AltF4 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Haha Gormers, sånn kan det gå. du skulle ha invitert henne inn og rota litt til Dr. Wily & The Robot Masters – The Legend Of Zelda Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 derp. Til dere som alltid stemmer infection i reach: jeg hater dere. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 derp. Til dere som alltid stemmer infection i reach: jeg hater dere. Føler en trang til å legge deg til som venn, og alltid stemme infection, heletiden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er mye bedre infection enn i halo 3 men I hatchu likevel. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har faktisk ikke spilt så mye Halo: Reach online, runna det på Legendary, og da blei jeg litt brent, så kom Fifa11 og da blir det fint likte Halo: Reach :<. Så du trenger ikke bekymre deg for min stemme før jeg ninja-friend'er deg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da tenker jeg at jeg stikker til køys. Jeg har funnet ut at jeg egentlig er litt misfornøyd med Civ5, selv om jeg har veldig lyst til å like det. No fun. God natt! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Da tenker jeg at jeg stikker til køys. Jeg har funnet ut at jeg egentlig er litt misfornøyd med Civ5, selv om jeg har veldig lyst til å like det. No fun. God natt! Det blir slik med spillserier man har hatt et svært godt forhold til, der det senere kommer ut et spill som viker fra originalformelen. Nå sier ikke jeg at dette er tilfelle med Civ5, for jeg har ikke spilt noen av spillene i Civilization serien. edit; God natt Error. Endret 1. oktober 2010 av Vaine Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg sier god natt etter alt for mange øl. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nettet er jeg er, er fantastusk dårlig. Må ty til edge nett :/ anyways.. God natt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) @Cloud igjen: Uten og gå i detalj så er stikkordene /b/ og necroincest -,- Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skal for ordens skyld nevne at hendene mine var så langt unna penis som overhode mulig. EDIT: Er VELDIG flau over modernettsiden nå.... Skamme seg! Det har jeg tilgode å se. Modernettside?? Endret 2. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kunsten å danse med høye hæler på samlebånd. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Synd det må gjøres til så dårlig musikk. Selv om jeg elsker lyden i bassen eller hva jeg skal kalle det. Sånn bzzzzzzzz bzzzzz liksom. I can do musical talk me. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 herregud så langt det er å gå til diverse steder i oslo uuuugh Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 herregud så langt det er å gå til diverse steder i oslo uuuugh Nei, du er bare lat Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nei, det er langt Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Sånn bzzzzzzzz bzzzzz liksom. OMG YEs Det er langt å gå men så er det trikker, busser og t-baner n stuff overalt. Endret 2. oktober 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jævla lampeskjerm asdf etc. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) What? Endret 2. oktober 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Nei er sånn gammel taklampe på hybelen med fjør så man kan dra den ned helt til golvet nesten (hvis det er din ting). Endte opp med å løsne skjermen og pæreholderen når jeg skulle skifte pære. Er lys igjen nå da. Den big daddy tatoveringen var kanskje litt matt? Endret 2. oktober 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå