Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye proteiner i fem speilegg, tar jeg ikke feil. Du kommer til å bli viril som en okse i løpet av dagen.

 

Forøvrig lurer jeg litt på noe.. hvis jeg kjøper (har kjøpt) Starcraft 2, får jeg det til PC og Mac da, eller funker det bare på enten eller? Ser ikke at det står verken PC eller Mac på esken, og jeg har ikke åpnet coveret enda.. :p

 

Edit: Wooh, åpnet coveret og det er både Windows 7 og Macintosh nevnt på plata. God stemning!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Dagen i dag har egentlig vært litt konge, bare at den ikke føles sånn fordi det var så stress på jobben! Mens jeg satt på senteret og ventet på å gå på jobb kom en mor i barnehagen bort til meg og lurte på om jeg skulle begynne der igjen, og det var ettersom jeg forsto på henne et samtaleemne blant noen foreldre at jeg hadde blitt borte derfra.

 

Jeg satt og smilte for meg selv lenge etterpå, det er sånne tilbakemeldinger som virkelig betyr noe her i verden!

 

Ellers har jeg kjøpt den nye Dimmu Borgir-plata og den nye Enslaved-plata og jeg gleder meg til å lytte i gjennom dem.

Lenke til kommentar

Dagen i dag har egentlig vært litt konge, bare at den ikke føles sånn fordi det var så stress på jobben! Mens jeg satt på senteret og ventet på å gå på jobb kom en mor i barnehagen bort til meg og lurte på om jeg skulle begynne der igjen, og det var ettersom jeg forsto på henne et samtaleemne blant noen foreldre at jeg hadde blitt borte derfra.

 

Jeg satt og smilte for meg selv lenge etterpå, det er sånne tilbakemeldinger som virkelig betyr noe her i verden!

 

Det var koselig. Husker da han ene barnehageonkelduden sluttet i barnehagen til broren min for noen år siden, han det ukentlig ble snakket om rundt middagsbordet. Det var nedtur, det. Man blir nok sett en del opp til om man er god i jobben som barnehageonkeldude.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Jepp, jeg ble skikkelig glad når hun sa det! Det er jo også en av grunnene til at jeg elsker den jobben - barna blir knyttet til deg som menneske, og det føles merkelig godt, men også vondt når man da ikke ser dem mer.

 

Og Villery Andeville, så lenge du drekker øl på tirsdager bør du ikke ha noen barn :p

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...