Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kompis så den i kveld med null forventninger annet enn at den var basert på noe Stephen King hadde skrevet. Jeg kan ikke tale på hans vegne, men for min del var den nydelig. Ingen av skuespillerne får noen Oscar for presentasjonene sine i den, men situasjonene og hendelsene traff meg som veldig troverdige, noe som løftet filmen enormt.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er så tøft om det viser seg at det er liv der i form av de som vil legge egg i ørene våre.

 

 

Og hva faen skjer med alle de syke bildene i enkelte tråder? Jeg er ganske herdet, men er en del uskyldige øyne der ute, såeh.... Hadde jeg vært mod, hadde det blitt instant ban.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Han som bor ved siden av meg (som er en rolig fyr og virker grei) hadde besøk av han som bodde i leiligheten min før jeg flyttet hit. De ringte på døra og lurte på om de kunne få se hvordan det så ut inne i leiligheten nå. Uten å tenke meg om gjorde jeg det og slapp de inn. Han spurte om jeg hadde brukt mye penger på oppussing og om vi hadde gjort det selv og at han hadde vært med på å få leiligheten til å se helt føkka ut før jeg flyttet hit. Lurte også på hvor lenge jeg hadde bodd her. De var her bare i 30 sekunder elns, men allikevel, han fyren (som bodde her før) bare flirte og det bekreftet for meg at han ikke er til å stole på. En liten spinkel, bleik fyr til tross, jeg stoler ikke på han. Jeg skulle faen meg aldri ha sluppet de inn. Jeg har på følelsen at jeg en dag kommer til å komme hjem til et innbrudd en dag, der alt jeg eier og har er blitt stjålet. Faen ta meg og min naivitet og dumsnillhet. Skal faen meg aldri stole på noen og aldri slippe noen inn i leiligheten igjen.

Helvete, nå har jeg lagt egget... Faen faen faen. :angry:

Lenke til kommentar

Naboen min har jeg pratet med flere ganger og han virker grei han. Han sliter med epilepsi og har det litt vanskelig innimellom. En annen nabo som bor her (som hvertfall er grei) kjenner han mer enn meg og fra hva jeg får følelsen av så er naboen min til å stole på, men nå stoler jeg ikke på noen lenger. Det er helt klart for meg nå at her kan jeg ikke bo. Skal prate med mamme senere i kveld, så forhåpentligvis skjønner hun dette.

 

Mulig det Normandy, men jeg føler meg allikevel ikke spesielt trygg uansett, selv før dette også.

 

OMFG! Nå er jeg så urolig at jeg spydde litt. :cry:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...