Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er sjeldent ute på restaurant. Var på Lizzi's i Drammen her for noen måneder siden. Meget god pizza! Familien min har snakket om å dra på Big Horn Steak House i flere år nå, men det blir aldri noe av. Sånne fancy reastauranter der alle rettene svømmer i bernaise saus holder jeg meg unna. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Etter å ha fått et i overkant sjenert intervjuobjekt vil jeg nå snart ha tjent 800 kroner på at hun sender meg en mail med svar på noen spørsmål og et par bilder. Det hele tar meg kanskje en time. Good times. Endret 3. oktober 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 800 i timeslønn er ikke så gærent det. Dele? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Familien min har snakket om å dra på Big Horn Steak House i flere år nå, men det blir aldri noe av. Sånne fancy reastauranter der alle rettene svømmer i bernaise saus holder jeg meg unna. Big Horn Steakhouse... fancy? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Denne videoen gir meg lyst til å feste med AltF4. http://www.youtube.com/watch?v=1Zn2WwZUafM Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Familien min har snakket om å dra på Big Horn Steak House i flere år nå, men det blir aldri noe av. Sånne fancy reastauranter der alle rettene svømmer i bernaise saus holder jeg meg unna. Big Horn Steakhouse... fancy? Nei... :rolleyes: De to setningene der hadde ingen sammenheng med hverandre... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 "Whipped cream pouring like waterfalls" O.o Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har en desorientert flue på rommet som nekter og kapitulere. Har ikke fluesmekker her heller tror jeg, så får ikke knærta den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er da bare å bruke en bok eller et blad da. Heh, det var godt å sove litt, satt oppe hele natta og jobbet med en bursdagsgave. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Det er lett når den bzzzz'er rundt i taket. BTW! Hvordan går det med deg og fruen? Endret 3. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Da var jeg tilbake i HQ! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er lett når den bzzzz'er rundt i taket. BTW! Hvordan går det med deg og fruen? Hun er jo ikke fruen ennå da. Men det kan virke som det går fremover, hun åpner seg mer og mer, og ifølge henne er jeg den eneste som gir henne en "tingeling feeling". Bare å være tålmodig og la henne finne ut av følelsene sine. Faktisk er det henne jeg lager bursdagsgave til. Og jeg har lært at jeg har talent for å få jenter til å rødme. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så bra! Jeg er trøtt, men mamma sa noe om at hun skulle begynne å lage middag, så da får jeg bare vente med å legge meg etter at jeg har spist. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg spiser ost. Smegma? Sånn der babybel ost er godt. Så reklame for det på tv i stad og fikk skikkelig lyst på det. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Neh, ikke helt min greie. Holder meg til hvitost. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg ser ikke helt logikken i å kalle en ost som er gul for hvitost. Med mindre det er noe en sier på ei bygd. Jeg sier jo vafler mens andre steder sier de rutatkak elns. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er lett når den bzzzz'er rundt i taket. BTW! Hvordan går det med deg og fruen? Og jeg har lært at jeg har talent for å få jenter til å rødme. Har du seriøst aldri prompa før nå? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hahhahaha. Nå lo jeg godt. Du er morsom du. Edit: Nei, tenkte nok mer i retning av å være en gentleman. Btw. Bare for å ha det sagt, det heter hvit/kvitost. End of discussion! Endret 3. oktober 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå