Craxmerax Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Ding! Level 17 ^_^ Laptopen min kjører nesten ikke minecraft Jeg må ha view distance på tiny og grafikk på fast Funker fint på den stasjonære thou. Endret 26. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Gratulerer Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Ahh, jeg husker da jeg dinget level 17. Så nærme en skikkelig mount, men likevel så langt unna. Men gratulerer! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Mulig jeg plukker opp WoW andre helga i oktober. Det er enkelte krefter som jobber for dette. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg kjører Minecraft på maks på min MB Pro, som er den dårligste fra ifjor. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har lyst til å kjøpe meg en Mac. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hadde jeg også hatt, om jeg ikke hadde hatt en fra før. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 I motsetning til når jeg skulle laste ned WoW til mine stasjonære, som tok 2 og en halv dag, tok det kun 1 time for å få lastet ned og patchet på min laptop. Jeg takker alle guddommer for at jeg valgte å bruke mine egne penger på å oppgradere dette nettet. B) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Mulig jeg plukker opp WoW andre helga i oktober. Det er enkelte krefter som jobber for dette. Det forventes av deg P2! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 P2-Erik er vel bedre enn Pølse-Hansen antar jeg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Ding! Level 17 ^_^ Laptopen min kjører nesten ikke minecraft Jeg må ha view distance på tiny og grafikk på fast Funker fint på den stasjonære thou. Gratulerer!!!! Jeg kjører det med tiny og fast selv. Men på den stasjonære har jeg alt på max EDIT: Har sett wallstreet. Var litt meh. Det var ingen dårlig film, men den hadde potensiale til å bli MYE bedre. Endret 26. september 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Skriften På Veggen var ganske tøff. Definitivt Varg Veum-filmen med mest humor hittil ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Youtube har blitt hacket, bare se på tittelene på disse videoene: http://www.youtube.com/charts Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Nice, er det et motiv bak? House S07E01 på g! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har lyst til å kjøpe meg en Mac. Med mindre du er avhengig av noen Win-only programmer så vil jeg anbefale en Mac på det varmeste. Dog, er den alt for kostbar mtp specs, men OSet er en drøm å bruke. Og da har jeg to av de jeg bor med spilt MInecraft mp. Trodde ikke det fantes fiender på mp, men jaggu møtte jeg en drøss med zombier. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Laptopen min igkk nylig i stykker, og pengene jeg får igjen på forsikringen skal dedikeres til en MacBook Pro 13". Skal dualboote med Windows hvis jeg føler jeg trenger det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har lyst til å kjøpe meg en Mac. Med mindre du er avhengig av noen Win-only programmer så vil jeg anbefale en Mac på det varmeste. Dog, er den alt for kostbar mtp specs, men OSet er en drøm å bruke. Jeg har litt lyst på en bærbar, og en Mac frister. Bare for å ha en liksom, sammen med iPhone4 (som det er under en måned til jeg får sannsynligvis!). Blir nok den billigste modellen da, er snakk om å surfe, iTunes og kanskje se en film eller to. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Og jeg vet soundtracket som spilles når de kommer! DØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØN Om det hadde vært mulig hadde du fått +1. Gratulerer med dagen Craxdm. I dag var det tydeligvis noen som ringte på døra, men fra hva jeg kunne høre var det ingen utenfor. Scary shit! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har lyst til å kjøpe meg en Mac. Med mindre du er avhengig av noen Win-only programmer så vil jeg anbefale en Mac på det varmeste. Dog, er den alt for kostbar mtp specs, men OSet er en drøm å bruke. Jeg har litt lyst på en bærbar, og en Mac frister. Bare for å ha en liksom, sammen med iPhone4 (som det er under en måned til jeg får sannsynligvis!). Blir nok den billigste modellen da, er snakk om å surfe, iTunes og kanskje se en film eller to. Har du ikke fått iPhonen ennå? Er da flere butikker som har den inne. Aner ikke hvor du bor, men gir deg en link uansett. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 En.. Runde.. Til... Civilizationmanien har bitt meg, og selv om jeg føler meg som en zombie er det så godt som umulig å rive seg løs. Femmeren var overraskende bra etter å ha spilt det en stund, og jeg ELSKER at unit stacking er tatt bort. Men nå må jeg legge meg før jeg kollapser på tastaturet. God natt forumtroll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå