Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De hvor Yonah skal lage mat til deg er veldig rørende.

 

Oh, Forest of Myth, det er et rørende sted, elsket det som skjedde der. :)

 

Liker at spillet baserer seg så mye på tekst. :)

Jeg satt med store forventinger da jeg skulle dit etter å ha fått inntrykk fra deg at det var noe gråteverdige greier. Jeg leste all dialog og allikevel følte jeg ikke for å åpne slusene. Jeg er sinnsykt bekymret for dette. Er jeg i ferd med å miste hele mitt emosjonelle spekter? Eller var et bare dette spillet som ikke helt greide å få meg til å gråte. Jeg gråt jo en gang, men det var plenty av andre scener i spillet som burde ha fått meg til å felle noen tårer.

 

Nå, NÅ har jeg sett alt! Det triste er at jeg har tenkt det, ca 10 ganger før....

Hva da? Jeg sier at jeg har sett alt, men ser noe nytt omtrent hver dag.

 

http://www.youtube.com/watch?v=x_z1Icyu5gI

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7316874

:mellow:

Rånere er seriøst noe av det mest harry jeg vet om. Helt greit å ta en kjøretur i bilen sin, bare sånn for å kjøre en tur, men det er den stilen rånerene har som får meg til å facepalme litt.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

http://en.wikipedia....s_legs_syndrome

 

Obs: Merk at jeg har dette i fryktelig liten grad. Det dukker kanskje opp i en 2-3dagers periode (generelt sett når jeg slapper av), så merker jeg ingenting til det på lang tid, og så dukker det opp igjen.

 

Hypochondria much? Slutt å sitte i ro i 2-3 dagar og beveg deg litt, så får du auka blodtilførselen til blant anna beina. "Restless legs" kan eg og få, men då stort sett om eg må sitte i ro på eit fly i fleire timar. Ufattelig irriterande, men kommer seg fort så snart ein får bevegd seg litt igjen.

Lenke til kommentar

Notat til meg selv:

 

Jeg skal aldri spille noe på nett når jeg er sulten. Aldri.

 

Spilt to runder med StarCraft 2 nå, tapt begge kampene. Den siste stakk jeg rett og slett bare fra fordi jeg ble så forbanna når han begynte å tulle med banshees. Jeg ble rett og slett så sint at jeg bare ga faen. nå skal jeg kose meg med DeathSpank T.o.V. til det er middag. Fatter'n disker opp med nachos i dag, det er så jævlig godt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

@Cloud. Jeg har aldri grått til et spill, en TV-serie, en film, you nameit. Gråter bare når jeg krangler med foreldrene mine. Gråter ca. 1,5 ganger i året.

Noen gråter mye og noen gråter lite, andre ligger midt i mellom.

Jeg har alltid vært veldig emosjonell, men nå føler jeg at jeg ikke er det så veldig lenger. Litt kjipt ettersom jeg liker å gråte når noe er trist eller vakkert.

 

Du sa også at du hadde sett noe og at NÅ hadde du sett alt, selvom du hadde tenkt det flere ganger. Gidder du å dele med oss hva det var eller? *nysgjerrigper*

 

Ellos er no piss. Best for de at de endrer adressen min der, ellers tipser jeg TV2 hjelper deg. Hender jeg få tilbuds..tilbud noen ganger og da sender de en stor konvelutt med rabatten i posten. Nå skal jeg flytte, så må omdirigere posten min hjem igjen, men på Ellos sine sider kan en ikke endre den selv. Du må sende inn ditt kundenummer, gammel og ny adresse. Problemet er bare det at jeg finner jo for faen ikke en mail der jeg skal sende den inn. Så jeg sendte inn et spørsmål i håp om at jeg får svar. Jeg vil ikke at posten min skal havne i gale hender. Her i nabolaget kan en ikke stole på noen. Var ute i stad og så en suspekt fyr rote i containeren. Hva faen skulle han der å gjøre?

Lenke til kommentar

Når dere nå om litt skal se på Nytt på Nytt ber jeg dere huske på at kveldens vikar for Linn Skåber, Siri Kristiansen, har sagt mitt fulle navn foran en forsamling av over 200 menn og damer som jobber med spill ^_^

 

Det irriterer meg noe jævlig at jeg ikke husker hva hun sa utover at jeg satt mye foran PC'en.

 

Eller husker og husker, jeg var såpass nervøs at jeg ikke fikk det med meg skal jeg være helt ærlig.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

@Cloud igjen: Uten og gå i detalj så er stikkordene /b/ og necroincest -,-

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skal for ordens skyld nevne at hendene mine var så langt unna penis som overhode mulig.

 

EDIT: Er VELDIG flau over modernettsiden nå.... Skamme seg!

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...