Craxmerax Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg er sur på telenor. DE HADDE IKKE FÅTT TIL Å SENDE DET JEKLA SIMKORTET!! UDUGELIGE TULLINGER!! :angry: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hmmmm....Nå kom det en torskerognlukt utenfra. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hvordan lukter torskerogn? O_o Takk og pris for MobilData. De hadde inne et microsim til meg :DD Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Har du aldri spist det før? Sånne runde skiver i passe tykkelse du steker i stekepanna. Lukter vel litt fiskeaktig kanskje. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Liker ikke torsk. Laks som er den eneste gode fisken! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Denne siden er morsom, sjekke nettverdien (bokstavlig talt ) til sider(den som er der nå er bare som eksempel): http://www.yandalo.com/www.gamer.no Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hun ene i Hotel Cæsar heter Hermine... XD (så vidt mine ører kunne høre) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Noen som vet hvilken bumper jeg burde ta? Hjelper alle på dekning? Vil ha det som ser best ut. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg har Griffin Reveal Etch og er veldig fornøyd. Denne har gummi langs kantene + hard bakplate, og fungerer dermed som en Apple Bumper+ (Apple Bumper har ikke bakplate). Den ser bra ut og er av god kvalitet. Forøvrig kan du ta en titt her. EDIT: Vil tro at alle som tilbys i iPhone 4 Case Program hjelper på dekning, i og med at det er dekningsproblemet som er grunnen til at man får en gratis. Det som skal til er vel at noe dekker over antenneskjøtestedene så man ikke kommer borti disse med fingeren, og alle beskyttelser med side-/toppbeskyttelse gjør vel dette. Endret 29. september 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Det er en app som er til for å vekke folk veldig fint og smooth slik at det skal bli en behagelig oppvåkning. Dere har snakket om denne appen her tidligere. Jeg lurte på hva den appen het. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Håper jeg er med på å få sånn gratis jeg også, selv om jeg ikke får min før i oktober. Morsom dag på jobben i dag, var en del på kjøkkenet og når vi gikk ut spilte vi slåball. Jeg slo det som var en åpenbar homerun, men jeg tryna så jævlig på nest siste base at jeg aldri kom meg helt inn. Gruer meg til å våkne i morgen, det kommer til å gjøre vondt! Ellers, denne var fantastisk: http://www.youtube.com/watch?v=jgasmIX4FDU&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Det er en app som er til for å vekke folk veldig fint og smooth slik at det skal bli en behagelig oppvåkning. Dere har snakket om denne appen her tidligere. Jeg lurte på hva den appen het. Sleep Cycle Alarm Clock. Funker ikke sånn fantastisk for meg, men det er muligens fordi jeg rett og slett får for lite søvn. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Denne siden er morsom, sjekke nettverdien (bokstavlig talt ) til sider(den som er der nå er bare som eksempel): http://www.yandalo.com/www.gamer.no http://www.yandalo.com/www.spillverket.no til sammenligning. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Hehe, herlig film AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Jeg elsker den biten i heisen på starten. Og Liquid Ocelot-skytegreia hvor han bare kaster på hendene ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Håper jeg er med på å få sånn gratis jeg også, selv om jeg ikke får min før i oktober. Case-programmet går ut imorgen dessverre. Ny NerdCast idag! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Awesome AltF4! Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg hater å sovne etter skolen, for å våkne opp i 7-tiden på kvelden. Dusje (sovner naturligvis med full påkledning :rolleyes:) og spise middag, og så er klokka alt for sent. Når jeg i tillegg har en del lekser å gjøre forsvinner all gamingtid Ellers hade jeg coopertest i dag, og i følge wikipedia ligger jeg på nivået "dårlig". Jeg kan i alle fal skilte med at jeg ikke ga opp og begynte å gå Det som er litt latterlig er at 2100 meter for menn er "meget dårlig", men det holder til 6'er for jenter.. Endret 29. september 2010 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. september 2010 Rapporter Del Skrevet 29. september 2010 Håper jeg er med på å få sånn gratis jeg også, selv om jeg ikke får min før i oktober. Case-programmet går ut imorgen dessverre. Ny NerdCast idag! Derfor var det deilig å få ordnet microsim i dag ^_^ Men Apple sier jo det er til de som har kjøpt før 30. september. Send en mail til Apple, AltF4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå