Lakus Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Det er ikke en skrekkfilm, men en psykologisk mindfuck. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Den scenen du beskriver, Lakus, er insane. Filmen i seg selv syns jeg ikke noe særlig om, dog. Jeg tror det er en film man må se alene, med tålmodighet. Ikke sammen med en gjeng ostepop-spisende guttebasser. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg og en kompis så den i kveld med null forventninger annet enn at den var basert på noe Stephen King hadde skrevet. Jeg kan ikke tale på hans vegne, men for min del var den nydelig. Ingen av skuespillerne får noen Oscar for presentasjonene sine i den, men situasjonene og hendelsene traff meg som veldig troverdige, noe som løftet filmen enormt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 @iPhone apps: Tilt to live, megajump, impossible, PS express, speed test, tap tap, gamebox og dungon hunter Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 http://artofmanliness.com/ awesum Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg er forelsket i Agnete Kjølsrud. Nå skal jeg legge meg med DeathSpank, min andre store kjærlighet nå om dagen. God natt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Stygge folk som bygger hus rett utenfor vinduet mitt når jeg prøver å sove Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Jeg vist at han var for god til å være "legit": http://www.dagbladet.no/2010/09/30/sport/sykkel/tour_de_france/doping/13623458/ Dette var ganske tøft: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10033458 Endret 30. september 2010 av Erik Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Synes ikke det er så tøft om det viser seg at det er liv der i form av de som vil legge egg i ørene våre. Og hva faen skjer med alle de syke bildene i enkelte tråder? Jeg er ganske herdet, men er en del uskyldige øyne der ute, såeh.... Hadde jeg vært mod, hadde det blitt instant ban. Endret 30. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Er en dude som heter Ezoo (eller noe close) som troller som en gal mann i dag.... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Fått med meg det. :rolleyes: Jeg gjorde nettopp noe dumt. Skulle faen meg aldri ha gjort det. Helvete... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Teletubbiekid har vært 1000 ganger verre. Anyways, dette var vel garantert til eget forbruk : http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10033445 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Fått med meg det. :rolleyes: Jeg gjorde nettopp noe dumt. Skulle faen meg aldri ha gjort det. Helvete... What did you do? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Han som bor ved siden av meg (som er en rolig fyr og virker grei) hadde besøk av han som bodde i leiligheten min før jeg flyttet hit. De ringte på døra og lurte på om de kunne få se hvordan det så ut inne i leiligheten nå. Uten å tenke meg om gjorde jeg det og slapp de inn. Han spurte om jeg hadde brukt mye penger på oppussing og om vi hadde gjort det selv og at han hadde vært med på å få leiligheten til å se helt føkka ut før jeg flyttet hit. Lurte også på hvor lenge jeg hadde bodd her. De var her bare i 30 sekunder elns, men allikevel, han fyren (som bodde her før) bare flirte og det bekreftet for meg at han ikke er til å stole på. En liten spinkel, bleik fyr til tross, jeg stoler ikke på han. Jeg skulle faen meg aldri ha sluppet de inn. Jeg har på følelsen at jeg en dag kommer til å komme hjem til et innbrudd en dag, der alt jeg eier og har er blitt stjålet. Faen ta meg og min naivitet og dumsnillhet. Skal faen meg aldri stole på noen og aldri slippe noen inn i leiligheten igjen. Helvete, nå har jeg lagt egget... Faen faen faen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 I see, I see! (Gah, jeg har blitt så vant til å chatte på engelsk at det går automatisk ) Nei, det å slippe inn totalt ukjente er ikke så veldig lurt. Man vet aldri hva de pønsker på, men satser på at naboen din er til å stole på da. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Tror jeg du overdriver, mest sannsynlig tullet han bare litt med deg. Ingenting å bekymre seg for. Dessuten vet du jo hvordan han ser ut nå, så om du faktisk blir utsatt for innbrudd skal det være en smal sak og identifisere ham. B) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Naboen min har jeg pratet med flere ganger og han virker grei han. Han sliter med epilepsi og har det litt vanskelig innimellom. En annen nabo som bor her (som hvertfall er grei) kjenner han mer enn meg og fra hva jeg får følelsen av så er naboen min til å stole på, men nå stoler jeg ikke på noen lenger. Det er helt klart for meg nå at her kan jeg ikke bo. Skal prate med mamme senere i kveld, så forhåpentligvis skjønner hun dette. Mulig det Normandy, men jeg føler meg allikevel ikke spesielt trygg uansett, selv før dette også. OMFG! Nå er jeg så urolig at jeg spydde litt. Endret 30. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Cloudemyx, STFU og bli boende. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Oh ok... (men jeg vil hjem til det trygge gutterommet...) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Han sliter med epilepsi og har det litt vanskelig innimellom. Perfekt, hvis de prøve seg så kan du bare sett på den episoden av pokemon som gav unger anfall og peke dataskjermen mot de.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå