Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Rart jeg er den 3. sterkeste i klassa :huh:

 

Nå er ikke elleve åringer så veldig sterke ettersom musklene ikke har utviklet seg, vent heller til puberten du :D

 

Siden jeg har hatt stemmeskifte er jeg sikkert i puberteten. Noen flere tegn?

Yahnick, klassens sterkeste og raskeste og han på bildet, slo til en ungdom i trynet og sparket han i ballene å stakk. Best day ever!

 

Har du HATT stemmeskifte? Eller ER du i det? Lite troende at du har en mørk stemme :lol:

 

Føler nesten jeg må på Spar å kjøpe meg pulverpadder :love: Skal kose meg med Indiana Jones og Star Wars.

 

Er i det :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mokko, kan jeg få en spotify-invite?:) Ville vært veldig takknemlig.

 

Og forresten, jeg har ikke hatt en drittdag i dag:D Kommer på skolen, har mat og helse og får en 5'er på hornene. Jeg får også vite at NU har en demonstrasjon i byen, så mange av oss drar dit (slapp resten av skolen.) Men det beste av alt var cappucinoen jeg kjøpte på kaffebrenneriet. De kan virkelig lage super kaffe!

Lenke til kommentar

I got rickrolled!

 

Begynner å bli vant til den sangen nå, og til min store forskrekkelse begynner jeg å synes den er litt catchy.

 

PS: Er jeg litt for vant til å skrive skolestiler i word når jeg trykker CTRL+S uten å tenke over det omtrent hver eneste gang jeg poster? :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...