Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg trenger trøst. Taper så det synger i SC 2.

 

Morsom dag på jobben forøvrig, ene gutten på avdelingen er 12-13 år, men henger en del år etter i toppen. Dette medfører blant annet at han blir veldig sint veldig fort, og han er ikke akkurat av det lille svake slaget heller. Men i dag traff vi tonen skikkelig godt, husket sammen, lekte sisten og spilte fotball en god stund. Utrolig moro å få slik respons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan spille om mot meg i SC 2. Da skal jeg love deg at du føler deg bedre etterpå. :)

 

Næh, Camelo del Madre v. 2.0 har visst kvitta seg med sin kopi, jeg vil ikke at flere av mine venner skal gjøre det samme.

 

Dette er ment på den minst "I am awesome!"me måten av de alle. Jeg anser virkelig ikke meg selv som så god.

Lenke til kommentar

@Cloudemyx: Ja

 

@Villanden: Både ja og nei. Mer en tøstende og støttende melding. Hun fortalte om tidligere kjærester som såret henne på den verst tenkelige måten. Jeg har nå brukt 1,5 time på å skrive en trøstende melding tilbake. Å lese det hun skrev rev meg virkelig i hjertet og rystet meg i sjelen. At det kan finnes slike forkastelige amøber av livets søppel som dem er virkelig utrolig.

Lenke til kommentar

Vel hun er en mye bedre person enn jeg noen gang kommer til å være, som ikke hater dem eller vil dem noe vondt. For den lysten som steg hos meg var lysten til å ta kvelertak på dem og filleriste dem, ja man kan til og med si jeg ville kastet dem utfor en skyskraper. :angry:

 

Og jeg bare leste det, mens hun opplevde det. Hun er en Helgen.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

AltF4: Haha. Jeg tror nok jeg skal takle det. Har en i klassen som er rangert nr. 22 i europa som jeg har spilt litt mot. Og hvis jeg kommer meg opp på hesten etter slike ydmykelser, så burde vel ikke en rompesmekk fra Råholt være noe annerledes. :)

 

RoR: Det fins ekstremt mange bastards der ute. Det føles godt å være en "good guy"

Lenke til kommentar

Vel hun er en mye bedre person enn jeg noen gang kommer til å være, som ikke hater dem eller vil dem noe vondt. For den lysten som steg hos meg var lysten til å ta kvelertak på dem og filleriste dem, ja man kan til og med si jeg ville kastet dem utfor en skyskraper. :angry:

 

Og jeg bare leste det, mens hun opplevde det. Hun er en Helgen.

Milde himmel! Kan begynne og lure hva de gjorde mot henne. Var dette en gjeng som gjorde noe mot henne, eller var det bare forskjellige kjærester?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...