JanF Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) "skikkelig old" faktisk. Jaja, hvor lenge er det siden? Edit: Du ser ikke ut som noe hardcoregamer da, men det gjør jo ikke jeg heller... Endret 16. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 3 år. 3. klasse! Bra at Laland ikke er her "skikkelig old" faktisk. Jaja, hvor lenge er det siden? Edit: Du ser ikke ut som noe hardcoregamer da, men det gjør jo ikke jeg heller... Nei, men jeg ER! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Synes ikke du ser så mye eldre ut på de andre bildene Edit: Du er sikkert inni, men ikke utapå Endret 16. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Syntes faktisk han så eldre ut på det andre bildet enn de første jeg. Jaja, så er ikke jeg en flink bedømmer av alder på folk da... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Husk, hår kan gjøre mye Syntes faktisk han så eldre ut på det andre bildet enn de første jeg. Jaja, så er ikke jeg en flink bedømmer av alder på folk da... Dette? http://forum.gamer.no/index.php?act=attach...ost&id=1002 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Du er prikk lik fetteren min på fem på det bildet der Lenke til kommentar
JanF Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Ser ikke elleve ut nei Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Rart jeg er den 3. sterkeste i klassa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg tror dette er den verste dagen jeg har hatt på veldig, veldig lenge. Orker ikke gjøre noe som helst, jo. Hvorfor er jeg i et så dårlig humør i dag. Alt er likegyldig på en måte. først nå fikk vi gå, en time senere en planen. Det er ca tre stykker som følger med i timen. Jeg prøver å være en av dem, men skjønner ingenting av nukleoner og isotoper. Skal ha franskprøve etter vinterferien.. Jeg hatrer denne dagen Alle har hatt en shitty eller likegyldig dag i dag ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Lakus det er mandag... Hva forventer du? Men er glad nå da! Home sweet home always happy here Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Se likheten da Skjul Fjernet bildet Endret 16. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
JanF Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Drittdag ja, har konstant hodepine nå og læreren nektet å la oss gå før 15 min etter timen fordi han måtte gjennomgå noe -_- Se likheten da Skjul Skjønner hva du mener! Fetter Daniel ligna veldig på HCG Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Men folkens snakkes senere i dag, skal prøve litt mer EVE. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Rart jeg er den 3. sterkeste i klassa Nå er ikke elleve åringer så veldig sterke ettersom musklene ikke har utviklet seg, vent heller til puberten du Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Rart jeg er den 3. sterkeste i klassa Nå er ikke elleve åringer så veldig sterke ettersom musklene ikke har utviklet seg, vent heller til puberten du Siden jeg har hatt stemmeskifte er jeg sikkert i puberteten. Noen flere tegn? Yahnick, klassens sterkeste og raskeste og han på bildet, slo til en ungdom i trynet og sparket han i ballene å stakk. Best day ever! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg hadde vært flau om han soppen der hadde "banka" meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Yesyes. Jeg har pizza og sjokolademelk Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Gud så gammel jeg føler meg, når jeg ser de bildene. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Rart jeg er den 3. sterkeste i klassa Nå er ikke elleve åringer så veldig sterke ettersom musklene ikke har utviklet seg, vent heller til puberten du Siden jeg har hatt stemmeskifte er jeg sikkert i puberteten. Noen flere tegn? Yahnick, klassens sterkeste og raskeste og han på bildet, slo til en ungdom i trynet og sparket han i ballene å stakk. Best day ever! Har du HATT stemmeskifte? Eller ER du i det? Lite troende at du har en mørk stemme Føler nesten jeg må på Spar å kjøpe meg pulverpadder Skal kose meg med Indiana Jones og Star Wars. Endret 16. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå