Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Griffin Reveal Etch og er veldig fornøyd. Denne har gummi langs kantene + hard bakplate, og fungerer dermed som en Apple Bumper+ (Apple Bumper har ikke bakplate). Den ser bra ut og er av god kvalitet. Forøvrig kan du ta en titt her. :)

 

EDIT: Vil tro at alle som tilbys i iPhone 4 Case Program hjelper på dekning, i og med at det er dekningsproblemet som er grunnen til at man får en gratis. Det som skal til er vel at noe dekker over antenneskjøtestedene så man ikke kommer borti disse med fingeren, og alle beskyttelser med side-/toppbeskyttelse gjør vel dette.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Håper jeg er med på å få sånn gratis jeg også, selv om jeg ikke får min før i oktober.

 

Morsom dag på jobben i dag, var en del på kjøkkenet og når vi gikk ut spilte vi slåball. Jeg slo det som var en åpenbar homerun, men jeg tryna så jævlig på nest siste base at jeg aldri kom meg helt inn. Gruer meg til å våkne i morgen, det kommer til å gjøre vondt!

 

Ellers, denne var fantastisk:

 

http://www.youtube.com/watch?v=jgasmIX4FDU&feature=player_embedded

 

Lenke til kommentar

Det er en app som er til for å vekke folk veldig fint og smooth slik at det skal bli en behagelig oppvåkning. Dere har snakket om denne appen her tidligere. Jeg lurte på hva den appen het.

 

Sleep Cycle Alarm Clock. Funker ikke sånn fantastisk for meg, men det er muligens fordi jeg rett og slett får for lite søvn.

Lenke til kommentar

Jeg hater å sovne etter skolen, for å våkne opp i 7-tiden på kvelden. Dusje (sovner naturligvis med full påkledning :rolleyes:) og spise middag, og så er klokka alt for sent.

 

Når jeg i tillegg har en del lekser å gjøre forsvinner all gamingtid :(

 

Ellers hade jeg coopertest i dag, og i følge wikipedia ligger jeg på nivået "dårlig".

 

Jeg kan i alle fal skilte med at jeg ikke ga opp og begynte å gå :p

 

Det som er litt latterlig er at 2100 meter for menn er "meget dårlig", men det holder til 6'er for jenter..

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...