Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ding! Level 17 ^_^

 

Laptopen min kjører nesten ikke minecraft :(

 

Jeg må ha view distance på tiny og grafikk på fast :whistle: Funker fint på den stasjonære thou.

Gratulerer!!!!

 

Jeg kjører det med tiny og fast selv. Men på den stasjonære har jeg alt på max :D

 

EDIT: Har sett wallstreet. Var litt meh. Det var ingen dårlig film, men den hadde potensiale til å bli MYE bedre.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å kjøpe meg en Mac.

 

 

Med mindre du er avhengig av noen Win-only programmer så vil jeg anbefale en Mac på det varmeste. Dog, er den alt for kostbar mtp specs, men OSet er en drøm å bruke.

 

 

Og da har jeg to av de jeg bor med spilt MInecraft mp. Trodde ikke det fantes fiender på mp, men jaggu møtte jeg en drøss med zombier.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å kjøpe meg en Mac.

 

 

Med mindre du er avhengig av noen Win-only programmer så vil jeg anbefale en Mac på det varmeste. Dog, er den alt for kostbar mtp specs, men OSet er en drøm å bruke.

 

Jeg har litt lyst på en bærbar, og en Mac frister. Bare for å ha en liksom, sammen med iPhone4 (som det er under en måned til jeg får sannsynligvis!). Blir nok den billigste modellen da, er snakk om å surfe, iTunes og kanskje se en film eller to.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å kjøpe meg en Mac.

 

 

Med mindre du er avhengig av noen Win-only programmer så vil jeg anbefale en Mac på det varmeste. Dog, er den alt for kostbar mtp specs, men OSet er en drøm å bruke.

 

Jeg har litt lyst på en bærbar, og en Mac frister. Bare for å ha en liksom, sammen med iPhone4 (som det er under en måned til jeg får sannsynligvis!). Blir nok den billigste modellen da, er snakk om å surfe, iTunes og kanskje se en film eller to.

 

 

Har du ikke fått iPhonen ennå? Er da flere butikker som har den inne.

Aner ikke hvor du bor, men gir deg en link uansett.

Lenke til kommentar

En.. Runde.. Til...

 

Civilizationmanien har bitt meg, og selv om jeg føler meg som en zombie er det så godt som umulig å rive seg løs. Femmeren var overraskende bra etter å ha spilt det en stund, og jeg ELSKER at unit stacking er tatt bort.

 

Men nå må jeg legge meg før jeg kollapser på tastaturet.

 

God natt forumtroll!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...