Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men jeg har kommet frem til at jeg ikke trenger den kraftøkningen jeg kunne fått i en PC for samme pris. Jeg vil ha en maskin som er lett, har god batteritid og god byggekvalitet. Sony Vaio er det nærmeste jeg kommer hvis jeg tar estetikk med i beregningen men jeg har også lyst til å prøve Mac OS. Har veldig liten erfaring med det. I tillegg har jeg en stasjonær PC som fungerer som arbeidshest. Jeg har også Xbox 360, PS3, Nintendo DS og iPhone 4, så det er ikke nødvendig med maskinvare for spilling.

Lenke til kommentar

Jeg har også Xbox 360, PS3, Nintendo DS og iPhone 4, så det er ikke nødvendig med maskinvare for spilling.

Jeg liker hvordan den første delen av setningen ikke har noe som helst med den andre delen å gjøre B)

Jo det har den. Den eneste grunnen til at man vil ha en PC med god ytelse nå tildags er for å spille på den, han sier dermed at han ikke trenger den ekstra kraften som en vanlig laptop har, i forhold til en MAC, til det fordi:

Jeg har også Xbox 360, PS3, Nintendo DS og iPhone 4, så det er ikke nødvendig med maskinvare for spilling.

Lenke til kommentar

Jeg har litt lyst på en bærbar, og en Mac frister. Bare for å ha en liksom, sammen med iPhone4 (som det er under en måned til jeg får sannsynligvis!). Blir nok den billigste modellen da, er snakk om å surfe, iTunes og kanskje se en film eller to.

Alt dette og mere til er veldig mulig med en vanlig PC. Gjerne til en brøkdel av prisen.

Alt det og mer er mulig på Linux også.

Det er forskjell på Ferrari og Lada, selv om begge får deg fra A til B.

Takk. Selv om jeg vet at det er meget sannsynlig at Shampoo bare troller.

Jeg vet at en PC til samme pris kanskje vil være sterkere, men sterk PC har jeg alt, det jeg ønsker meg er en jeg kan ta med meg litt andre steder som ikke trenger dra de beste spillene, nettopp fordi jeg ikke skal spille på den (noe særlig). Og derfor kan jeg like gjerne investere i en Mac, fordi jeg har lyst til å prøve en!

Lenke til kommentar

Gikk gjennom innboksen min nå og det gikk opp for meg hvor intenst jeg savner Eplefe sine Suicide-Girl-of-the-day.

Edit: Jeg har forøvrig hatt MacBooken min i et par måneder nå og jeg har aldri angret. OSX er en sann drøm å bruke. Man kan kanskje ikke tweake noe særlig (vel, man kan om man vil, men jeg ser ikke noe poeng i det), men (men igjen) den flyter som en drøm hele tiden. Ikke det at Windows PC´er ikke flyter som de skal, men det er noe med OSX som føles knirkefritt.

Ikke spiller jeg på PC lenger heller så jeg savner ikke spillene noe særlig. De eneste spillene jeg fremdeles spiller på PC/Mac er Stronghold Crusader og Diablo 2. Begge kjører som den geistelige dolk i den geistelige slire. Det eneste nye spillet jeg har lyst til å spille er StarCraft 2, men det er til OSX og kjører visstnok ok på MacBook uansett. Men tror jeg hopper over det inntil videre og plukker opp både det og Civilization V når det kommer til OSX ved en senere anledning.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...