Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Hadde coopertest på ungdomsskolen, tror ikke jeg løp så verst. For en uke siden løp jeg 1700 meter på 6 min og 8 sek, noe som var to sekunder raskere enn sekserkravet. Tror ikke egentlig det var særlig høyt.

 

EDIT: Tror rundene våre på coopertesten var ca 440 meter.. jeg løp seks runder.. det blir 2640 meter, og jeg er innenfor "god". :D

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper jeg er med på å få sånn gratis jeg også, selv om jeg ikke får min før i oktober.

 

Case-programmet går ut imorgen dessverre.

 

Ny NerdCast idag!

 

Derfor var det deilig å få ordnet microsim i dag ^_^ Men Apple sier jo det er til de som har kjøpt før 30. september. Send en mail til Apple, AltF4.

 

Jeg er så jævlig dårlig på sånt, så fuck it. Jeg tar sjansen. Det er sånn jeg pleier å løse ting. Uten at de egentlig blir løst noen gang. Har bestilt fra Telenor da forsåvidt, usikker på om det spiller noen rolle. Og bestilte den 1. september, så er godt innenfor tidsrammen, jeg mener også å ha hørt at caseprogrammet er for hvilkend ato du bestile den innenfor. Når Apple er så jævlig ræva på å lage nok produkter bør de i hvert fall ha en bestilt før-ordning.

 

Ellers, noen som vet om noen klesbutikker på nett? Jeg ønsker virkelig å utvide garderoben min med noe nytt, ikke bare noe som ligner noe jeg har fra før.

Lenke til kommentar

Hadde coopertest på ungdomsskolen, tror ikke jeg løp så verst. For en uke siden løp jeg 1700 meter på 6 min og 8 sek, noe som var to sekunder raskere enn sekserkravet. Tror ikke egentlig det var særlig høyt.

 

EDIT: Tror rundene våre på coopertesten var ca 440 meter.. jeg løp seks runder.. det blir 2640 meter, og jeg er innenfor "god". :D

Da jeg var på din alder løp jeg 6 og 3/4 runder, get on my level bitch :p:D;)

Lenke til kommentar

Fy faen The Mist er vel den minst hyggelige filmen jeg har sett på lenge. Dere som har sett den kjenner dere vel sikkert igjen. Ikke det at den på noen måte er særlig ekkel eller skremmende. Det psykologiske aspektet ved filmen derimot er så gjennomsyret av scenarioer man kan se for seg skje i en virkelig situasjon at man blir kvalm av å tenke på det.

 

 

På slutten hvor de er i bilen og han skyter de fire andre i bilen, inkludert sønnen sin, og så kommer hjelpen kun få minutter senere var hjerteskjærende til den grad at jeg ikke tror jeg ville taklet det overhodet i virkeligheten. Jeg ville aldri ha klart å tilgi meg selv igjen noensinne. Det må være en så jævlig følelse at jeg blir klaustrofobisk bare av å tenke på det.

 

 

Anbefaler den til ALLE.

Lenke til kommentar

Fy faen The Mist er vel den minst hyggelige filmen jeg har sett på lenge. Dere som har sett den kjenner dere vel sikkert igjen. Ikke det at den på noen måte er særlig ekkel eller skremmende. Det psykologiske aspektet ved filmen derimot er så gjennomsyret av scenarioer man kan se for seg skje i en virkelig situasjon at man blir kvalm av å tenke på det.

 

 

På slutten hvor de er i bilen og han skyter de fire andre i bilen, inkludert sønnen sin, og så kommer hjelpen kun få minutter senere var hjerteskjærende til den grad at jeg ikke tror jeg ville taklet det overhodet i virkeligheten. Jeg ville aldri ha klart å tilgi meg selv igjen noensinne. Det må være en så jævlig følelse at jeg blir klaustrofobisk bare av å tenke på det.

 

 

Anbefaler den til ALLE.

 

Plus en. Den scenen du beskriver var helt jævlig, kjempebra film!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...