Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gud bedre jeg ser ut som en idiot med caps.

 

Noe jeg derimot har lyst på er sånn skjerf som mange menn går med nå. Det syns jeg rett og slett er dritstilig, dessuten hater jeg høsten og vind og slår dermed to fluer i en smekk.

Hehe bruker aldri caps selv, av samme grunn.

 

Skjerf er digg, men åssen skjerf er det egentlig du tenker på?

Lenke til kommentar

Jeg kaster klær nesten daglig nå. Hasr lagt på meg en del det siste året (heldigvis, kanskje) og har derfor få klær som egentlig passer nå, da særlig bukser. T-skjorter har jeg et lass av, fordi jeg alltid kjøper de jeg liker på ymse nettbutikker. Tipper jeg ligger på rundt 30 stykker hvor ingen av dem er av typren "generisk ensfarget".

 

@gorm: Et sånt pent ett, gjerne med flere farger og frynser på. Om du tar deg en tur ut på butikken er jeg nesten sikker på at du møter en kar som går med sånt. På Jessheim kryr det av dem i hvert fall, og det ser så utrolig bra ut.

Som dette for eksempel:

 

DXL865_77699_09090_72_5349.jpg

Ja, jeg er egentlig litt jålete av meg.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe. Greia er at jeg begynner å føle alderen :p

 

Problemet nå er at jeg synes kær er så forbannet kjedelig å se etter, og på nettet er jo alt til damer.

 

@Zealuu: Ikke helt der, selv om det jo på mange måter er samme greia (bare uten noe politisk budskap om det enda finnes det i Palestinaskjerf).

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Slettet den ene av dobbeltpostene dine jeg Gormers, hope you don't mind :p

 

Vet dere hvilket ord jeg syns er forbannet tøft? "Kontinentalsokkel". Det er så jævlig saklig, og så offisielt at det ikke er mulig å diskutere med det. "Kontinentalsokkel".

 

Hehe, minner meg om en drøyt nerdete elev i parallellklassen på ungdomsskolen, som puttet inn ting som "territoriale grenser" i så mange setninger som mulig, selv om det ikke passet helt inn. Men jeg er enig i at "kontinentalsokkel" er et ord som er så seriøst, saklig og profesjonelt at det ikke er mulig å argumentere mot det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...