Cloudemyx Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Gjør Mokko, gjør det! A capella er jo . Enig, enig. A capella er awesome. ^_^ Så hva gjør godtfolket i dag da? Jeg gjør Mokko og jeg gjør det. XD Jeg fryser. Kaldt i leiligheten, men ovnen fungerer ikke. Ikke at jeg regner med det hadde gjort noen stor forskjell siden den ikke er av det største slaget. Jeg kommer til å fryse til vinteren. Endret 25. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ja betaler du flybiletten da nubbiz? ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ikke mulighet for det herfra Error. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) R1 matte er dritt, men føler jeg kommer til å få bruk for det om jeg skal ha utdanning innen programmering o.l. Prøve på mandag. Min iPhone 4 kom i dag (YAAAAAY ^_^), men har selvsagt ikke micro simkortet ennå <_< Stikker snart på hytta for å spise pizza og blir der til i morra. Og i morgen er dagen da jeg blir level 17 ^_^ Endret 25. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Skal spleise på tog om du tar oppvasken RoR Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ikke la deg lure RoR! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Biff og tv-kos awaits me and my lady. Ha en fortreffelig kveld videre, folkens. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 A capella er jo . Enig, enig. A capella er awesome. ^_^ Så lenge det har nok DØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØN Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ikke la deg lure RoR! Å nei, nubbiz lurer meg ikke med den en gang til. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hva om jeg gir deg litt DØNDØNDØNDØNDØNDØDØNDØNDØNDØN? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Da var det klart for middag. Hva skal jeg lage? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Gjør Mokko, gjør det! Tok og kjøpte det, og jeg har nå sittet i en del timer og bygd hus, gruveganger og blitt drept en hel haug ganger. Det er litt små-awesome.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 R1 matte er dritt, men føler jeg kommer til å få bruk for det om jeg skal ha utdanning innen programmering o.l. Prøve på mandag. Hadde første prøve i det på fredag (algebra), det gikk ganske greit, men jeg vet at jeg hadde et par feil. Tror det kan bli vanskelig å få sekser i R1. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hva om jeg gir deg litt DØNDØNDØNDØNDØNDØDØNDØNDØNDØN? Waaaa! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hva er ståa med fruen RoR? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hva om jeg gir deg litt DØNDØNDØNDØNDØNDØDØNDØNDØNDØN? Det hadde vært DØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØNDØN herlig Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hva er ståa med fruen RoR? Sukk! Det går vel greit. Prøver å være der som en venn for henne og la henne bestemme tempoet fremover. Det faller meg veldig tungt å begrense mine følelser på denne måten, men hvis det er det som må til, så er det det som må til. Endret 25. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hva er ståa med fruen RoR? Sukk! Det går vel greit. Prøver å være der som en venn for henne og la henne bestemme tempoet fremover. Det faller meg veldig tungt å begrense mine følelser på denne måten, men hvis det er det som må til, så er det det som må til. Det er kanskje greit. Det kan hende hun blir skeptisk om du pøser på med komplimenter og øser ut om alle følelsene dine. Det kan bli litt for mye av det gode ikke sant, litt smør på flesk aktig. Tålmodighet er ordet. Steke kylling er serr bissniss. Blitt offer for kamikazesmør flere ganger. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Da har jeg sett War of the Worlds på TV-norge og jeg må bare si en ting. What the fuck. Her har vi en film som er skrytt opp i skyene så det holder, og så er den så intenst dårlig. Starten av filmen er nokså grei (bortsett fra noen umuligheter, klisjeer og fokusering på kun ett emne og gjøre det så smertelig klart at DETTE FOLKENS er emnet at jeg begynner å lure på om filmseere er småbarn), men resten av filmen faller bare sammen i en meningsløs suppe av alt for lange scener, hvor det samme skjer om igjen og om igjen, og hullene i plottet er så store at det skal godt gjøres å ikke falle ned i dem og sitte og klø seg i hodet resten av filmen. Det hele topper seg på slutten, når hele invasjonen stopper fordi alienene ikke tåler bakteriene på jorden. Hey, vi har bare planlagt dette i en million år, og vi har enda ikke klart å tenke på at det kan være ting på jorda som tar knekken på oss! Definitivt månedens største skuffelse for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå