Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Kom på at jeg bestilte to ting fra Zavvi for litt under to uker siden, men har enda ikke fått det i posten. Enten har det blitt borte i posten, eller så har noen vært i postkassa mi og stjålet posten min. Det siste er vel mest sannsynlig, ettersom nabolaget er temmelig shady. Dette bekymrer meg meget siden jeg venter på et viktig brev (som burde ha kommet nå), der en god del personopplysninger står. Identitetstyveri neste. :thumbdown:

 

Hvorfor bor du i nabolaget om det er 'shady'?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på at jeg bestilte to ting fra Zavvi for litt under to uker siden, men har enda ikke fått det i posten. Enten har det blitt borte i posten, eller så har noen vært i postkassa mi og stjålet posten min. Det siste er vel mest sannsynlig, ettersom nabolaget er temmelig shady. Dette bekymrer meg meget siden jeg venter på et viktig brev (som burde ha kommet nå), der en god del personopplysninger står. Identitetstyveri neste. :thumbdown:

 

Hvorfor bor du i nabolaget om det er 'shady'?

Hadde ikke noe valg. Måtte flytte, så da var dette stedet eneste mulighet fordi jeg ikke hadde råd til noe annet. Det er shady som i at det bor en tidligere narkoman og kriminell der, som holder på med både det ene og det andre. Roter i søpplecontaineren og slikt. De andre som bor der er småbarnsfamilier og enslige og voksne samboere, men han ene fyren er nok til at jeg betegner stedet som shady. Posten er heller ikke til å stole på, siden jeg har opplevd å ikke ha fått pakker før.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10041351

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Kom på at jeg bestilte to ting fra Zavvi for litt under to uker siden, men har enda ikke fått det i posten. Enten har det blitt borte i posten, eller så har noen vært i postkassa mi og stjålet posten min. Det siste er vel mest sannsynlig, ettersom nabolaget er temmelig shady. Dette bekymrer meg meget siden jeg venter på et viktig brev (som burde ha kommet nå), der en god del personopplysninger står. Identitetstyveri neste. :thumbdown:

 

Vent litt lenger, minimum ein månad før du etterspør den. Eg har opplevd at pakkar frå The Hut, Zavvi og/eller Play har tatt 3-4 veker før det dukka opp. Zavvi vil uansett sette pris på om du ventar tre veker før du ber om at dei sender deg eit nytt eksemplar. Posten/Tullvesenet i Noreg er til tider heilt ufatteleg treige...

Lenke til kommentar

Kjøp deg en aluminiumshatt og vent.

Så gal og paranoid er jeg da ikke heldigvis. :p

 

Kom på at jeg bestilte to ting fra Zavvi for litt under to uker siden, men har enda ikke fått det i posten. Enten har det blitt borte i posten, eller så har noen vært i postkassa mi og stjålet posten min. Det siste er vel mest sannsynlig, ettersom nabolaget er temmelig shady. Dette bekymrer meg meget siden jeg venter på et viktig brev (som burde ha kommet nå), der en god del personopplysninger står. Identitetstyveri neste. :thumbdown:

 

Vent litt lenger, minimum ein månad før du etterspør den. Eg har opplevd at pakkar frå The Hut, Zavvi og/eller Play har tatt 3-4 veker før det dukka opp. Zavvi vil uansett sette pris på om du ventar tre veker før du ber om at dei sender deg eit nytt eksemplar. Posten/Tullvesenet i Noreg er til tider heilt ufatteleg treige...

Jeg har opplevd med Zavvi at jeg har fått ting rimelig kjapt, så to uker var faktisk mer enn hva jeg har måttet vente før. Uansett var det i postkassen i dag, men ikke brevet jeg venter på.

Det brevet er faktisk viktig. Hele min fremtid ligger i det brevet. Mamma sa vi skulle la det gå ut uka og om det ikke kommer, så må vi ringe.

 

Ellers har jeg endelig klipt meg. Deilig med kort hår igjen og siden håret mitt begynte å ligne faretruende på Justin Bieber sitt hår, så var det virkelig på tide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...