Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ute sammen med mamma, pappa og søsteren min og sanket inn sau og veid de og tatt de inn i fjøset. Så fikk jeg kose med kattene vi har også gikk vi på låven for å gi mat til kattungene. Vi var sikre på at det var 3 kattunger, men den ene er litt skeptisk. Når vi gav de mat så kom alle sammen...og en til! 4 stykker! Helt nydelige! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei er sånn gammel taklampe på hybelen med fjør så man kan dra den ned helt til golvet nesten (hvis det er din ting). Endte opp med å løsne skjermen og pæreholderen når jeg skulle skifte pære. Er lys igjen nå da.

 

Den big daddy tatoveringen var kanskje litt matt?

 

Ah, det husker jeg vi hadde når jeg var liten! Elsket å dra i den ^_^

 

Ja, egentlig syns jeg helet tattisen var stygg. Ikke ser jeg helt behovet for å ha den akkurat der heller.

Lenke til kommentar

Jeg har vært ute sammen med mamma, pappa og søsteren min og sanket inn sau og veid de og tatt de inn i fjøset. Så fikk jeg kose med kattene vi har også gikk vi på låven for å gi mat til kattungene. Vi var sikre på at det var 3 kattunger, men den ene er litt skeptisk. Når vi gav de mat så kom alle sammen...og en til! 4 stykker! Helt nydelige! :love:

Kattunger! :love: Unger generelt! :love: Nå fikk jeg lyst til å kose.

Lenke til kommentar

Har vert uten internett i dag. :(

Så godt at denne dagen bare hadde vart i en time og 25 minutter når du postet så du ikke ha vært foruten så lenge :p

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Og ja, jeg skjønte hva du egentlig mente men jeg liker å være vanskelig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...