Craxmerax Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hvorfor kunne det ikke bare komme i dag? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Har shoppet ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg vil ha Mac, for de er så innmari komplette. Pene å se på, vannvittig god byggekvalitet, kurrant maskinvare og et veldig innbydende OS. Det er en totalpakke, selv om det finnes andre maskiner som gjør enkeltdeler bedre. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Egentlig bare en ting jeg misliker med Mac og det er at maskinvaren ikke er like kraftig som man kan få i pcer ved samme pris. Ellers så hadde en Mac vært fantastisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Joda, men jeg har kommet frem til at jeg ikke trenger den kraftøkningen jeg kunne fått i en PC for samme pris. Jeg vil ha en maskin som er lett, har god batteritid og god byggekvalitet. Sony Vaio er det nærmeste jeg kommer hvis jeg tar estetikk med i beregningen men jeg har også lyst til å prøve Mac OS. Har veldig liten erfaring med det. I tillegg har jeg en stasjonær PC som fungerer som arbeidshest. Jeg har også Xbox 360, PS3, Nintendo DS og iPhone 4, så det er ikke nødvendig med maskinvare for spilling. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har også Xbox 360, PS3, Nintendo DS og iPhone 4, så det er ikke nødvendig med maskinvare for spilling. Jeg liker hvordan den første delen av setningen ikke har noe som helst med den andre delen å gjøre B) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har også Xbox 360, PS3, Nintendo DS og iPhone 4, så det er ikke nødvendig med maskinvare for spilling. Jeg liker hvordan den første delen av setningen ikke har noe som helst med den andre delen å gjøre B) Jo det har den. Den eneste grunnen til at man vil ha en PC med god ytelse nå tildags er for å spille på den, han sier dermed at han ikke trenger den ekstra kraften som en vanlig laptop har, i forhold til en MAC, til det fordi: Jeg har også Xbox 360, PS3, Nintendo DS og iPhone 4, så det er ikke nødvendig med maskinvare for spilling. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Tror kanskje han mente at PC er den eneste sanne spillmaskinen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har litt lyst på en bærbar, og en Mac frister. Bare for å ha en liksom, sammen med iPhone4 (som det er under en måned til jeg får sannsynligvis!). Blir nok den billigste modellen da, er snakk om å surfe, iTunes og kanskje se en film eller to. Alt dette og mere til er veldig mulig med en vanlig PC. Gjerne til en brøkdel av prisen. Alt det og mer er mulig på Linux også. Det er forskjell på Ferrari og Lada, selv om begge får deg fra A til B. Takk. Selv om jeg vet at det er meget sannsynlig at Shampoo bare troller. Jeg vet at en PC til samme pris kanskje vil være sterkere, men sterk PC har jeg alt, det jeg ønsker meg er en jeg kan ta med meg litt andre steder som ikke trenger dra de beste spillene, nettopp fordi jeg ikke skal spille på den (noe særlig). Og derfor kan jeg like gjerne investere i en Mac, fordi jeg har lyst til å prøve en! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Smaken er som baken, selv kunne jeg aldri finne på å kjøpe et produkt med eplelogoen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Gikk gjennom innboksen min nå og det gikk opp for meg hvor intenst jeg savner Eplefe sine Suicide-Girl-of-the-day. Edit: Jeg har forøvrig hatt MacBooken min i et par måneder nå og jeg har aldri angret. OSX er en sann drøm å bruke. Man kan kanskje ikke tweake noe særlig (vel, man kan om man vil, men jeg ser ikke noe poeng i det), men (men igjen) den flyter som en drøm hele tiden. Ikke det at Windows PC´er ikke flyter som de skal, men det er noe med OSX som føles knirkefritt. Ikke spiller jeg på PC lenger heller så jeg savner ikke spillene noe særlig. De eneste spillene jeg fremdeles spiller på PC/Mac er Stronghold Crusader og Diablo 2. Begge kjører som den geistelige dolk i den geistelige slire. Det eneste nye spillet jeg har lyst til å spille er StarCraft 2, men det er til OSX og kjører visstnok ok på MacBook uansett. Men tror jeg hopper over det inntil videre og plukker opp både det og Civilization V når det kommer til OSX ved en senere anledning. Endret 27. september 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Liker å kjøpe det jeg synes er best, jeg, uavhengig av logo, merke, navn, firma, eller skaperens penisstørrelse. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Skulle sagt det samme Mokko, men skaperens penis er avgjørende. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Haha, nå lo jeg godt nubbiz. ^_^ Fullstendig enig der Mokko, ikke nødvendigvis best hver gang da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Smaken er som baken, selv kunne jeg aldri finne på å kjøpe et produkt med eplelogoen. Var der selv frem til i sommer. Skulle sagt det samme Mokko, men skaperens penis er avgjørende. Da kan jeg skape ting, og de trenger ikke en gang være bra fordi mitt lem avgjør diskusjonen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Beste sitat fra Stargate SG-1 hittil av det jeg har sett: "You ended that sentence with a preposition! Bastard!!!" Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 O'Neill er en fin fyr ja B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Fler enn meg som får reale Borderlands-vibber av denne? Volbeat – Intro - End of the Road Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Det der er jo selve definisjonen på hvordan Borderlands høres ut. Ny DLC i morgen forresten Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Kommer det ut i morgen alt!? Lieblich! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå