Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har vært ute sammen med mamma, pappa og søsteren min og sanket inn sau og veid de og tatt de inn i fjøset. Så fikk jeg kose med kattene vi har også gikk vi på låven for å gi mat til kattungene. Vi var sikre på at det var 3 kattunger, men den ene er litt skeptisk. Når vi gav de mat så kom alle sammen...og en til! 4 stykker! Helt nydelige! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Minner meg om tiden jeg bodde på gård. Alltid kos med kattunger Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nei er sånn gammel taklampe på hybelen med fjør så man kan dra den ned helt til golvet nesten (hvis det er din ting). Endte opp med å løsne skjermen og pæreholderen når jeg skulle skifte pære. Er lys igjen nå da. Den big daddy tatoveringen var kanskje litt matt? Ah, det husker jeg vi hadde når jeg var liten! Elsket å dra i den ^_^ Ja, egentlig syns jeg helet tattisen var stygg. Ikke ser jeg helt behovet for å ha den akkurat der heller. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Plassering og motiv var bra. Selve pappan var litt diffus. Har spist så mye kake at magen synger. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har vært ute sammen med mamma, pappa og søsteren min og sanket inn sau og veid de og tatt de inn i fjøset. Så fikk jeg kose med kattene vi har også gikk vi på låven for å gi mat til kattungene. Vi var sikre på at det var 3 kattunger, men den ene er litt skeptisk. Når vi gav de mat så kom alle sammen...og en til! 4 stykker! Helt nydelige! Kattunger! Unger generelt! Nå fikk jeg lyst til å kose. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hai der Sykt trøtt på LAN ^^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har vert uten internett i dag. @cloud gamer.no hadde popup reklame i går..... Eurospar har Dr.pepprs, vanilla cola og cherry cola. Dette er en dag med mange eksotiske smaker Til og med taco til middag! Men i morgen tar jeg flyet hjem til kalde nord. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har vert uten internett i dag. Så godt at denne dagen bare hadde vart i en time og 25 minutter når du postet så du ikke ha vært foruten så lenge Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Og ja, jeg skjønte hva du egentlig mente men jeg liker å være vanskelig Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kjerringråd mot hikke, anyone? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Når jeg har hikke konsentrerer jeg meg bare veldig på at jeg ikke skal hikke i sånn ca. 30 sekunder og så går den vekk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 For meg pleier det å hjelpe å holde pusten. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tror den har gått bort nå Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kunne ikke være helt sikre siden du ikke sa noe, hikker kan jo vare i dagesvis, for noen til og med tiår. Anyways, god natt! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, stakkars mennesker! Tror det var whiskeyen som gjorde susen for min del God natt ja Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 God natt Skal pakke ned PCen nuh. Så skal jeg opp om 3 timer og ta fly... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Å blinke 53 stalkere inn i fiendes base i SC 2 er egentlig litt morsomt. OOOOOh, endelig fikk jeg fingeren ut av ræva og bestilte Windows 7! Endret 3. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kjerringråd mot hikke, anyone? Ser hikken din er borte, men jeg pleier å holde pusten og svelge tre ganger. Her regner det og det er helt klart høsten. Skikkelig uggent ute. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Skikkelig høst her også, og familien har visst bestemt at vi skal spise ute på restaurant i dag. Jeg hater faen meg virkelig å spise ute på restaurant som ikke er Peppes eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå