Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke helt logikken i å kalle en ost som er gul for hvitost. Med mindre det er noe en sier på ei bygd.

Jeg sier jo vafler mens andre steder sier de rutatkak elns.

 

Jeg ser ikke logikken i å si at det er greit om en kommer fra ei bygd.

Jeg sier vaffelkake med kvitost.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er den typen som har ligget for lenge i kjøleskapet, som snart tar beina fatt og beveger seg ut av kjøleskapet.

Finnes jo så mange typer ost, at jeg ser ikke bort ifra at det finnes en ost som faktisk er grønn og spisbar.

 

Vet ikke om det er flere som er interessert i forball her, men akkurat nå foregår det et salig drama på Lerkendal. 1-1 og Vålerengas Freddy dos Santos ble utvist. Hvis ikke RBK haler i land serien, så dør jeg litt inni meg.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hahhahaha. Nå lo jeg godt. Du er morsom du. :lol:

 

 

Takk takk, jeg prøver! Kan ikke bare være grinebiter heller.

 

Var på Torsetra og spiste middag i dag, det var god mat men litt håpløst sted og spise - var liksom slik messesal med i hovedsak bare store bord. Jeg foretrekker litt mindre avlukker. Det som derimot gjorde turen til meget hyggelig var den usedvanlig søte dama som satt nesten rett over meg.

Lenke til kommentar

Hahhahaha. Nå lo jeg godt. Du er morsom du. :lol:

 

 

Takk takk, jeg prøver! Kan ikke bare være grinebiter heller.

 

Var på Torsetra og spiste middag i dag, det var god mat men litt håpløst sted og spise - var liksom slik messesal med i hovedsak bare store bord. Jeg foretrekker litt mindre avlukker. Det som derimot gjorde turen til meget hyggelig var den usedvanlig søte dama som satt nesten rett over meg.

Jeg synes ikke du er grinebiter. Synes det er bra at moderatorene har nulltoleranse for regelrett spam. Jeg kan jo ikke ta i et tak for å fjerne slike poster selv siden jeg ikke er en modfugl, så jeg håper ikke jeg er den eneste som synes det er bra at dere gjør en seriøs jobb. Et bra forum har gode moderatorer som gjør en god jobb. En av de mange grunnene til at jeg er her.

 

Jeg liker også litt mindre avlukker. Det blir mer koselig og privat.

 

Nå må den flua snart gi seg. Jeg får ikke kverka den, siden den gjemmer seg i lampa i taket.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Hahhahaha. Nå lo jeg godt. Du er morsom du. :lol:

 

 

Takk takk, jeg prøver! Kan ikke bare være grinebiter heller.

 

Var på Torsetra og spiste middag i dag, det var god mat men litt håpløst sted og spise - var liksom slik messesal med i hovedsak bare store bord. Jeg foretrekker litt mindre avlukker. Det som derimot gjorde turen til meget hyggelig var den usedvanlig søte dama som satt nesten rett over meg.

 

Date? Detaljer plox!

Lenke til kommentar

Problemet er at de fleste hvitoster ikke er hvite. De er en gultone. Det blir som å si at malingfargen eggehvit er ren hvit. Det er feil. Det er kanskje ikke direkte gult, men det er heller ikke hvitt og dermed har den et annet navn. I ost sitt tilfelle er de aller fleste ostesorter enten brune eler gule, derav brunost og hvitost - med hvitost som en mer sjelden sort.

Lenke til kommentar

 

Var på Torsetra og spiste middag i dag, det var god mat men litt håpløst sted og spise - var liksom slik messesal med i hovedsak bare store bord. Jeg foretrekker litt mindre avlukker. Det som derimot gjorde turen til meget hyggelig var den usedvanlig søte dama som satt nesten rett over meg.

 

Date? Detaljer plox!

 

Haha å nei du, denna gutten holder seg i skinnet frem til helga ;)

Var der med den nærmeste familien.

Lenke til kommentar

Kom på at jeg bestilte to ting fra Zavvi for litt under to uker siden, men har enda ikke fått det i posten. Enten har det blitt borte i posten, eller så har noen vært i postkassa mi og stjålet posten min. Det siste er vel mest sannsynlig, ettersom nabolaget er temmelig shady. Dette bekymrer meg meget siden jeg venter på et viktig brev (som burde ha kommet nå), der en god del personopplysninger står. Identitetstyveri neste. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...