Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjør Mokko, gjør det!

A capella er jo

.

Enig, enig. A capella er awesome. ^_^

 

Så hva gjør godtfolket i dag da? :)

Jeg gjør Mokko og jeg gjør det. XD

 

Jeg fryser. Kaldt i leiligheten, men ovnen fungerer ikke. Ikke at jeg regner med det hadde gjort noen stor forskjell siden den ikke er av det største slaget.

Jeg kommer til å fryse til vinteren.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

R1 matte er dritt, men føler jeg kommer til å få bruk for det om jeg skal ha utdanning innen programmering o.l. Prøve på mandag.

 

Min iPhone 4 kom i dag (YAAAAAY ^_^), men har selvsagt ikke micro simkortet ennå <_<

 

Stikker snart på hytta for å spise pizza og blir der til i morra. Og i morgen er dagen da jeg blir level 17 ^_^

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Hva er ståa med fruen RoR?

Sukk! Det går vel greit. Prøver å være der som en venn for henne og la henne bestemme tempoet fremover. Det faller meg veldig tungt å begrense mine følelser på denne måten, men hvis det er det som må til, så er det det som må til.

Det er kanskje greit. Det kan hende hun blir skeptisk om du pøser på med komplimenter og øser ut om alle følelsene dine. Det kan bli litt for mye av det gode ikke sant, litt smør på flesk aktig.

Tålmodighet er ordet.

 

Steke kylling er serr bissniss. Blitt offer for kamikazesmør flere ganger.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett War of the Worlds på TV-norge og jeg må bare si en ting. What the fuck.

 

Her har vi en film som er skrytt opp i skyene så det holder, og så er den så intenst dårlig. Starten av filmen er nokså grei (bortsett fra noen umuligheter, klisjeer og fokusering på kun ett emne og gjøre det så smertelig klart at DETTE FOLKENS er emnet at jeg begynner å lure på om filmseere er småbarn), men resten av filmen faller bare sammen i en meningsløs suppe av alt for lange scener, hvor det samme skjer om igjen og om igjen, og hullene i plottet er så store at det skal godt gjøres å ikke falle ned i dem og sitte og klø seg i hodet resten av filmen.

 

Det hele topper seg på slutten, når hele invasjonen stopper fordi alienene ikke tåler bakteriene på jorden. Hey, vi har bare planlagt dette i en million år, og vi har enda ikke klart å tenke på at det kan være ting på jorda som tar knekken på oss!

 

Definitivt månedens største skuffelse for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...