut vekten på "godsakene" til kompisen så betyr det ikke at de objektifiserer kvinner..... Vent litt... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Erik: Sett inn din Windows CD og slå på/restart maskinen. Under oppstarten skal det komme opp "Trykk en tast for å starte fra cd" eller noe slikt. Så er det bare å gjøre som programmet sier, og når du skal velge hvilken partisjon du vil installere Windows på, så har du muligheten til å formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå